Wiedzę popularyzuje, gdzie tylko może: w Internecie (kanał Polimaty, który śledzi pół miliona subskrybentów), w telewizji (pięć serii programu Podróże z historią w TVP2 oraz seria Tajemnice historii w Fokus TV), na papierze (dwie bestsellerowe książki – Włam się do mózgu o metodach skutecznej nauki oraz Nic bardziej mylnego obalająca 50 popularnych mitów w popkulturze) lub w kampaniach reklamowych (ambasador Banku Millennium, producent materiałów promocyjnych dla m.in.: Mercedes-Benz, Samsunga, BP, Orange, Nescafé, Żywiec, PZU, Polpharma czy Boehringer Ingelheim).
Radek to także innowacyjny przedsiębiorca. Założył wydawnictwo Altenberg, w którym wprowadził na rynek swoją książkę Włam się do mózgu. Bez udziału księgarni dotarł z nią do ponad 70 tys. odbiorców. Jego wydawnictwo stało się pomostem między publikowaniem książek na własną rękę, a skostniałym, tradycyjnym modelem wydawania. Współtworzył także LifeTube – największą sieć partnerską YouTube w Europie Środkowej.
Akredytowany Coach ACC International Coach Federation, Certyfikowany Madiator VCC, Certyfikowany trener FRIS, Certyfikowany Coach Grupowy i Zespołowy. Dla największych marek w Poznaniu i w Polsce projektuje procesy Asessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów. Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji w organizacjach. Projektuje gry szkoleniowe dla biznesu wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach; hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy jako sprzedawca w międzynarodowej korporacji.
Prof. dr hab. Henryk Mruk, absolwent i emerytowany profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zajmuje się tematyką zachowań konsumentów, ekonomii behawioralnej, strategii, neuronauki. Osoba obdarzona talentem publikowania oraz popularyzowania efektów badań w różnych formach. Wysoko oceniany wykładowca akademicki na wszystkich poziomach studiów. Można się skontaktować pod adresem – henryk.mruk48@gmail.com Prowadzi blog i własną stronę internetową www.mruk.edu.pl
Hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. podczas pracy w OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki Revenue & Front Office Managera. Od 5 lat w zespole Profitroom wspiera hotele w optymalizacji sprzedaży bezpośredniej. Prywatnie i zawodowo dużo podróżuje, odkrywa ciekawe zakątki - źródła inspiracji do codziennej pracy. Fanka quizów, zagadek i statystyk.
Już w szkole średniej pasjonował się programowaniem i projektowaniem serwisów WWW. Studia z Robotyki na Politechnice Poznańskiej łączył z pracą zawodową jako programista interfejsów webowych. Swoją karierę w Profitroom rozpoczął jako programista w zespole tworzącym pierwszy Booking Engine, a od kilku lat zarządza całym portfolio produktów. Jest entuzjastą i praktykiem zwinnego zarządzania, a w produktach ceni piękny i użyteczny design. Prywatnie jego pasją są podróże i motoryzacja, poza biurkiem spotkasz go także na boisku do kosza
Od ponad 13 lat związana z branżą hotelarską. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w międzynarodowych sieciach hotelowych, takich jak NH Hoteles czy Louvre Hotels Group, jak i w prywatnych hotelach. Z firmą Profitroom związana od ponad 4 lat głównie w dziale Customer Success, gdzie planowała i wdrażała strategię #direct booking u kluczowych klientów. Od 1.5 roku na stanowisku Polish Market Ownera koordynuje działania Profitroom na polskim rynku.
Po pracy stara się dbać o life-work balance - swój czas poświęca rodzinie najchętniej rozwijając przy tym zamiłowanie do muzyki i dobrego jedzenia.
Producent filmów reklamowych, założyciel i Creative Art Director poznańskiej agencji mome.pl istniejącej na rynku już 10 lat. Pracował dla wielu polskich i międzynarodowych marek, takich jak Lidl, OLX, Intel, Raben Group, Sheraton, Nivea czy IKEA. Zajmuje się produkcją spotów wizerunkowych, filmów korporacyjnych i produktowych dla firm, inicjatyw i samorządów. Jest twórcą virali filmowych (“Happy Poznań”, “People of World Youth Day”, “Strajk kobiet”.). Jako wykładowca prowadzi zajęcia na kierunku “Produkcja audiowizualna” - wydział WNPiD, uczelni UAM. Promował miasto wśród licealistów w całej Polsce jako ambasador w programie “Poznań Przyciąga”. Prowadzona przez niego agencja mome.pl specjalizuje się w produkcji filmów wizerunkowych, animacji, streamingów oraz opracowywaniu strategii videomarketingowych.
Swoją przygodę z Profitroom zaczynała od rozwoju umiejętności technicznych na stanowisku Software Tester. Do jej obowiązków należało testowanie aplikacji webowych oraz stron internetowych. Samodzielność, dociekliwość oraz skrupulatność jak i zdobyte doświadczenie umożliwiły podjęcie nowego wyzwania jakim było rozpoczęcie pracy jako Project Manager. Praca na tym stanowisku daje jej możliwość ciągłego rozwijania zarówno umiejętności miękkich jak i wiedzy specjalistycznej. Dzisiaj może pochwalić się wieloma realizacjami witryn internetowych dla hoteli w całej Polsce i nie tylko. Obecnie łączy prace projektowe z zarządzaniem zespołem na stanowisku Team Leadera. Prywatnie kocha psy i poranki z Lewandowską.
Maciej Kautz jest konferansjerem największych wydarzeń w Polsce poświęconych biznesowi, marketingowi i środowisku. Umiejętnie skraca dystans między występującymi a publicznością. Wierzy, że każdy uczestnik zasługuje na taką samą uwagę. Eventy online prowadzi z tabletem, by nieustannie wchodzić w dialog z odbiorcami. Jest autorem bloga o tajnikach angażującego prowadzenia wydarzeń. Hotel Marketing Conference prowadzi od 6 lat.
Od około 7 lat związana z marketingiem internetowym. Zaczynała od copywritingu SEO, pracowała jako strateg ds. contentu, a także jako specjalistka marketingu (online & offline) i PR w firmie związanej z drukiem 3D. W Profitroom od ponad 4 lat. Odpowiada za koordynowanie zespołu specjalistów e-marketingu i social mediów oraz planowanie strategii kampanii marketingowych hoteli. Prowadzi także webinary i szkolenia. Certyfikowana specjalistka Google w zakresie reklam płatnych i analityki.
Po godzinach wędruje po sieci, Polsce i świecie. Uważa, że jej największym hobby jest szukanie nowych zainteresowań.
Damian Józefowicz posiada 10-letnie doświadczenie w branży hotelowej. Z firmą Profitroom związany jest od 2019 roku, wcześniej pracował m.in. w hotelowym dziale sprzedaży, marketingu, a także sourcingu w którym zajmował się międzynarodową negocjacją stawek hotelowych dla dużych korporacji. Obecnie obejmuje stanowisko Customer Success Manager i doradza hotelom jak efektywnie optymalizować ofertę i dbać o kanał bezpośredni.
Od 2011 roku związana z hotelarstwem. Niezmiennie w Hotelu Krasicki**** należącym do Grupy Anders. Na początku, jako specjalista ds. marketingu i sprzedaży, od 2017 roku - koordynator marketingu. Z racji zamiłowania do sztuki i historii organizuje w Hotelu cykl "Sztuka Kultury" , który skupia artystów wielu dziedzin: malarzy, pisarzy, poetów, filozofów, rzeźbiarzy, muzyków.
Po pracy śpiewa, gotuje, dużo czyta, jeździ rowerem po najpiękniejszych warmińskich ścieżkach. Mama nastoletnich synów.
Od ponad 7 lat zarządza Artis Loft Hotel w Radziejowicach pod Warszawą. W 2021 roku związał się z Profitroom, by dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z hotelarzami.
Swoją przygodę z gastronomią rozpoczął już w trakcie studiów w Lublinie. Początkowo miało być to zajęcie dorywcze, jednak szybki awans na stanowisko kierownicze zatrzymał go w branży na stałe. W latach 2011 - 2012 pełnił funkcję dyrektora Hotelu Luxor. W 2013 roku przeniósł się do Best Western Agit Hotel,w którym również pełnił tę funkcję do początku 2016 roku. W obu przypadkach uczestniczył w pre-openingu obiektów, wprowadzając je na rynek oraz odpowiadając za marketing i rozwój marki. W 2013 roku uczestniczył również w pracach zespołu odpowiedzialnego za otwarcie największej inwestycji społecznej w Polsce - Wyspy Wisła w Stężycy. Na początku 2016 roku przeniósł się do Warszawy i związał na stałe z Artis Loft Hotel w Radziejowicach. Jako Dyrektor Generalny skupił się na budowaniu marki, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych oraz marketingowych.
Dyrektor hotelu, radca prawny, właścicielka firmy eventowej. Przygodę z Hotelem Kormoran rozpoczęła 15 lat temu, zdobywając wiedzę od podstaw. Te lata pozwoliły jej na poznanie działania hotelu od podszewki. Rozpoczynała pracę jako recepcjonistka, następnie event manager. Później wspierała hotel w aspektach prawnych, a ostatecznie jej wiedza i znajomość zespołu sprawiła, że właściciel postanowił powierzyć hotel w jej ręce. Dziś p. Ania zarządza Hotelem razem z dwoma dyrektorami. Dzięki doświadczeniu zdobytemu przy organizacji eventów stała się specjalistką od imprez integracyjnych i przyjazdów grupowych. Mimo młodego wieku i niedługiego stażu na stanowisku dyrektora hotelu, biegle skacze po marketingowych zakamarkach branży hotelarskiej. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i jej otwartość sprawiają, że skrada serca klientów.
Prywatnie mama uroczego dwulatka i miłośniczka mody. Wolny czas lubi spędzać nad polskim morzem.
Od kilkunastu lat bezpośrednio związana z marketingiem oraz kreowaniem strategii marki. Zaczynała od własnej firmy 18 lat temu, zajmując się realizacją pomysłów i strategii dla własnej firmy, odnosząc pierwsze sukcesy i zdobywając inspirujące doświadczenie, niezbędne w dalszej pracy.
Od ponad 12 lat jest odpowiedzialna za zarządzanie i sprzedaż, w ostatnich latach już głównie online, dostosowując się do aktualnych trendów i zmieniającego się świata. Dostrzega potencjał w odpowiedniej strategii marketingu internetowego, wykorzystując to w codziennej pracy dla Rezydencji Luxury Hotel. Już od 7 lat kreuje pomysły na miarę tej konkretnej marki, prowadząc ją niezmiennie w górę po drabinie możliwości e-commerce i dostrzegając potencjał nie tylko w obiekcie, przede wszystkim w załodze. Nie od dziś wiadomo, że markę tworzą ludzie!
Inicjatorka unikalnego przedsięwzięcia Wedding Brunch, które zrzesza aktualnie najlepszych przedstawicieli branży ślubnej na Śląsku. W 2021 r. wyróżniona tytułem Kobiety Charyzmatycznej, w 2020 r. otrzymała tytuł Osobowości Roku w kategorii Biznes.
Uwielbia marketing i zarządzanie, potrafi to robić i o tym mówić, z ogromną satysfakcją dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Przemysław Konieczyński to młody, ale już bardzo doświadczony hotelarz, który konsekwentnie budował swoją karierę w branży hotelowej. Sześć lat spędził w Wielkiej Brytanii pracując m.in. dla Best Western, Hiltona czy Accora. W 2017 roku wrócił do Polski i związał się z siecią Accor, na początku jako dyrektor operacyjny jednego z poznańskich hoteli, a następnie jako dyrektor generalny nowo otwieranego hotelu Ibis Styles w Tomaszowie Lubelskim. Ostatnio pracował dla dwóch obiektów należących do jednego właściciela, Hotelu Osada Karbówko Wellness & SPA oraz Hotelu Vabank.
Od 6 lat pełni funkcję Dyrektor Generalnej Hotelu Natura Mazur Resort & Conference w Warchałach. Swoją przygodę z hotelarstwem zaczęła już w szkole średniej, co z biegiem lat przełożyło się na niezwykle bogate doświadczenie zarówno z zakresu systemu operacyjnego hotelu jak i samego sposobu zarządzania obiektem. Absolwentka Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji, Laureatka konkursu kompasy Vistuli, członkini Rady Biznesu SGTiH Vistula.
Z wieloletnim doświadczeniem w branży hotelarskiej, zdobywanym głównie w obiektach sieciowych międzynarodowych marek. Przez ostatnie lata zarządzał przychodem w gdyńskim Courtyard by Marriott, pełnił również obowiązki revenue managera w skandynawskich hotelach położonych w destynacjach miejskich i turystycznych w Danii, Szwecji, Norwegii i na Islandii. Od 2021 roku odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii sprzedażowej butikowego Hotelu Haffner***** w Sopocie.
Twórczyni internetowa, która za pośrednictwem Instagrama, YouTube’a i bloga każdego dnia pokazuję swoją codzienność bez filtra. W swojej wieloletniej karierze stworzyła jedną z najbardziej zaangażowanych grup odbiorców marki w Polsce, odpowiadała za content największych polskich sklepów e-commerce, współpracowała z ponad 200 influencerami bez wsparcia agencyjnego. Działając w sieci skupia się na inspirowaniu kobiet do akceptacji swojego ciała, zabawy modą i czerpaniu z życia garściami. Jest autorką e-booków, które sprzedały się w ponad 10 tysiącach egzemplarzy. Edukuje z zakresu Social mediów i Influencer marketingu.
Zarządzanie Hotelem Bania rozpoczął ponad 10 lat temu, przygotowując obiekt do wprowadzenia na rynek. Przez te lata z powodzeniem kierował Hotelem przez kolejne ambitne inwestycje i rozbudowy, jak i przez trudny czas pandemii. Obecnie staje przed nowymi wyzwaniami, budując harmonijny wzrost Hotelu w niepewnej przyszłości rynku turystycznego z widmem kryzysu gospodarczego na horyzoncie. Zasiada także w zarządzie Termy Bania, której był wieloletnim Dyrektorem, łącząc tę funkcję z kierowaniem Hotelem Bania.
Anna Pestilenz - hotelarz i restaurator z wykształcenia i pasji. Założycielka i właścicielka Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze oraz Restauracji Lazurowej. Właścicielka Apartamentów Paliki. Specjalistka z zakresu zarządzania i marketingu. Od ponad 20 lat pracuje w branży turystycznej jako prywatny inwestor. Kobieta która stawia na relacje i najwyższą etykę w biznesie. Od wielu lat działa społecznie w zarządzie Towarzystwa Miłośników Jastrzębiej Góry, charytatywnie wspiera działalność Unicef, Stowarzyszenie Niepełnosprawnych „Radość życia” oraz projekt Tomka Zielińskiego „Usłyszeć na czas”. Prywatnie zakochana w swojej rodzinie. Pasjonatka książek, filmu, muzyki i dobrej kuchni.
Swoją przygodę z branżą hotelową rozpoczął w roku 2017 jako Dyrektor Hotelu Number One w Gdańsku Obecnie Prezes Grano Group. Brał udział w projektowaniu i budowaniu wszystkich hoteli w sieci na Pomorzu. Przed nim kolejne ambitne inwestycje. Marketingowiec z pasją. Potrafi to robić , jak i o tym mówić.
Posiada 20-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach menedżerskich w zakresie marketingu i sprzedaży. Od 2014 roku pełni funkcję Dyrektora ds. marketingu i PR w Dekpol S.A. Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na Wydziale Nauk Ekonomicznych oraz absolwent Akademii Muzycznej. Jest też stypendystą Polskiej Akademii Nauk. Kompozytor i dyrygent.
Od wielu lat kocha muzykę. Radość i spokój daje mu komponowanie. Uwielbia też podróżować. Najchętniej wraca do Rzymu. To tam chciałby kiedyś zamieszkać i wybudować swój hotel:)
Hotelarz z 20-letnim doświadczeniem zarówno w hotelach miejskich – jak i resortowych. Swoją drogę zawodową rozpoczęła w Hotelach Warszawskich Syrena – Hotel MDM oraz Polonia Palace - zdobywając doświadczenie w sprzedaży indywidualnej. Później przyszedł czas na fascynację revenue managementem, który wdrażała pod skrzydłami międzynarodowej sieci IHG w Holiday Inn Warszawa-Józefów. Kolejne wyzwanie to Grupa Trip i Hotel Ossa, aż w końcu Hotel Arłamów, gdzie stanowisko revenue managera piastuje od początku istnienia Hotelu – czyli ponad 8 lat.
Mama 3 super-dziewczyn. Po godzinach najchętniej muzykuje i łapie każdą chwilę na samodoskonalenie w różnych dziedzinach.
Specjalista ds. Revenue Management, konsultant w zakresie strategii sprzedaży; związana z branżą hotelarską od 17 lat. Swoją drogę zawodową rozpoczynała w obiektach niezależnych, najpierw jako manager gastronomii, doradca ds. zarządzania sprzedażą, później jako manager hotelu. Posiada długoletnie doświadczenie w zakresie analizy danych, prognozowania oraz optymalizacji przychodów, zarządzania polityką cenową i sprzedażową. W swojej codziennej pracy wykorzystuje narzędzia Business Intelligence. Od wielu lat związana z Hotelami Nosalowy, dla których pracuje obecnie jako Revenue Manager odpowiedzialny za wszystkie obiekty spółki.
Kamil Sankowski Członek Zarządu Polenergia Fotowoltaika, firmy oferującej innowacyjne rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, ciepła i optymalizacji zużycia energii. Spółka jest kluczowym graczem na rynku Odnawialnych Źródeł Energii, instalując fotowoltaikę w ponad 25 tys. gospodarstwach domowych i firmach.
Mottem życiowym Kamila jest fraza – „Ty kreujesz swoją przyszłość”, dlatego Polenergia Fotowoltaika przez cały czas wprowadza do swojej oferty nowoczesne produkty – utrzymując pozycję lidera rynku i wskazując nowe kierunki rozwoju branży.
Piotr Jankowski - Szef Sprzedaży Samochodów Dostawczych w Inter-Car Silesia, Autoryzowanego Delaera Mercedes-Benz. Od 27 lat związany z branżą motoryzacyjną, z marką Mercedes-Benz od 21. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafi się dostosować do zmieniających się sytuacji rynkowych. Przewidzieć zmiany i odpowiednio się do nich przygotować. Dla niego nie ma nic tak stałego jak zmiana.
Zapisz się na nasz newsletter.