Społeczna Odpowiedzialność Biznesu a strategia rozwoju hotelu
Zaangażowanie organizacji turystycznych w sferę społeczną wpisuje się w światowe trendy odpowiedzialności za planetę, ludzi, ekologię, etykę. Czyniąc dobro społeczne, hotel łączy cele biznesowe ze społecznymi. Podążanie właściwą drogą wymaga wrażliwości społecznej. Dobrze temu może służyć opracowanie, wdrożenie oraz komunikowanie wlasnej ścieżki społecznego zaangażowania hotelu. Stosownie do wizji rozwoju oraz celów, właściwe będzie zbudowanie kreatywnej strategii społecznego zaangażowania w wybranym obszarze. Włączenie pracowników oraz klientów w rozwój zrównoważony przyczynia się do budowania wspólnego dobra.
Agile i inne wynalazki ze świata IT
Jak koncepcję zwinnych organizacji rodem ze świata nowoczesnych technologii przenieść do świata obiektów hotelowych. Praktyczne porady i narzędzia do zastosowania na swoim podwórku.
Jak zaoszczędzić na kosztach? Direct booking - 15 dobrych praktyk
Zwiększanie przychodu to podstawowy cel każdego biznesu, wzrosty generują najczęściej proporcjonalnie wyższe koszty, ale te można w prosty sposób zredukować. W hotelach zdecydowana większość przychodów generowana jest ze sprzedaży usług noclegowych, a to właśnie bezpośrednie rezerwacje pokoi są najbardziej opłacalne. Dlaczego warto i jak skutecznie wprowadzić strategię direct booking? Podpowiemy od czego zacząć, na co zwracać uwagę i jak to się robi w praktyce.
Z wiatrem i pod wiatr - budowanie zespołowości w załodze
Mateusz Kusznierewicz - pięciokrotny uczestnik igrzysk olimpijskich bazując na swoich doświadczeniach sportowych oraz biznesowych opowie o tym jak mądrze zarządzać zmianą, na co zwrócić uwagę, jak zaplanować i wdrożyć proces zmian w obliczu transformacji czy różnic pokoleniowych w zespole. Mateusz jako leader teamu SSL Team Polska opowie o swoich metodach na skuteczne budowanie zespołu, wyznaczanie spójnych celów, podtrzymywanie motywacji, planowanie oraz na strategię i wizualizację wspólnego sukcesu.
Jak aktywność w social mediach przekłada się na rezerwacje?
Media społecznościowe to często ostatni krok w podjęciu decyzji o dokonaniu rezerwacji - co podpowiada nam, że powinniśmy dbać o nie niemniej od innych kanałów. Pamiętajmy, że wszystko, co publikujemy, pracuje na nasz wizerunek. Dlatego ta prezentacja odpowie na pytanie, jak działania w mediach społecznościowych mogą wpłynąć na to, czy Gość dokona rezerwacji, czy stracimy go bezpowrotnie.
Przedstawię szereg złych praktyk i zaproponuję te, które korzystnie wpłyną na postrzeganie hotelu w mediach społecznościowych. Podpowiem, na co zwracać uwagę, aby dobrze żyć z algorytmami i dlaczego nic nam po nich, jeśli nasze treści po prostu nie będą dla Gościa wartościowe i interesujące.
Jak cię widzą, tak rezerwują. Jak budowanie wizerunku online wpływa na rozwój biznesu
Czego potrzebują goście, aby zarezerować pobyt akurat w twoim hotelu? Na to składa się wiele czynników. Dobra wiadomość jest taka, że nad większością masz kontrolę. Jednym z nich jest z całą pewnością wizerunek, który ma ogromny wpływ na to, jak popularny będzie twój obiekt. To, w jaki sposób zarządzasz swoją obecnością i opinią (szczególnie online) w dużej mierze determinuje rozpoznawalność, sympatię i zaufanie, które na koniec dnia przekuwasz są w zysk biznesowy. Poznaj zasady komunikacji i neuromarketingu, które wdrożone w twojej strategii marketingowej wzmocnią twoją markę na rynku i pomogą wyróżnić się wśród konkurencji.
Zintegrowana komunikacja marketingowa w hotelu - jak poprawnie ją zaplanować
Marketing = Sprzedaż. Tylko odpowiednio dobrane kanały marketingowe mogą zapewnić regularny dopływ rezerwacji. Chcesz wiedzieć jak to zrobić? Podczas prezentacji dowiesz się jak łączyć płatne kanały komunikacji online z bezpośrednią komunikacją email/sms oraz aktywnością w social mediach.
Zapisz się na nasz newsletter.