rezerwuję
HMC 2021, Żnin
rezerwuję
rezerwuję

Prelegenci

Mateusz <br/> Kusznierewicz
Prelegent Mateusz
Kusznierewicz

Mateusz Kusznierewicz - Żeglarz, mistrz olimpijski, aktualny mistrz świata. Kapitan polskiej reprezentacji na Żeglarski Mundial 2022. Wprowadza sport do biznesu. Współtwórca DoSportNow.com, ZOOM.ME, Target10.org, Łożysk Kusznierewicza. Prowadzi szkolenia i wykłady motywacyjne, współpracuje z firmami wspierając komunikację oraz promocje produktów i marek.

Joanna Kulesza
Prelegent Head of Customer Success Joanna Kulesza

Hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. podczas pracy w OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki Revenue & Front Office Managera. Od 4 lat w zespole Profitroom wspiera hotele w optymalizacji sprzedaży bezpośredniej. Prywatnie i zawodowo dużo podróżuje, odkrywa ciekawe zakątki - źródła inspiracji do codziennej pracy. Fanka quizów, zagadek i statystyk.

Henryk Mruk
Prelegent Prof. zw. Dr hab. UE w Poznaniu Henryk Mruk

Prof. dr hab. Henryk Mruk, absolwent i emerytowany profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zajmuje się tematyką zachowań konsumentów, ekonomii behawioralnej, strategii, neuronauki. Osoba obdarzona talentem publikowania oraz popularyzowania efektów badań w różnych formach. Wysoko oceniany wykładowca akademicki na wszystkich poziomach studiów. Można się skontaktować pod adresem – henryk.mruk48@gmail.com Prowadzi blog i własną stronę internetową www.mruk.edu.pl

Magdalena<br/> Urbaniak
Prelegent Specjalistka ds. influencer marketingu, blogerka Magdalena
Urbaniak

Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Założycielka MaxTractor.agency. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu.Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Autorka bloga tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Regularnie pisze o skutecznej komunikacji w biznesie dla takich tytułów jak: Magazyn E-commerce, Sprawny Marketing, Magazyn Online Marketing. Wykładowca na DSW i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

Waldemar Antonowicz
Prelegent Product Development Director (CPO) Waldemar Antonowicz

Już w szkole średniej pasjonował się programowaniem i projektowaniem serwisów WWW. Studia z Robotyki na Politechnice Poznańskiej łączył z pracą zawodową jako programista interfejsów webowych. Swoją karierę w Profitroom rozpoczął jako programista w zespole tworzącym pierwszy Booking Engine, a od kilku lat zarządza całym portfolio produktów. Jest entuzjastą i praktykiem zwinnego zarządzania, a w produktach ceni piękny i użyteczny design. Prywatnie jego pasją są podróże i motoryzacja, poza biurkiem spotkasz go także na boisku do kosza

Aleksandra <br/> Kurzawa
Prelegent E-Marketing Specialist Aleksandra
Kurzawa

Od kilku lat związana z promocją marek i ich produktów w internecie. Karierę zawodową rozpoczynała od promocji kont firmowych w social media. Następnie, dzięki zdobyciu umiejętności pracy na wielu narzędziach, od podszewki poznała świat online marketingu. Pracując w agencji interaktywnej oraz dla marki własnej, miała okazję postawić się zarówno w roli dostawcy usług marketingowych, jak i klienta agencji. Od trzech lat w Profitroom zajmuje się zarówno kampaniami PPC, jak i prowadzeniem mediów społecznościowych dla hoteli.

Paweł <br/> Cichocki
Prelegent Head of Digital Paweł
Cichocki

Head of Digital w Profitroom z wieloletnim doświadczeniem w obszarze digital marketingu i wspierania sprzedaży. Na codzień doradza w obszarze kampanii online oraz komunikacji bezpośredniej. Wykładowca na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, gdzie prowadzi zajęcia z technologii mobilnych w marketingu oraz email marketingu. Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii. Wspiera i doradza firmom, jak efektywnie przeprowadzać kampanie, m.in. w sektorze, travel, business app czy finance.

Joanna Preisner
Panelista Właściciel - Hotel Bacówka Radawa & SPA**** Joanna Preisner

Hotelarz z pasji, dekoratorka wnętrz z zamiłowania, pisarka w wolnych chwilach, mama trójki dzieci z wyboru. Autorka bloga Mama Hotelarz, który posiada również swoją odsłonę na YouTube. Miłośniczka social mediów, która osobiście przygotowuje strategie komunikacyjne dla swojego hotelu w mediach społecznościowych. Spełnia swoje marzenia poprzez konsekwentną pracę oraz realizację kolejnych projektów.
Wraz z mężem, swoją pasję do architektury przelali w budowę magicznego miejsca – Hotelu Bacówka Radawa & SPA****. Obiekt, który stworzyła trójka urwisów – wymyślając ideę, rysując projekty i w końcu przekonując rodziców, że to wspaniały pomysł.

 

Michał Kozak
Panelista Prezes Zarządu - Hotel Arłamów Michał Kozak

Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży MICE od 22 lat.

W chwili obecnej odpowiada za zarządzanie i rozwój jednego z najlepszych i najbardziej prestiżowych polskich hoteli jakim jest Hotel Arłamów S.A. Wcześniej jako Dyrektor Generalny, Kozak z sukcesami zarządzał przez 15 lat z ponad 135 osobowym zespołem w jednym z największych przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel **** w Ożarowie Mazowieckim.

Osobowość Roku MICE POLAND 2012 w kategorii „manager obiektu”, zdobywca głównej nagrody w pierwszej edycji MP Power Awards w kategorii „dostawca: catering”. W 2019 roku odebrał MP Power Awards w kategorii „dostawca: venue”, a w 2020 MP Power Awards w kategorii „innowator” 

Agnieszka Maszner-Paprocka
Panelista Prezes zarządu - Grand Baltic sp. z o.o., członek zarządu IGHP Agnieszka Maszner-Paprocka

Ekonomistka z wykształcenia, ukończyła Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku finanse i rachunkowość. W okresie ostatnich czterech lat ukończyła studia podyplomowe na kierunku psychologia w zarządzaniu organizacjami wraz z certyfikacją – certyfikat Franklin University oraz na kierunku zarządzenie nieruchomościami. W ciągłym rozwoju zawodowym. Posiada 21-letnie doświadczenie w pionie finansowym, a od kilku lat jako członek zarządu w spółce z o.o. Od 2012 roku związana zawodowo z hotelem Havet w Dźwirzynie, gdzie obecnie pełni funkcję dyrektora finansowego i prezesa zarządu spółki. Od grudnia 2018 dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim.

Analizy, budżety, rachunkowość zarządcza i wyciąganie firm z „tarapatów” to jej świat.. Uwielbia kontakt z ludźmi, wymagająca ale też empatyczna. Ilość pomysłów, która przychodzi jej do głowy, często bywa „zastraszająca”. Prywatnie miłośniczka psów i właścicielka sporego stada kudłatych przyjaciół.

Władysław Grochowski
Panelista Prezes i współwłaściciel - Arche SA Władysław Grochowski

Absolwent szkoły filmowej, urodzony optymista kochający ludzi i świat. Tworzy polską sieć (kolekcję) hoteli, głównie w obiektach zabytkowych. Na każdy jest inny pomysł. Łączenie elementów starych z nowoczesnymi powoduje, że powstaje nowa wartość, nowe życie obiektu, a gość otrzymuje pozytywne emocje. Stara się aby to co robi miało sens, a praca sprawiała mu przyjemność. Podejmuje się trudnych projektów, co daje wiele siły, ale uczy również pokory. Mówi, że we wszystkim ma dużo szczęścia. W życiu, w firmie, w relacjach pomaga mu zaufanie.

Pracownicy i klienci firmy obdarzają go zaufaniem, a on stara się nikogo nie zawieść. Uważa, że wszyscy ludzie są uczciwi, tak ich odbiera i oni tacy są. Przewodnim jego hasłem, które wprowadził również do firmy „Arche” jest: łączymy sprzeczności, ufamy wszystkim, zmieniamy siebie. Z żoną Leną założyli Fundację Leny Grochowskiej, która zapewnia mieszkania i pracę dla repatriantów z Kazachstanu. Fundacja organizuje również konkursy sztuki nieprofesjonalnej „szukamy Nikifora”, plenery i wystawy malarstwa, kolonie dla dzieci z Ukrainy, oraz pracę dla osób niepełnosprawnych w pracowniach ceramicznej i krawieckiej. Laureat wielu nagród i wyróżnień indywidualnych oraz za działalność spółki Arche.

Maciej Straus
Panelista Hotel Afrodyta Business & SPA Maciej Straus

Przedsiębiorca z branży turystycznej, analityk hotelowy, inwestor skupiony na mobilności, wykładowca akademicki. Skupia się na rozwijaniu efektywności sprzedaży i analizie wskaźników rentowności biznesu. Każdego dnia zmaga się z typowymi wyzwaniami tego sektora i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami. Zarządza i rozwija marki hotelowe. Doradza i wykonuje analizy dla hoteli niezależnych. Kieruje się myśleniem lateralnym. W ciągu całej swojej pracy przeszedł drogę od instruktora harcerstwa, poprzez kucharza, kierownika restauracji, brand i sales managera, dyrektora hotelu, wykładowcę oraz szkoleniowca. Jest zwolennikiem nowych technologii IT w branży hotelarskiej. Jest pasjonatem żeglarstwa i Mazur. Nie je mięsa, unika plastiku. Na co dzień stosuje społeczny model zarządzania zespołem.

Łukasz Pawlina
Panelista Dyrektor sprzedaży i marketingu - Grano Hotels Łukasz Pawlina

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku na kierunku Finanse i Rachunkowość. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał jako finansista w firmach Home Broker oraz ING Usługi Finansowe. Jako Dyrektor Sprzedaży & Marketingu w Kancelarii Prawnej poznał tajniki e-commerce oraz marketing automation. Jednak to praca w hotelarstwie stała się jego pasją. Od 2017 roku obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży & Marketingu w sieci Grano Hotels w Gdańsku. W ciągu ostatnich 4 lat aktywnie uczestniczył w dynamicznym rozwoju sieci współtworząc nowe obiekty otwarte na Wyspie Spichrzów w Gdańsku w 2020 roku – Hotel Grano oraz Grano Apartments Old Town. Umiejętności zdobyte w branży finansowej oraz ukończone studia sprawiły, że z ogromną innowacyjnością zarządza strategią sprzedaży i marketingu oraz podległym zespołem.

Jako sympatyk piłki nożnej, łączy pracę z pasją i od 2018 roku wraz z zespołem Hotelu Number One by Grano organizuje Number One Cup, turniej dla młodych adeptów piłki nożnej, którego ideą jest integracja społeczności młodych piłkarzy. Jest również pomysłodawcą i współorganizatorem Hotels Cup, czyli turnieju piłkarskiego dla hotelarzy.

Joanna Pender
Panelista Dyrektor Generalna - Hotel Cesarskie Ogrody*** Joanna Pender

Od ponad 24 lat związana z hotelami polskiego wybrzeża, którą to przygodę rozpoczęła od stanowiska Recepcjonistki w Hotelu Amber Baltic w Międzyzdrojach. Przechodząc przez kolejne stanowiska stała się specjalistą od kontraktowania usług grupowych oraz efektywnej sprzedaży usług hotelowych. Przez kilka lat pracowała jako Product Manager w Tui Deutschland i Erlebnis Polen.

Obecnie  stoi u steru kompleksu hotelowego Cesarskie Ogrody w Świnoujściu będącego kondominium usług hotelowych i apartamentowych zarządzając 219 jednostkami noclegowymi i 90 osobowym zespołem.

Prywatnie -  uwielbia jeść, biegać na boso i podróżować. Największą wartością jaką ceni  wśród otaczających  ją  ludzi to szczerość i odpowiedzialność.

Łukasz de Lubicz-Szeliski
Panelista Prezes - Uzdrowisko Ustka Łukasz de Lubicz-Szeliski

Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Z branżą hotelarską związany od 25 lat. Człowiek z pasją, kreatywnymi pomysłami i bardzo pozytywnym nastawieniem do ludzi. Wśród swoich pracowników, cieszy się ogromnym uznaniem i szacunkiem. A jego chęć niesienia pomocy, innym widoczna jest każdego dnia. Pasjonat wypraw offroadowych, motocyklowych oraz miłośnik jazdy na rowerze. Z ogromnym sukcesem zarządza 3 rodzinnymi Hotelami w Ustce: Hotel Lubicz Spa & Wellness****, Grand Lubicz – Uzdrowisko Ustka, The Sun by Lubicz.

Anna Pestilenz
Panelista Właściciel - Hotel Szafir Anna Pestilenz

Anna Pestilenz - hotelarz i restaurator z wykształcenia i pasji. Założycielka i właścicielka Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze oraz Restauracji Lazurowej. Właścicielka Apartamentów Paliki. Specjalistka z zakresu zarządzania i marketingu. Od ponad 20 lat pracuje w branży turystycznej jako prywatny inwestor. Kobieta która stawia na relacje i najwyższą etykę w biznesie. Od wielu lat działa społecznie w zarządzie Towarzystwa Miłośników Jastrzębiej Góry, charytatywnie wspiera działalność Unicef, Stowarzyszenie Niepełnosprawnych „Radość życia” oraz projekt Tomka Zielińskiego „Usłyszeć na czas”. Prywatnie zakochana w swojej rodzinie. Pasjonatka książek, filmu, muzyki i dobrej kuchni.

Łukasz Jarczak
Panelista Współzałożyciel - STAYGET.COM Łukasz Jarczak

Z branżą hotelarską związany od 10 lat. Obecnie przekłada zdobytą wiedzę i doświadczenie w najważniejszy projekt swojego zawodowego życia STAYGET.COM, partnerski serwis rezerwacyjny, którego zadaniem jest efektywnie wspierać procesy rezerwacji w sposób akceptowalny przez Hotelarzy. W pracy i życiu prywatnym najbardziej ceni sobie zaangażowanie i konsekwencję. Lubi rozmawiać z ludźmi, którzy posiadają pasje. Czas wolny spędza aktywnie z rodziną.

Magdalena Ziętek
Panelista Dyrektor Generalny Dune Beach Resort i Molo Park Aparthotel w Mielnie Magdalena Ziętek

Magdalena Ziętek zarządza sektorem apartamentowym i gastronomicznym w Grupie Firmus od 2018 roku. Zbudowała te departamenty od podstaw i obecnie zarządza dwoma resortami w Mielnie, które łącznie mają ok. 220 apartamentów, trzema restauracjami, kawiarnią oraz strefą wellness. Działalność hotelarska jest częścią większych projektów deweloperskich prowadzonych przez grupę Firmus i zawiera w sobie wszystkie aspekty, które obecne są w 5* hotelach takie jak - housekeeping, konferencje, eventy/bankiety, usługi concierge, które uzupełniają działalność podstawową związaną z obsługą rezerwacji, marketingiem oraz administracją. Magdalena Ziętek otrzymała obszerne szkolenie dla kadry kierowniczej od wiodącej firmy doradztwa hotelowego w Polsce. Firma Firmus Group jest obecna w Polsce od 2000 roku i w swoich planach ma stworzenie łącznie 20 000 miejsc noclegowych, które obejmują hotele i resorty w standardach od 3* do 5*.

Daniel Kasieczka
Panelista Dyrektor Generalny - Tremonti Ski & Bike Resort Daniel Kasieczka

Dyrektor Generalnym Tremonti Ski & Bike Resort, Dyrektor operacyjny Apartamentów na Wydmach, pre-opening Dyrektor PIEMONTE Hotel & Resort. Swoje ponad 15-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej zarówno w kraju, jak i za granicą, w takich obiektach jak Radisson Blu HOTEL & RESORT w Świnoujściu, InterContinental Hotels Group (IHG), Hilton Garden Inn w UK, Bristol Marriott Royal Hotel. Od 2014 roku Daniel Kasieczka należy do stowarzyszenia najlepszych szefów kuchni z południa Wielkiej Brytanii - The Chefs Forum Bristol.

Aleksandra Górecka-Ostrowska
Panelista Koordynator marketingu - Hotel Krasicki Aleksandra Górecka-Ostrowska

Od 2011 roku związana z hotelarstwem. Niezmiennie w Hotelu Krasicki**** należącym do Grupy Anders. Na początku, jako specjalista ds. marketingu i sprzedaży, od 2017 roku - koordynator marketingu. Z racji zamiłowania do sztuki i historii organizuje w Hotelu cykl "Sztuka Kultury" , który skupia artystów wielu dziedzin: malarzy, pisarzy, poetów, filozofów, rzeźbiarzy, muzyków.

Po pracy śpiewa, gotuje, dużo czyta, jeździ rowerem po najpiękniejszych warmińskich ścieżkach. Mama nastoletnich synów.

Przemysław Matyjanka
Panelista General Manager - Seaside Park Hotel Przemysław Matyjanka

Przemysław Matyjanka jest absolwentem Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie. Przygodę z hotelarstwem rozpoczął za granicą w Berlinie, gdzie w 5-gwiazdkowych sieciowych hotelach zdobywał doświadczenie jako specjalista w dziale bankietów oraz Operations Supervisor. Po powrocie do Polski współpracował z kilkoma hotelami w Kołobrzegu na stanowisku Dyrektora Gastronomii a następnie Zastępcy Dyrektora Generalnego, a następnie przez 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Generalnego 4-gwiazdkowego hotelu Windsor w Jachrance. W 2019 roku objął stery nowo otwartego 4-gwiazdkowego hotelu Seaside Park Kołobrzeg.

Anna Blachowska
Panelista Manager Marketingu - Saltic Resort & Spa Anna Blachowska

Anna Blachowska manager marketingu w Saltic Resort & Spa i nowo powstającego Saltic Łeba Resort & Spa od 3 lat z wiązana z branżą, wcześniej w karierze zawodowej odpowiedzialna za sprzedaż i marketing projektów deweloperskich.

Tomasz Rybaczek
Panelista Dyrektor Generalny - Artis Loft Hotel, Business Development Director Profitroom Tomasz Rybaczek

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji na kierunku Stosunki Międzynarodowe. Od ponad 5 lat zarządza Artis Loft Hotel w Radziejowicach pod Warszawą.

Z hotelarstwem związany od 12 lat. Swoją przygodę z gastronomią rozpoczął już w trakcie studiów w Lublinie. Początkowo miało być to zajęcie dorywcze, jednak szybki awans na stanowisko kierownicze zatrzymał go w branży na stałe. W latach 2011 - 2012 pełnił funkcję dyrektora Hotelu Luxor. W 2013 roku przeniósł się do Best Western Agit Hotel, 
w którym również pełnił tę funkcję do początku 2016 roku. W obu przypadkach uczestniczył w pre-openingu obiektów, wprowadzając je na rynek oraz odpowiadając za marketing i rozwój marki. W 2013 roku uczestniczył również 
w pracach zespołu odpowiedzialnego za otwarcie największej inwestycji społecznej w Polsce - Wyspy Wisła w Stężycy. Na początku 2016 roku przeniósł się do Warszawy i związał na stałe z Artis Loft Hotel w Radziejowicach.

Jako Dyrektor Generalny skupił się na budowaniu marki, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych oraz marketingowych. 
 Wciąż poszerza swoją wiedzę biorąc aktywny udział w konferencjach oraz szkoleniach branżowych w całej Polsce. Również sam chętnie dzieli się wiedzą 
i doświadczeniem z innymi.

Agata Delmaczyńska
Panelista Green Officer Hotelarz Agata Delmaczyńska

Green Officer Hotelarz. Wieloletni praktyk hotelarstwa, z certyfikacją z zakresu ekonomii cyrkularnej i marketingu (CIM). Edukatorka w obszarze zrównoważonego rozwoju i działań pro-środowiskowych w obiektach hotelowych. Audytor i trener certyfikacji hotelowej - Green Key International. Animatorka Mozaiki Klimatycznej – gry edukacyjnej opartej na raportach IPCC. Autorka artykułów branżowych o tematyce ekologicznej. Konsultant innowacyjnych rozwiązań. Współorganizatorka wydarzenia Hotelowy Dzień Ziemi. Ekspert klimatyczny w ramach programu Climate Leadership Centrum Unep/Grid-Warszawa. Współinicjatorka spotkań Circular Economy Club Warsaw.

Pomaga hotelom, urzędom i firmom w tworzeniu spójnych strategii ekologicznych oraz we wdrażaniu zielonych projektów operacyjnych. Promuje pro-środowiskowe działania hoteli, analizuje eko-trendy w turystyce, łączy obiekty hotelowe z organizacjami pozarządowymi, wspiera idee odpowiedzialnego podróżowania.

Michał Błażewicz
Panelista Sales & Marketing Manager - Seaside Park Hotel. Michał Błażewicz

Pierwsze 6 lat doświadczenia sprzedażowego zdobywał w telekomunikacji na stanowisku przedstawiciela handlowego firmy Orange. Od 2013 r. związany z hotelarstwem. Miłośnik niekonwencjonalnych zastosowań oraz nieszablonowych rozwiązań. Jako specjalista ds. sprzedaży MICE w Zdrojowa Hotels zrealizował na Pomorzu wiele wymagających konferencji oraz bankietów w nadmorskich sceneriach. Obecnie zarządza działem Sprzedaży i Marketingu w Seaside Park Hotel w Kołobrzegu. Kreuje kampanie marketingowe we wszystkich kanałach dystrybucji. W wolnym czasie uwielbia się śmiać oraz aktywnie spędzać czas z rodziną. Od 29 lat gra w tenisa ziemnego (i nadal dopracowuje skutecznego slajsa).

Joanna Arnold
Panelista Revenue Manager - Mercure Hotel Kasprowy Joanna Arnold

Absolwentka Technikum Hotelarskiego w Zakopanem oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W branży hotelarskiej od 25 lat Pierwsza praca - recepcjonistka a następnie w Grupie TRIP (kierownik działu FIT, Revenue Manager) obecnie Revenue Manager w Grupie Bachleda (hotel Mercure Kasprowy, Bachleda Residence, Wersal).

Tomasz Piszczako
Panelista CEO - Travelist Tomasz Piszczako

Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu, finansów, zarządzania oraz rozwoju strategii konsumenckich - zarówno w sektorze online / e-commerce, jak i offline. Odpowiadał za budowanie pozycji i sukces największych marek z branży FMCG (Procter & Gamble), farmaceutycznej (USP Zdrowie) i finansowej (Alior Bank). Od 2019 pełni funkcję CEO w Travelist.pl - czołowym portalu łączącym w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego i inspirującego magazynu podróżniczego. Dąży z pasją do tego aby Travelist inspirował kolejne miliony Polaków, oferując im bogate pakiety pobytowe w starannie wyselekcjonowanych hotelach - zawsze z gwarancją najlepszej ceny. Prywatnie zapalony podróżnik, nurek oraz - jako ojciec dwóch synów, walczących o czołowe miejsca w sporcie kartingowym - fan motorsportu.

Dominik Piechaczyk
Panelista Customer Success Specialist Dominik Piechaczyk

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, kierunek Turystyka i Rekreacja. Absolwent studiów podyplomowych Psychologia Zarządzania na Wyższej Szkole Bankowej, Finanse i Rachunkowość oraz Integracja europejska – zasady funkcjonowania przedsiębiorstw na wspólnym rynku europejskim na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Z branżą hotelarską związany już ponad 15 lat. Początek kariery w butikowym hotelu Charlton House w Shepton Mallet w Wielkiej Brytanii, następnie Recepcjonista/Front Office Manager/Revenue Manager we włoskiej sieci hoteli 4 i 5* Domina Residence oraz Don Prestige. Od 2011r . do 2020 r. w 5* hotelu Blow Up Hall 5050 na stanowiskach: Front Office Manager/ Reservations Manager/Revenue Manager Od 2020 r. związany z Profitroom S.A. na stanowisku Customer Success Specialist.

Sabina Kowalkow-Paśnik
Panelista Dyrektor Generalna - Arche Hotel Lublin Sabina Kowalkow-Paśnik

Sabina Kowalkow-Paśnik ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w hotelarstwie rozpoczęła w 2002 r. w warszawskim hotelu Holiday Inn (obecny Mercure Centrum) w dziale sprzedaży. Dalsze doświadczenie zawodowe zdobywała, przechodząc od stanowiska specjalisty w hotelu Sheraton Warszawa do stanowiska członka zarządu spółki Platan Hotels & Resorts (właściciela obiektów Klub Mila oraz Aries). Przez 1,5 roku przed dołączeniem do Arche pracowała również w Sodexo Prestige Venues & Events, odpowiadając za sprzedaż i organizację obsługi cateringowej imprez na PGE Narodowym. Od września 2019 do maja 2021 zajmowała stanowisko Dyrektora Centralnego Biura Sprzedaży i Marketingu Arche Hotele, łącząc to stanowisko w ostatnim czasie z zarządzaniem hotelem Arche w Lublinie. W swoim zawodowym życiorysie ma również kilkuletnie doświadczenie w branży bankowości inwestycyjnej. W pracy stawia na siłę zespołu i otwartą komunikację. Prywatnie miłośniczka kotów (najbardziej swoich dwóch udomowionych), pasjonatka gotowania i okazjonalna cyklistka.

Aram Raoof
Panelista Prezes Zarządu - ZR HOTELE Aram Raoof

Przedsiębiorca, hotelarz z pasji, kontynuujący już ponad 30-letnią historie rodzinnej firmy ZR Hotele i Restauracje w Zabytkach. Studiował prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim, wcześniej zawodowo zajmował się downhill’em (kolarstwo górskie) zdobywając m. in. tytuł vice-mistrza polski. Doświadczenie w branży zdobywał zarządzając podkrakowskim obiektem Dwór w Tomaszowicach, składającym się z hotelu, dwóch niezależnych obiektów eventowych mogących pomieścić do 1000 osób oraz restauracji Nowy Spichlerz. Obecnie jako prezes zarządu grupy ZR Hotele odpowiedzialny jest za inwestycje, otwarcia nowych hoteli i restauracji, strategie rozwoju dla poszczególnych obiektów oraz grupy.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Profitroom, ul. Roosevelta 8, test, Poznan Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane