rezerwuj
rezerwuj
HMC 2023, Poznań rezerwuj
rezerwuj
rezerwuj

Prelegenci

Anna Blachowska
Anna Blachowska Dyrektor Marketingu - Hotele Saltic Panelista
Anna Blachowska Dyrektor Marketingu - Hotele Saltic

Z wykształcenia nauczyciel, pedagog i przede wszystkim trener II stopnia w koszykówce. Była koszykarka.
Współwłaścicielka firmy deweloperskiej.
Od 4 lat głównie zaangażowana w rozwój Grupy Hoteli Saltic.
Dyrektor marketingu Grupy Hoteli Saltic i Spółki Saltic Inwestycji.
Prywatnie, bardzo szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci.

 

Henryk Mruk
Henryk Mruk Prof. zw. Dr hab. UE w Poznaniu Prelegent
Henryk Mruk Prof. zw. Dr hab. UE w Poznaniu

Prof. dr hab. Henryk Mruk, absolwent i emerytowany profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zajmuje się tematyką zachowań konsumentów, ekonomii behawioralnej, strategii, neuronauki. Osoba obdarzona talentem publikowania oraz popularyzowania efektów badań w różnych formach. Wysoko oceniany wykładowca akademicki na wszystkich poziomach studiów. Można się skontaktować pod adresem – henryk.mruk48@gmail.com Prowadzi blog i własną stronę internetową www.mruk.edu.pl

Paulina Studnicka
Paulina Studnicka Dyrektor Generalny - Mercure Szklarska Poreba Resort & Spa Panelista
Paulina Studnicka Dyrektor Generalny - Mercure Szklarska Poreba Resort & Spa

Od 15 lat związana z hotelarstwem, szkoleniowiec, z wykształcenia pedagog. Studiowała na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz Uniwersytecie Ekonomicznym  we Wrocławiu, kierunek Zarządzanie. Hotelarstwo jest jej pasją, kładzie duży nacisk na rozwój swojego personelu, chce aby każdy obiekt którym zarządza był kuźnią talentów. Przez 10 lat zdobywała swoje doświadczenie w hotelach w Wielkiej Brytanii, w Polsce uczestniczyła w pre openingu Hoteli w Małopolsce i na Dolnym Śląsku, od 3 lat związana z grupą Condo.pl. Z sukcesami zarządzała Hotelem Tremonti w Karpaczu, obecnie zajmuje stanowisko Dyrektora Generalnego w 5* Hotelu Mercury w Szklaskiej Porębie. Prywatnie szczęśliwa mama 2 dzieci.

 

Kamil Maciąg
Kamil Maciąg Dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży i Marketingu - Grupa Arche Panelista
Kamil Maciąg Dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży i Marketingu - Grupa Arche

Nie lubi bazować na rutynowych działaniach, dlatego ciągle szuka rozwiązań wraz ze zmieniającym się trendem. Lubi iść pod prąd, a głównym celem jego pracy są relacje w tym budowanie zaufanej sieci kontaktów, analiza potrzeb i kreatywne rozwiązania sprzedażowe dla swoich klientów. Ceni szybkość w działaniu, bo wie, że sprzedaż nie lubi czekać. Ukończył europeistykę na UW, a z branżą hotelarską związany jest od 13 lat. Doświadczenie managerskie zdobywał w warszawskim DoubleTree by Hilton, In Between Hotel by Vanilla Group, a od trzech lat związany jest z Grupą Arche, gdzie obecnie pełni funkcję dyrektora centralnego działu sprzedaży. W latach 2020-2022 wykładał na UMCS w Lublinie. Nominowany do tytułu Hotelarz Roku 2023 w kategorii Dyrektor Sprzedaży. 

 

Magdalena Urbaniak
Magdalena Urbaniak Założycielka agencji MaxTractor, marketerka Prelegent
Magdalena Urbaniak Założycielka agencji MaxTractor, marketerka

Założycielka agencji MaxTractor. Buduje i wdraża strategie marketingowe dla firm i instytucji. Specjalistka w obszarze wykorzystania neuromarketingu w komunikacji biznesowej. Wykładowczyni uczelni takich jak Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu czy Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie. Organizatorka pierwszej w Polsce konferencji agromarketingowej AGROCON. Mówczyni na takich konferencjach jak TedX czy I Love Marketing. Autorka podcastu Na Dobrym Gruncie oraz bloga magdaurbaniak.com i tractormania.pl. 

Marta Jonak-Mikołajczyk
Marta Jonak-Mikołajczyk Revenue Manager - Happy Valley Panelista
Marta Jonak-Mikołajczyk Revenue Manager - Happy Valley

Kreatywna i energiczna. Liczby nie mają przed nią tajemnic. Przygodę z marketingiem zaczęła w najpiękniejszych okolicznościach natury Atlantis The Palm Dubaj, gdzie każdy drobny szczegół był efektem działań zespołu marketingowego. Możliwość bycia częścią tak skomplikowanej a zarazem skutecznej struktury motywowała ją do dalszej nauki. Revenue Manager zrodził się na dobre w szeregach Booking.com, gdzie połączyła marketing z aktywną sprzedażą. Zaowocowało to współpracą ze znanymi sieciami takimi jak Grupa TRIP, Accor Group, a obecnie IHG i preopening pierwszego polskiego górskiego resortu tej grupy - Holiday Inn Resort Happy Valley w Szklarskiej Porębie. Dziś Marta Jonak-Mikołajczyk to już marka EMARE i szeroko pojęty marketing and revenue management obiektów w Polsce i na świecie.

 

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk Ekspert od marketingu i budowania marki Prelegent
Paweł Tkaczyk Ekspert od marketingu i budowania marki

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

Patrycja Brychcy
Patrycja Brychcy Ekspertka od hotelowych rewolucji znana jako Pati od hoteli Prelegent
Patrycja Brychcy Ekspertka od hotelowych rewolucji znana jako Pati od hoteli

Patrycja Brychcy znana jako Pati od hoteli wie jak podnieść rentowność obiektów i sprawić, żeby hotelowi Goście wracali. W ostatnich 3 latach pracowała z ponad 300 hotelarzami w całej Polsce, ucząc ich jak sprzedawać skuteczniej i zarabiać więcej. W branży HoReCa działa już od 15 lat, w tym czasie zarządzała dwoma hotelami biznesowymi na Śląsku. W obu z sukcesem wypracowała własne strategie na to, aby te obiekty były coraz bardziej rentowne i zyskowne. Dziś pomaga hotelom procesowo zmieniać myślenie o rozwoju biznesu – w różnych jego aspektach – od skutecznej sprzedaży i nowoczesnego marketingu, przez zarządzenie, po rozwój tematycznych usług.

Emil Wdowski
Emil Wdowski Zastępca Dyrektora Hotelu, Hotel Warszawianka Panelista
Emil Wdowski Zastępca Dyrektora Hotelu, Hotel Warszawianka

30-letnie doświadczenie w branży gastronomiczno-hotelarskiej, moja pasja do kulinariów i obsługi klienta zaczęła się w młodym wieku pracując jako kelner w lokalnej restauracji.
 
Moja profesjonalna podróż rozpoczęła się w Hotelu Jan III Sobieski, gdzie zdobyłem cenne umiejętności zarówno w obszarze obsługi restauracyjnej, jak i organizacji bankietów.
 
Kolejne rozdziały mojej kariery to pracowite lata spędzone w renomowanych miejscach, takich jak Restauracja 99 oraz Restauracja Belvedere w Łazienkach Królewskich, gdzie pełniłem funkcje kierownika restauracji, Sommeliera i Managera sprzedaży.
 
Od 2010 roku jestem związany z Hotelem Warszawianka, gdzie moje umiejętności i zaangażowanie doprowadziły mnie od stanowiska Koordynatora sprzedaży aż do roli Zastępcy Dyrektora Hotelu.
 
Cała moja zawodowa droga jest oparta na przekonaniu, że: " Do sukcesu nie ma żadnej windy, trzeba iść po schodach." To motto towarzyszy mi przez całe życie i motywuje mnie do ciągłego doskonalenia się w dziedzinie, którą kocham - gastronomii i hotelarstwie.

 

Tomasz Antolak
Tomasz Antolak Dyrektor Generalny - Hotel Kotarz Panelista
Tomasz Antolak Dyrektor Generalny - Hotel Kotarz

Tomasz Antolak – ekstrawertyk, żądny nowych doświadczeń, zmotywowany do działania „tu i teraz”. Praca w hotelu nie jest dla niego tradycyjnym etatem. To pasja, codzienna praca ze wspaniałymi ludźmi oraz możliwość innowacyjnego podejścia do marketingu i ciągłego dostosowania obiektu do rynku. Od 12 lat pracuje sektorze HoReCa, nie pozwalając sobie na zastój w miejscu. Jako gość prowadzi wykłady na uczelniach wyższych oraz w technikach hotelarskich. Nabyte wykształcenie hotelarskie oraz studia związane z psychologią biznesu na kierunku Zarządzanie pozwoliły w szybkim czasie osiągnąć sukces w branży hotelarskiej. Ccharyzma ekstrawertyka przyczyniła się do zdobycia tytułów takich jak: Osobowość Roku Dziennika Zachodniego lub Lider z powołania. Kocha rozmawiać i poznawać historie osób odwiedzających hotel. To dzięki tym rozmowom i wsłuchiwaniu się w potrzeby moich gości opracowuje, ciągle zmieniające się, strategie marketingowe. 

Iwona Kątny
Iwona Kątny Marketing Manager, Hotel Belmonte Panelista
Iwona Kątny Marketing Manager, Hotel Belmonte

Iwona Kątny Marketing Manager w pięciogwiazdkowym Hotelu Belmonte w Krynicy Zdroju. Absolwentka wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Od 16 lat w branży hotelarskiej. Przez wiele lat związana z Grupą Mazurkas. Budowała i zarządzała Działem PR i Marketing dla marki MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel****, Mazurkas Catering oraz wcześniej Best Western Hotel Mazurkas. Tworzyła strategię marketingową obu marek oraz zarządzała działaniami w zakresie budowy świadomości marki. Swoją przygodę z Grupą rozpoczynała w dziale Sprzedaży, przechodząc przez kolejne szczeble rozwoju, jako Kierownik Działu Sprzedaży była odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w segmencie MICE. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała w krakowskim Hotelu pod Różą.

Wojciech Herra
Wojciech Herra Customer Experience Officer - Nespresso Professional Prelegent
Wojciech Herra Customer Experience Officer - Nespresso Professional

CEO, czyli Customer Experience Officer. Niezależny konsultant. Psycholog biznesu. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na skuteczne pozyskiwanie nowych i rozwijanie partnerskich relacji z obecnymi klientami. Pracuje bezpośrednio z właścicielami i menedżerami firm projektując i wdrażając strategie i procesy ukierunkowane na podnoszenie jakości obsługi klienta i sprzedaży. Niezwykle wierzy, że lojalność zaczyna się od zaangażowania klientów w proces obsługi i dania klientom wyboru.

Wojciech Mendyka
Wojciech Mendyka CEO & Lead Trainer MeaningMakers Prelegent
Wojciech Mendyka CEO & Lead Trainer MeaningMakers

Ponad 25 krajów, 13 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, pomagając liderom, ekspertom i zespołom sprzedażowym w budowaniu skutecznych, opartych na nauce strategii komunikacji. Założyciel i główny trener w Meaning Makers®, gdzie uczy, jak uzyskiwać wyniki za pomocą kontr-intuicyjnej komunikacji - w przywództwie, w prezentacji, sprzedaży lub negocjacjach - poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość i wpływa na decyzje. Przez lata współpracował m.in. z Philips, BD, Salesforce, UPS, ING, Electrolux, ExxonMobil, BT, Continental, Pfizer, mBank, PKO i wieloma innymi. Wojtek jest wykładowcą MBA i współpracuje z MIT Sloan Management Review.  

Katarzyna Śpikowska-Susik
Katarzyna Śpikowska-Susik Wykładowczyni Executive MBA, Mentorka, Coachka ICF PCC, Dyplomowana Analityczka Transakcyjna Prelegent
Katarzyna Śpikowska-Susik Wykładowczyni Executive MBA, Mentorka, Coachka ICF PCC, Dyplomowana Analityczka Transakcyjna

Wykładowczyni Executive MBA, doświadczona konsultantka i mentor-coach zespołów zarządzających. Pracuje zarówno w Polsce, jak i za granicą, blisko współpracując z liderami na różnych szczeblach organizacji. Jej pasją jest budowanie relacji opartych na zaufaniu i zespołowości, co przyczynia się do osiągania wysokich rezultatów. Skupia się nie tylko na rozwoju indywidualnym menadżerów, ale również na tworzeniu sprzyjającego środowiska organizacyjnego. Kasia jest certyfikowanym trenerem i coachem renomowanych metod, takich jak Gallup, Thomas International© oraz Process Communication Model© (PCM©).

Wojciech Bizub
Wojciech Bizub Marketer & CEO agencji WBIZNES Prelegent
Wojciech Bizub Marketer & CEO agencji WBIZNES

Wojciech Bizub. Marketer & CEO agencji WBIZNES. Wykładowca programów MBA. Autor książki #OdczarujMarketing. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny marketing.  Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć. 

Tomasz Kałuża
Tomasz Kałuża Revenue dla Hoteli Prelegent
Tomasz Kałuża Revenue dla Hoteli

Z branżą Horeca związany od 14 lat. Doświadczenie zdobywał w działach recepcji, operacyjnym i sprzedaży jednak ostatecznie odnalazł swoje powołanie w dziedzinie Revenue Managementu. Pasjonat analizy danych oraz zaawansowany użytkownik Excela. Dla wielu hoteli w Polsce i za granicą tworzył i rozwijał polityki cenowe oraz budował kulturę pracy opartą na analizie danych. Stanowi zaplecze doradcze dla hoteli o różnym charakterze – biznesowym, SPA & Wellness, miejskim oraz wypoczynkowym. Od kilku lat z powodzeniem rozwija firmę Revenuedlahoteli.pl będącą zewnętrznym działem Revenue Managementu oferując usługi analityki oraz zarządzania polityką cenową na poziomie hoteli sieciowych. Wykładowca na Warszawskiej uczelni Vistula.

Jacek Kotarbiński
Jacek Kotarbiński dr inż. MBA Prelegent
Jacek Kotarbiński dr inż. MBA

Doktor ekonomii i finansów. Ekonomista, marketer, inżynier, MBA. Uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w dziedzinie marketingu, rozwoju marki, innowacji i zarządzania sprzedażą. Mentor startupów i firm technologicznych. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w rozwoju ich konkurencyjności. Jego „Sztuka Rynkologii" została wyróżniona w eksperckim rankingu 100 najlepszych książek marketingowych wydanych w Polsce po 2000 roku. Książki „50 Praw Marketingu Kotarbińskiego” i „Marka 5.0” w dniu premiery stała się bestsellerami. 

Joanna Kulesza
Joanna Kulesza Head of Customer Success Prelegent
Joanna Kulesza Head of Customer Success

Hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. podczas pracy w OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki Revenue & Front Office Managera. Od 5 lat w zespole Profitroom wspiera hotele w optymalizacji sprzedaży bezpośredniej. Prywatnie i zawodowo dużo podróżuje, odkrywa ciekawe zakątki - źródła inspiracji do codziennej pracy. Fanka quizów, zagadek i statystyk.

Edyta Walczak
Edyta Walczak Chief Customer Success Officer Prelegent
Edyta Walczak Chief Customer Success Officer

Edyta Walczak to doświadczony profesjonalista branży hotelarskiej z prawie 20-letnim doświadczeniem w pracy w renomowanych hotelach i grupach hotelowych, takich jak Ennismore i IHG. Specjalizuje się w revenue managment, zarządzaniu przychodami i sukcesie klienta. Obecnie pełni funkcję Chief Customer Success Officer w firmie Profitroom, gdzie skoncentrowana jest na zapewnieniu satysfakcji klientów i wzroście przychodów.

Waldemar Antonowicz
Waldemar Antonowicz Chief Product Officer Prelegent
Waldemar Antonowicz Chief Product Officer

Już w szkole średniej pasjonował się programowaniem i projektowaniem serwisów WWW. Studia z Robotyki na Politechnice Poznańskiej łączył z pracą zawodową jako programista interfejsów webowych. Swoją karierę w Profitroom rozpoczął jako programista w zespole tworzącym pierwszy Booking Engine, a od kilku lat zarządza całym portfolio produktów. Jest entuzjastą i praktykiem zwinnego zarządzania, a w produktach ceni piękny i użyteczny design. Prywatnie jego pasją są podróże i motoryzacja, poza biurkiem spotkasz go także na boisku do kosza

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez The Off Grid Experience Ltd, Unit 7a Haugh Lane Industrial Estate, NE46 3PU, Hexham, Northumberland , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane