Z wykształcenia nauczyciel, pedagog i przede wszystkim trener II stopnia w koszykówce. Była koszykarka.
Współwłaścicielka firmy deweloperskiej.
Od 4 lat głównie zaangażowana w rozwój Grupy Hoteli Saltic.
Dyrektor marketingu Grupy Hoteli Saltic i Spółki Saltic Inwestycji.
Prywatnie, bardzo szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci.
Prof. dr hab. Henryk Mruk, absolwent i emerytowany profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zajmuje się tematyką zachowań konsumentów, ekonomii behawioralnej, strategii, neuronauki. Osoba obdarzona talentem publikowania oraz popularyzowania efektów badań w różnych formach. Wysoko oceniany wykładowca akademicki na wszystkich poziomach studiów. Można się skontaktować pod adresem – henryk.mruk48@gmail.com Prowadzi blog i własną stronę internetową www.mruk.edu.pl
Od 15 lat związana z hotelarstwem, szkoleniowiec, z wykształcenia pedagog. Studiowała na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, kierunek Zarządzanie. Hotelarstwo jest jej pasją, kładzie duży nacisk na rozwój swojego personelu, chce aby każdy obiekt którym zarządza był kuźnią talentów. Przez 10 lat zdobywała swoje doświadczenie w hotelach w Wielkiej Brytanii, w Polsce uczestniczyła w pre openingu Hoteli w Małopolsce i na Dolnym Śląsku, od 3 lat związana z grupą Condo.pl. Z sukcesami zarządzała Hotelem Tremonti w Karpaczu, obecnie zajmuje stanowisko Dyrektora Generalnego w 5* Hotelu Mercury w Szklaskiej Porębie. Prywatnie szczęśliwa mama 2 dzieci.
Nie lubi bazować na rutynowych działaniach, dlatego ciągle szuka rozwiązań wraz ze zmieniającym się trendem. Lubi iść pod prąd, a głównym celem jego pracy są relacje w tym budowanie zaufanej sieci kontaktów, analiza potrzeb i kreatywne rozwiązania sprzedażowe dla swoich klientów. Ceni szybkość w działaniu, bo wie, że sprzedaż nie lubi czekać. Ukończył europeistykę na UW, a z branżą hotelarską związany jest od 13 lat. Doświadczenie managerskie zdobywał w warszawskim DoubleTree by Hilton, In Between Hotel by Vanilla Group, a od trzech lat związany jest z Grupą Arche, gdzie obecnie pełni funkcję dyrektora centralnego działu sprzedaży. W latach 2020-2022 wykładał na UMCS w Lublinie. Nominowany do tytułu Hotelarz Roku 2023 w kategorii Dyrektor Sprzedaży.
Założycielka agencji MaxTractor. Buduje i wdraża strategie marketingowe dla firm i instytucji. Specjalistka w obszarze wykorzystania neuromarketingu w komunikacji biznesowej. Wykładowczyni uczelni takich jak Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu czy Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie. Organizatorka pierwszej w Polsce konferencji agromarketingowej AGROCON. Mówczyni na takich konferencjach jak TedX czy I Love Marketing. Autorka podcastu Na Dobrym Gruncie oraz bloga magdaurbaniak.com i tractormania.pl.
Kreatywna i energiczna. Liczby nie mają przed nią tajemnic. Przygodę z marketingiem zaczęła w najpiękniejszych okolicznościach natury Atlantis The Palm Dubaj, gdzie każdy drobny szczegół był efektem działań zespołu marketingowego. Możliwość bycia częścią tak skomplikowanej a zarazem skutecznej struktury motywowała ją do dalszej nauki. Revenue Manager zrodził się na dobre w szeregach Booking.com, gdzie połączyła marketing z aktywną sprzedażą. Zaowocowało to współpracą ze znanymi sieciami takimi jak Grupa TRIP, Accor Group, a obecnie IHG i preopening pierwszego polskiego górskiego resortu tej grupy - Holiday Inn Resort Happy Valley w Szklarskiej Porębie. Dziś Marta Jonak-Mikołajczyk to już marka EMARE i szeroko pojęty marketing and revenue management obiektów w Polsce i na świecie.
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Patrycja Brychcy znana jako Pati od hoteli wie jak podnieść rentowność obiektów i sprawić, żeby hotelowi Goście wracali. W ostatnich 3 latach pracowała z ponad 300 hotelarzami w całej Polsce, ucząc ich jak sprzedawać skuteczniej i zarabiać więcej. W branży HoReCa działa już od 15 lat, w tym czasie zarządzała dwoma hotelami biznesowymi na Śląsku. W obu z sukcesem wypracowała własne strategie na to, aby te obiekty były coraz bardziej rentowne i zyskowne. Dziś pomaga hotelom procesowo zmieniać myślenie o rozwoju biznesu – w różnych jego aspektach – od skutecznej sprzedaży i nowoczesnego marketingu, przez zarządzenie, po rozwój tematycznych usług.
30-letnie doświadczenie w branży gastronomiczno-hotelarskiej, moja pasja do kulinariów i obsługi klienta zaczęła się w młodym wieku pracując jako kelner w lokalnej restauracji.
Moja profesjonalna podróż rozpoczęła się w Hotelu Jan III Sobieski, gdzie zdobyłem cenne umiejętności zarówno w obszarze obsługi restauracyjnej, jak i organizacji bankietów.
Kolejne rozdziały mojej kariery to pracowite lata spędzone w renomowanych miejscach, takich jak Restauracja 99 oraz Restauracja Belvedere w Łazienkach Królewskich, gdzie pełniłem funkcje kierownika restauracji, Sommeliera i Managera sprzedaży.
Od 2010 roku jestem związany z Hotelem Warszawianka, gdzie moje umiejętności i zaangażowanie doprowadziły mnie od stanowiska Koordynatora sprzedaży aż do roli Zastępcy Dyrektora Hotelu.
Cała moja zawodowa droga jest oparta na przekonaniu, że: " Do sukcesu nie ma żadnej windy, trzeba iść po schodach." To motto towarzyszy mi przez całe życie i motywuje mnie do ciągłego doskonalenia się w dziedzinie, którą kocham - gastronomii i hotelarstwie.
Tomasz Antolak – ekstrawertyk, żądny nowych doświadczeń, zmotywowany do działania „tu i teraz”. Praca w hotelu nie jest dla niego tradycyjnym etatem. To pasja, codzienna praca ze wspaniałymi ludźmi oraz możliwość innowacyjnego podejścia do marketingu i ciągłego dostosowania obiektu do rynku. Od 12 lat pracuje sektorze HoReCa, nie pozwalając sobie na zastój w miejscu. Jako gość prowadzi wykłady na uczelniach wyższych oraz w technikach hotelarskich. Nabyte wykształcenie hotelarskie oraz studia związane z psychologią biznesu na kierunku Zarządzanie pozwoliły w szybkim czasie osiągnąć sukces w branży hotelarskiej. Ccharyzma ekstrawertyka przyczyniła się do zdobycia tytułów takich jak: Osobowość Roku Dziennika Zachodniego lub Lider z powołania. Kocha rozmawiać i poznawać historie osób odwiedzających hotel. To dzięki tym rozmowom i wsłuchiwaniu się w potrzeby moich gości opracowuje, ciągle zmieniające się, strategie marketingowe.
Iwona Kątny Marketing Manager w pięciogwiazdkowym Hotelu Belmonte w Krynicy Zdroju. Absolwentka wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Od 16 lat w branży hotelarskiej. Przez wiele lat związana z Grupą Mazurkas. Budowała i zarządzała Działem PR i Marketing dla marki MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel****, Mazurkas Catering oraz wcześniej Best Western Hotel Mazurkas. Tworzyła strategię marketingową obu marek oraz zarządzała działaniami w zakresie budowy świadomości marki. Swoją przygodę z Grupą rozpoczynała w dziale Sprzedaży, przechodząc przez kolejne szczeble rozwoju, jako Kierownik Działu Sprzedaży była odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w segmencie MICE. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała w krakowskim Hotelu pod Różą.
CEO, czyli Customer Experience Officer. Niezależny konsultant. Psycholog biznesu. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na skuteczne pozyskiwanie nowych i rozwijanie partnerskich relacji z obecnymi klientami. Pracuje bezpośrednio z właścicielami i menedżerami firm projektując i wdrażając strategie i procesy ukierunkowane na podnoszenie jakości obsługi klienta i sprzedaży. Niezwykle wierzy, że lojalność zaczyna się od zaangażowania klientów w proces obsługi i dania klientom wyboru.
Ponad 25 krajów, 13 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, pomagając liderom, ekspertom i zespołom sprzedażowym w budowaniu skutecznych, opartych na nauce strategii komunikacji. Założyciel i główny trener w Meaning Makers®, gdzie uczy, jak uzyskiwać wyniki za pomocą kontr-intuicyjnej komunikacji - w przywództwie, w prezentacji, sprzedaży lub negocjacjach - poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość i wpływa na decyzje. Przez lata współpracował m.in. z Philips, BD, Salesforce, UPS, ING, Electrolux, ExxonMobil, BT, Continental, Pfizer, mBank, PKO i wieloma innymi. Wojtek jest wykładowcą MBA i współpracuje z MIT Sloan Management Review.
Wykładowczyni Executive MBA, doświadczona konsultantka i mentor-coach zespołów zarządzających. Pracuje zarówno w Polsce, jak i za granicą, blisko współpracując z liderami na różnych szczeblach organizacji. Jej pasją jest budowanie relacji opartych na zaufaniu i zespołowości, co przyczynia się do osiągania wysokich rezultatów. Skupia się nie tylko na rozwoju indywidualnym menadżerów, ale również na tworzeniu sprzyjającego środowiska organizacyjnego. Kasia jest certyfikowanym trenerem i coachem renomowanych metod, takich jak Gallup, Thomas International© oraz Process Communication Model© (PCM©).
Wojciech Bizub. Marketer & CEO agencji WBIZNES. Wykładowca programów MBA. Autor książki #OdczarujMarketing. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Z branżą Horeca związany od 14 lat. Doświadczenie zdobywał w działach recepcji, operacyjnym i sprzedaży jednak ostatecznie odnalazł swoje powołanie w dziedzinie Revenue Managementu. Pasjonat analizy danych oraz zaawansowany użytkownik Excela. Dla wielu hoteli w Polsce i za granicą tworzył i rozwijał polityki cenowe oraz budował kulturę pracy opartą na analizie danych. Stanowi zaplecze doradcze dla hoteli o różnym charakterze – biznesowym, SPA & Wellness, miejskim oraz wypoczynkowym. Od kilku lat z powodzeniem rozwija firmę Revenuedlahoteli.pl będącą zewnętrznym działem Revenue Managementu oferując usługi analityki oraz zarządzania polityką cenową na poziomie hoteli sieciowych. Wykładowca na Warszawskiej uczelni Vistula.
Doktor ekonomii i finansów. Ekonomista, marketer, inżynier, MBA. Uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w dziedzinie marketingu, rozwoju marki, innowacji i zarządzania sprzedażą. Mentor startupów i firm technologicznych. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w rozwoju ich konkurencyjności. Jego „Sztuka Rynkologii" została wyróżniona w eksperckim rankingu 100 najlepszych książek marketingowych wydanych w Polsce po 2000 roku. Książki „50 Praw Marketingu Kotarbińskiego” i „Marka 5.0” w dniu premiery stała się bestsellerami.
Hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. podczas pracy w OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki Revenue & Front Office Managera. Od 5 lat w zespole Profitroom wspiera hotele w optymalizacji sprzedaży bezpośredniej. Prywatnie i zawodowo dużo podróżuje, odkrywa ciekawe zakątki - źródła inspiracji do codziennej pracy. Fanka quizów, zagadek i statystyk.
Edyta Walczak to doświadczony profesjonalista branży hotelarskiej z prawie 20-letnim doświadczeniem w pracy w renomowanych hotelach i grupach hotelowych, takich jak Ennismore i IHG. Specjalizuje się w revenue managment, zarządzaniu przychodami i sukcesie klienta. Obecnie pełni funkcję Chief Customer Success Officer w firmie Profitroom, gdzie skoncentrowana jest na zapewnieniu satysfakcji klientów i wzroście przychodów.
Już w szkole średniej pasjonował się programowaniem i projektowaniem serwisów WWW. Studia z Robotyki na Politechnice Poznańskiej łączył z pracą zawodową jako programista interfejsów webowych. Swoją karierę w Profitroom rozpoczął jako programista w zespole tworzącym pierwszy Booking Engine, a od kilku lat zarządza całym portfolio produktów. Jest entuzjastą i praktykiem zwinnego zarządzania, a w produktach ceni piękny i użyteczny design. Prywatnie jego pasją są podróże i motoryzacja, poza biurkiem spotkasz go także na boisku do kosza
Zapisz się na nasz newsletter.