Influencer marketing w praktyce
Jak wygląda współpraca z influencerem, jak się do niej przygotować i jak weryfikować działania po skończeniu kampanii? Z jakich narzędzi korzystać i o czym pamiętać, podpisując umowę z influencerem?
Poznaj dobre praktyki, porady i przykłady, by influencer marketing w Twoim hotelu był bezproblemowy i skuteczny. W końcu właściwa kampania może przełożyć się nie tylko na zwiększenie świadomości marki, ale też na większy ruch na stronie internetowej… i większą sprzedaż.
Influencerzy dają ogromny potencjał dotarcia, o ile po drodze nie popełnisz kosztownych błędów. Joanna, Ewa i Maciej pokażą, jak skutecznie współpracować z tiktokerem czy instagramerką. Opowiemy o grupach odbiorców, dobrym briefie i otwartej komunikacji. Poznasz zarówno perspektywę hotelarza, jak i influencerki, którzy mają za sobą niejedną współpracę. A jeśli i Ty masz tego typu doświadczenia, chętnie zapytamy o Twoje zdanie.
Dane z Profitroom Suite - co wiemy o rezerwujących
Dostęp do danych i ich analiza pozwalają hotelarzom w optymalizacji i skutecznym realizowaniu strategii marketingowo-sprzedażowych. Podczas prezentacji podzielę się danymi pochodzącymi z Waszych silników rezerwacyjnych oraz badań, które z Waszą pomocą przeprowadziliśmy wśród Gości. Przeanalizujemy dynamikę zmian zachodzących w procesie rezerwacyjnym i to w jaki sposób mogą one wpływać na Wasze strategie cenowe i nie tylko.
Z wystąpienia dowiesz się też jak korzystać z danych dostępnych w Suite, żebyś jeszcze lepiej realizował strategię direct booking w Twoim hotelu.
Zarządzanie dystrybucją online to nie lada sztuka. Wyczulenie na zmieniającą się dynamikę popytu, dane płynące z systemów przy jednoczesnym dążeniu do nadrzędnego celu jakim jest - maksymalizacja przychodów. Z jakimi wyzwaniami wiąże się efektywne zarządzanie kanałami sprzedaży online oraz czy #direct booking to zawsze recepta na sukces
Maksymalizacja doświadczeń gości - przyszłość Profitroom Suite
Wybierając się do hotelu gość odbywa dwie osobne podróże. Oczywista jest ta realna - zazwyczaj zwieńczona udanym wypoczynkiem. Jednak w Profitroom bardzo szczegółowo analizujemy tę drugą - cyfrową podróż, którą każdy współczesny gość musi odbyć przed przyjazdem do wymarzonego hotelu. Zapraszam na przegląd niedalekiej przyszłości platformy Profitroom SUITE, która przez maksymalizację doświadczeń gości będzie dostarczać jeszcze więcej wartości do hoteli.
Zwiększ poziom rezerwacji dzięki angażującym materiałom wideo
Wideo to emocje, muzyka, która wzrusza, narracja, która edukuje, obraz, który skupia uwagę. Czym jest videomarketing? To koncepcja i strategia, która z pewnością zwiększy sprzedaż przez direct booking. To zaangażowanie każdego dnia w proste formaty wideo, które możesz tworzyć samodzielnie. Ponadto nie potrzebujesz do tego nic więcej niż Twój smartfon. Pokażę Ci jak wykreować kampanię wideo, obok której gość hotelowy nie przejdzie obojętnie.
Wypoczynek w e-koszyku - jak skutecznie sprzedawać przez stronę internetową
Strona internetowa to główne narzędzie sprzedaży w ecommerce. Nie możesz stracić ani jednego momentu, który przybliża Cię do pozyskania rezerwacji.
Podczas prezentacji dowiesz się co ma największy wpływ na konwersję oraz w jaki sposób ją optymalizować w czasie. Na podstawie case study zobaczysz jak w kilku krokach skutecznie wpływać na zwiększanie obrotów za pośrednictwem strony internetowej.
Turn lookers to bookers
Czy wiesz ilu odwiedzających stronę internetową Twojego hotelu finalnie dokonuje na niej rezerwacji? Co zrobić, aby potencjalny Gość zamiast "przeglądacza" stał się realnym Gościem Twojego hotelu i dokonał rezerwacji w silniku rezerwacyjnym, tym samym odciążając z tego procesu Twój dział rezerwacji i sprzedaży? Opowiemy o funkcjonalnościach w Profitroom Booking Engine, które usprawniają ścieżkę zakupową i realnie wpływają na zwiększanie konwersji generując dla Ciebie jeszcze większe zyski.
Trendy konsumenckie 2023+
Kluczem do sukcesu każdego biznesu jest odpowiednie dostosowanie swojej strategii do panujących trendów. Obecnie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej przedsiębiorstwa i konsumenci doświadczają wielu zmian w obszarze czynników makroekonomicznych oraz politycznych. Podczas prezentacji przedstawię Państwu zebrane dane o nowych pokoleniach klientów wchodzących na rynek oraz podzielę się swoimi spostrzeżeniami tego na jakie zachowania konsumentów powinni się Państwo przygotować w najbliższym czasie.
Budowanie zaangażowania w zespole hotelowym:
Czyli o tym, czym jest wychowanie bezstresowe w hotelarstwie
W banalnym stwierdzeniu, że zespół to nasza druga rodzina, kryje się niebanalne nieporozumienie. Różne rozumienie pojęcia rodzina prowadzi do działań lub zaniechań, które determinują sposób myślenia i funkcjonowania zespołów.
I tak, czasami z uśmiechami czerpanymi z reklam rodzinnego hatchbacka, przyjmujemy każdego gościa otaczając go szczerą gościnnością, a zalotnym pożegnalnym żartem zachęcamy go do kolejnej rezerwacji. Czasem też zespół rozchodzi się do swoich pokoi trzaskając drzwiami, przeżywa ciche dni, rozważa rozwód, czy może już ma kogoś na boku dorabiając w innym hotelu i nieustannie nas porównuje z kochanką. Rodzina. Jedno słowo. Tyle obrazów. Jeden zespół, tyle wyobrażeń, różnic i potrzeb. A na końcu wspólny wynik.
Padnie zatem kilka słów o tym, jak na efektywność biznesową wpływają relacje między członkami zespołu i jak nad nimi pracować, zapominając o swojej mapie zaangażowania.
Stay Experience – niby wszyscy rozumiemy to hasło, a jednak nie zawsze umiemy zrealizować je w praktyce. Czy Stay Experience „zostań doświadczeniem” odnosi się bardziej do aktywności Gościa w poznawaniu – doświadczaniu nowych miejsc czy cały ten proces powinien być pilotowany przez pracowników hotelu? Czy personalizowane podejście do Gościa i budowanie jego pozytywnego doświadczania, relacji z pracownikami i lojalności względem obiektu to zupełna nowość w hotelarstwie czy po prostu wracamy do korzeni?
Już Leonrdo da Vinci umieścił dimostrazione /konsekwentne sprawdzanie wiedzy drogą doświadczeń/ i sensazione /czyli nieustanne wyostrzanie zmysłów, zwłaszcza wzroku, jako metody wzmacniania doświadczeń/ na drugim i trzecim miejscu wśród siedmiu zasad swojego życia pozwalających mu na poznanie i doświadczanie Świata. Na pierwszym była po prostu curiosita – nienasycona ciekawość życia, która determinuje dążenie do poznawania, odkrywania, doświadczania.
Czy curiosita, dimostrazione i sensazione stosowane w naszym życiu czynią nas dobrymi managerami i pozwalają budować doświadczenie idealnego pobytu naszych Gości? Czy możemy sprostać temu wyzwaniu bazując wyłącznie na miękkich umiejętnościach czy potrzebujemy też wsparcia nowoczesnych narzędzi?
Pobyt nie kończy się po check-oucie. - Lojalizacja gościa kluczem do sukcesu
Wszystko dookoła nas zmienia się, ale czy my jako branża hotelowa zmieniamy się wystarczająco szybko? Czy w czasach nowego pokolenia, które nieustannie szuka nowości i doznań, lojalność ma jeszcze znaczenie? Część z nas żyje z przekonaniem iż jako hotelarze odnaleźliśmy się w obliczu programów lojalnościowych pośredników. Może już czas odświeżyć spojrzenie na dotychczasowe metody lojalnościowe? Czy rabat jest naszym jedynym #musthavem, a może w budowaniu lojalności chodzi o coś więcej co może zaoferować dany brand? Czy mamy jeszcze szanse wygrać jako hotel indywidulany czy może na dłuższą metę powinniśmy odpuścić ten temat? Jak wykorzystać lojalność tak, aby dopasować sie do zmieniającej się rzeczywistości i nie popełniać więcej błędów?
Goście, którzy regularnie wracają i rekomendują pobyt w Twoim hotelu są na wagę złota. Przepis na osiągnięcie powyższego efektu składa się z wielu składników, między innymi takich jak jakość obsługi, oferta czy rozwój infrastruktury. W trakcie panelu dyskusyjnego będziesz miał okazję poznać tajemnicę sukcesu hotelarzy, którym nie jest obce pojęcie lojalizacji
Jak oswoić zmianę?
Twój biznes się zmienia? A może musi się zmienić przez to, że cały czas zmienia się świat? Jeśli tak, to bestsellerowy wykład Radka Kotarskiego pomoże w oswojeniu i łagodnym przeprowadzeniu wszelkich zmian, które napotkasz na swojej drodze. Wykład Radka opisuje mechanizmy biologiczno-chemiczne stojące za zmianą i motywacją u ludzi, które jeśli raz są zrozumiane – pozwalają na praktyczne wprowadzenie nowoczesnych metod oswajania zmian i nieustannego rozwoju. Koncepcje prezentowane przez Radka Kotarskiego opierają się na naukowo zweryfikowanych metodach, które popularne są w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. Teraz także w Polsce!
Zapisz się na nasz newsletter.