Z wykształcenia nauczyciel, pedagog i przede wszystkim trener II stopnia w koszykówce. Była koszykarka.
Współwłaścicielka firmy deweloperskiej.
Od 4 lat głównie zaangażowana w rozwój Grupy Hoteli Saltic.
Dyrektor marketingu Grupy Hoteli Saltic i Spółki Saltic Inwestycji.
Prywatnie, bardzo szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci.
Prof. dr hab. Henryk Mruk, absolwent i emerytowany profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zajmuje się tematyką zachowań konsumentów, ekonomii behawioralnej, strategii, neuronauki. Osoba obdarzona talentem publikowania oraz popularyzowania efektów badań w różnych formach. Wysoko oceniany wykładowca akademicki na wszystkich poziomach studiów. Można się skontaktować pod adresem – henryk.mruk48@gmail.com Prowadzi blog i własną stronę internetową www.mruk.edu.pl
Założycielka agencji MaxTractor. Buduje i wdraża strategie marketingowe dla firm i instytucji. Specjalistka w obszarze wykorzystania neuromarketingu w komunikacji biznesowej. Wykładowczyni uczelni takich jak Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu czy Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie. Organizatorka pierwszej w Polsce konferencji agromarketingowej AGROCON. Mówczyni na takich konferencjach jak TedX czy I Love Marketing. Autorka podcastu Na Dobrym Gruncie oraz bloga magdaurbaniak.com i tractormania.pl.
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Patrycja Brychcy znana jako Pati od hoteli wie jak podnieść rentowność obiektów i sprawić, żeby hotelowi Goście wracali. W ostatnich 3 latach pracowała z ponad 300 hotelarzami w całej Polsce, ucząc ich jak sprzedawać skuteczniej i zarabiać więcej. W branży HoReCa działa już od 15 lat, w tym czasie zarządzała dwoma hotelami biznesowymi na Śląsku. W obu z sukcesem wypracowała własne strategie na to, aby te obiekty były coraz bardziej rentowne i zyskowne. Dziś pomaga hotelom procesowo zmieniać myślenie o rozwoju biznesu – w różnych jego aspektach – od skutecznej sprzedaży i nowoczesnego marketingu, przez zarządzenie, po rozwój tematycznych usług.
Ponad 25 krajów, 13 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, pomagając liderom, ekspertom i zespołom sprzedażowym w budowaniu skutecznych, opartych na nauce strategii komunikacji. Założyciel i główny trener w Meaning Makers®, gdzie uczy, jak uzyskiwać wyniki za pomocą kontr-intuicyjnej komunikacji - w przywództwie, w prezentacji, sprzedaży lub negocjacjach - poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość i wpływa na decyzje. Przez lata współpracował m.in. z Philips, BD, Salesforce, UPS, ING, Electrolux, ExxonMobil, BT, Continental, Pfizer, mBank, PKO i wieloma innymi. Wojtek jest wykładowcą MBA i współpracuje z MIT Sloan Management Review.
Wykładowczyni Executive MBA, doświadczona konsultantka i mentor-coach zespołów zarządzających. Pracuje zarówno w Polsce, jak i za granicą, blisko współpracując z liderami na różnych szczeblach organizacji. Jej pasją jest budowanie relacji opartych na zaufaniu i zespołowości, co przyczynia się do osiągania wysokich rezultatów. Skupia się nie tylko na rozwoju indywidualnym menadżerów, ale również na tworzeniu sprzyjającego środowiska organizacyjnego. Kasia jest certyfikowanym trenerem i coachem renomowanych metod, takich jak Gallup, Thomas International© oraz Process Communication Model© (PCM©).
Wojciech Bizub. Marketer & CEO agencji WBIZNES. Wykładowca programów MBA. Autor książki #OdczarujMarketing. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Z branżą Horeca związany od 14 lat. Doświadczenie zdobywał w działach recepcji, operacyjnym i sprzedaży jednak ostatecznie odnalazł swoje powołanie w dziedzinie Revenue Managementu. Pasjonat analizy danych oraz zaawansowany użytkownik Excela. Dla wielu hoteli w Polsce i za granicą tworzył i rozwijał polityki cenowe oraz budował kulturę pracy opartą na analizie danych. Stanowi zaplecze doradcze dla hoteli o różnym charakterze – biznesowym, SPA & Wellness, miejskim oraz wypoczynkowym. Od kilku lat z powodzeniem rozwija firmę Revenuedlahoteli.pl będącą zewnętrznym działem Revenue Managementu oferując usługi analityki oraz zarządzania polityką cenową na poziomie hoteli sieciowych. Wykładowca na Warszawskiej uczelni Vistula.
Doktor ekonomii i finansów. Ekonomista, marketer, inżynier, MBA. Uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w dziedzinie marketingu, rozwoju marki, innowacji i zarządzania sprzedażą. Mentor startupów i firm technologicznych. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w rozwoju ich konkurencyjności. Jego „Sztuka Rynkologii" została wyróżniona w eksperckim rankingu 100 najlepszych książek marketingowych wydanych w Polsce po 2000 roku. Książki „50 Praw Marketingu Kotarbińskiego” i „Marka 5.0” w dniu premiery stała się bestsellerami.
Hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. podczas pracy w OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki Revenue & Front Office Managera. Od 5 lat w zespole Profitroom wspiera hotele w optymalizacji sprzedaży bezpośredniej. Prywatnie i zawodowo dużo podróżuje, odkrywa ciekawe zakątki - źródła inspiracji do codziennej pracy. Fanka quizów, zagadek i statystyk.
Edyta Walczak to doświadczony profesjonalista branży hotelarskiej z prawie 20-letnim doświadczeniem w pracy w renomowanych hotelach i grupach hotelowych, takich jak Ennismore i IHG. Specjalizuje się w revenue managment, zarządzaniu przychodami i sukcesie klienta. Obecnie pełni funkcję Chief Customer Success Officer w firmie Profitroom, gdzie skoncentrowana jest na zapewnieniu satysfakcji klientów i wzroście przychodów.
Już w szkole średniej pasjonował się programowaniem i projektowaniem serwisów WWW. Studia z Robotyki na Politechnice Poznańskiej łączył z pracą zawodową jako programista interfejsów webowych. Swoją karierę w Profitroom rozpoczął jako programista w zespole tworzącym pierwszy Booking Engine, a od kilku lat zarządza całym portfolio produktów. Jest entuzjastą i praktykiem zwinnego zarządzania, a w produktach ceni piękny i użyteczny design. Prywatnie jego pasją są podróże i motoryzacja, poza biurkiem spotkasz go także na boisku do kosza
Zapisz się na nasz newsletter.