rezerwuję
HMC 2021, Żnin
rezerwuję
rezerwuję

Agenda

Dzień 1
10:00-11:10, 7 października
Henryk Mruk
Henryk Mruk
Prof. zw. Dr hab. UE w Poznaniu

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu a strategia rozwoju hotelu

Zaangażowanie organizacji turystycznych w sferę społeczną wpisuje się w światowe trendy odpowiedzialności za planetę, ludzi, ekologię, etykę. Czyniąc dobro społeczne, hotel łączy cele biznesowe ze społecznymi. Podążanie właściwą drogą wymaga wrażliwości społecznej. Dobrze temu może służyć opracowanie, wdrożenie oraz komunikowanie wlasnej ścieżki społecznego zaangażowania hotelu. Stosownie do wizji rozwoju oraz celów, właściwe będzie zbudowanie kreatywnej strategii społecznego zaangażowania w wybranym obszarze. Włączenie pracowników oraz klientów w rozwój zrównoważony przyczynia się do budowania wspólnego dobra.

Panel dyskusyjny
Michał Kozak
Michał Kozak
Prezes Zarządu - Hotel Arłamów
Agnieszka Maszner-Paprocka
Agnieszka Maszner-Paprocka
Prezes zarządu - Grand Baltic sp. z o.o.
Agata Delmaczyńska
Agata Delmaczyńska
Green Officer Hotelarz
Dzień 1
11:25-12:30, 7 października
Waldemar Antonowicz
Waldemar Antonowicz

Agile i inne wynalazki ze świata IT

Jak koncepcję zwinnych organizacji rodem ze świata nowoczesnych technologii przenieść do świata obiektów hotelowych. Praktyczne porady i narzędzia do zastosowania na swoim podwórku.

Panel dyskusyjny
Aram Raoof
Aram Raoof
Prezes Zarządu - ZR Hotele
Daniel Kasieczka
Daniel Kasieczka
Dyrektor Generalny - Tremonti Ski & Bike Resort
Wojciech Budzowski
Wojciech Budzowski
Prezes Zarządu - Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe Ustroń S.A.
Dzień 1
12:45-13:50, 7 października
Joanna Kulesza
Joanna Kulesza

Jak zaoszczędzić na kosztach? Direct booking - 15 dobrych praktyk

Zwiększanie przychodu to podstawowy cel każdego biznesu, wzrosty generują najczęściej proporcjonalnie wyższe koszty, ale te można w prosty sposób zredukować. W hotelach zdecydowana większość przychodów generowana jest ze sprzedaży usług noclegowych, a to właśnie bezpośrednie rezerwacje pokoi są najbardziej opłacalne. Dlaczego warto i jak skutecznie wprowadzić strategię direct booking? Podpowiemy od czego zacząć, na co zwracać uwagę i jak to się robi w praktyce.

Panel dyskusyjny
Max Kwiatkowski
Max Kwiatkowski
Właściciel - Hotel Szlak Bursztynowy
Przemysław Matyjanka
Przemysław Matyjanka
General Manager - Seaside Park Hotel
Joanna Arnold
Joanna Arnold
Revenue Manager - Mercure Hotel Kasprowy
Dzień 1
14:05-15:10, 7 października
Mateusz Kusznierewicz
Mateusz Kusznierewicz

Z wiatrem i pod wiatr - budowanie zespołowości w załodze

Mateusz Kusznierewicz - pięciokrotny uczestnik igrzysk olimpijskich bazując na swoich doświadczeniach sportowych oraz biznesowych opowie o tym jak mądrze zarządzać zmianą, na co zwrócić uwagę, jak zaplanować i wdrożyć proces zmian w obliczu transformacji czy różnic pokoleniowych w zespole. Mateusz jako leader teamu SSL Team Polska opowie o swoich metodach na skuteczne budowanie zespołu, wyznaczanie spójnych celów, podtrzymywanie motywacji, planowanie oraz na strategię i wizualizację wspólnego sukcesu.

Panel dyskusyjny
Joanna Pender
Joanna Pender
Dyrektor Generalna - Hotel Cesarskie Ogrody***
Anna Pestilenz
Anna Pestilenz
Właściciel - Hotel Szafir
Łukasz de Lubicz-Szeliski
Łukasz de Lubicz-Szeliski
Prezes - Uzdrowisko Ustka
Dzień 2
10:00-11:10, 8 października
Aleksandra Kurzawa
Aleksandra Kurzawa
E-Marketing Specialist

Jak aktywność w social mediach przekłada się na rezerwacje?

Media społecznościowe to często ostatni krok w podjęciu decyzji o dokonaniu rezerwacji - co podpowiada nam, że powinniśmy dbać o nie niemniej od innych kanałów. Pamiętajmy, że wszystko, co publikujemy, pracuje na nasz wizerunek. Dlatego ta prezentacja odpowie na pytanie, jak działania w mediach społecznościowych mogą wpłynąć na to, czy Gość dokona rezerwacji, czy stracimy go bezpowrotnie.
Przedstawię szereg złych praktyk i zaproponuję te, które korzystnie wpłyną na postrzeganie hotelu w mediach społecznościowych. Podpowiem, na co zwracać uwagę, aby dobrze żyć z algorytmami i dlaczego nic nam po nich, jeśli nasze treści po prostu nie będą dla Gościa wartościowe i interesujące.

Panel dyskusyjny
Joanna Preisner
Joanna Preisner
Właściciel - Hotel Bacówka Radawa & SPA****
Katarzyna Rachwalska-Groning
Katarzyna Rachwalska-Groning
Manager ds. Marketingu - Gwiazda Morza
Dzień 2
11:25-12:30, 8 października
Magdalena Urbaniak
Magdalena Urbaniak

Jak cię widzą, tak rezerwują. Jak budowanie wizerunku online wpływa na rozwój biznesu

Czego potrzebują goście, aby zarezerować pobyt akurat w twoim hotelu? Na to składa się wiele czynników. Dobra wiadomość jest taka, że nad większością masz kontrolę. Jednym z nich jest z całą pewnością wizerunek, który ma ogromny wpływ na to, jak popularny będzie twój obiekt. To, w jaki sposób zarządzasz swoją obecnością i opinią (szczególnie online) w dużej mierze determinuje rozpoznawalność, sympatię i zaufanie, które na koniec dnia przekuwasz są w zysk biznesowy. Poznaj zasady komunikacji i neuromarketingu, które wdrożone w twojej strategii marketingowej wzmocnią twoją markę na rynku i pomogą wyróżnić się wśród konkurencji.

Panel dyskusyjny
Aleksandra Górecka-Ostrowska
Aleksandra Górecka-Ostrowska
Koordynator marketingu - Hotel Krasicki
Władysław Grochowski
Władysław Grochowski
Prezes i współwłaściciel - Arche SA
Łukasz Jarczak
Łukasz Jarczak
Współzałożyciel - STAYGET.COM
Anna Blachowska
Anna Blachowska
Manager Marketingu - Saltic Resort&Spa
Dzień 2
12:45-13:50, 8 października
Paweł Cichocki
Paweł Cichocki
Head of Digital

Zintegrowana komunikacja marketingowa w hotelu - jak poprawnie ją zaplanować

Marketing = Sprzedaż. Tylko odpowiednio dobrane kanały marketingowe mogą zapewnić regularny dopływ rezerwacji. Chcesz wiedzieć jak to zrobić? Podczas prezentacji dowiesz się jak łączyć płatne kanały komunikacji online z bezpośrednią komunikacją email/sms oraz aktywnością w social mediach. 

Panel dyskusyjny
Magdalena Ziętek
Magdalena Ziętek
Dyrektor Generalny Dune Beach Resort i Molo Park Aparthotel w Mielnie
Łukasz Pawlina
Łukasz Pawlina
Dyrektor sprzedaży i marketingu - Grano Hotels
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Profitroom, ul. Roosevelta 8, test, Poznan Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane