rezerwuję
HMC 2019, Poznań
rezerwuję
rezerwuję

Prelegenci

Joanna<br/> Kulesza
Customer Success Manager Joanna
Kulesza

Hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. podczas pracy w OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki Revenue & Front Office Managera. Od 2 lat w zespole Profitroom wspiera hotele w optymalizacji sprzedaży bezpośredniej. Prywatnie i zawodowo dużo podróżuje, odkrywa ciekawe zakątki - źródła inspiracji do codziennej pracy. Fanka quizów, zagadek i statystyk.

prof. Henryk <br/> Mruk
Wykładowca Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu prof. Henryk
Mruk

Profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu. Zainteresowania badawcze: marketing strategiczny, badania zachowań konsumentów oraz ekonomia behawioralna i przywództwo. Uwielbiany przez hotelarzy za nietypowe spostrzeżenia związane z hotelarstwem, cenne wskazówki i wyjątkowe poczucie humoru, którym zaraża wszystkich słuchaczy.

Waldemar Antonowicz
Product Development Director Waldemar Antonowicz

Już w szkole średniej pasjonował się zagadnieniami webowymi i tworzył pierwsze serwisy WWW. Studia z Robotyki na Politechnice Poznańskiej łączył z pracą zawodową, zdobywając bezcenne doświadczenie w branży IT. Posiada ponad 10-letni staż w prowadzeniu projektów i ponad 8-letni staż managerski. Pracował jako programista i projektant interfejsów użytkownika. Swoją karierę w Profitroom rozpoczął od zaprogramowania interfejsu użytkownika systemu Booking Engine. Od prawie 2 lat zarządza całym portfolio produktów cyfrowych Profitroom, a jego zespoły tworzą nowe funkcjonalności oraz prowadzą nieustanną analizę i optymalizację obecnych rozwiązań.
Jest entuzjastą i praktykiem zwinnego zarządzania. W produktach cyfrowych ceni dobry i użyteczny design. Prywatnie jego pasją są podróże i samochody, poza biurkiem spotkasz go także na boisku do kosza.

Izabela <br/> Jaśkowiak
Revenue Manager Izabela
Jaśkowiak

Od 10 lat związana z branżą hotelarską, szczególnie w segmencie B2B. Biznesowe know how europejskiego rynku zyskała dzięki m.in. pracy w hotelach, międzynarodowych korporacjach i Profitroom. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, a przede wszystkim zaraża entuzjazmem. Na co dzień w Profitroom doradza hotelarzom, jak skutecznie zwiększać sprzedaż bezpośrednią. Prywatnie pasjonatka podróży po całym świecie.

Cezary <br/> Sarnecki
Partner w SECCo Hospitality Financial Management Cezary
Sarnecki

Od 14 lat związany z branżą hotelarską. Były Dyrektor finansowy w Courtyard by Marriott i Hotele DeSilva. Trener IGHP, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Autor kilkudziesięciu artykułów nt. USALI i controllingu, opublikowanych w "Hotelarzu", "Controllingu i Rachunkowości Zarządczej", "Zarządzaniu i Controllingu", wydawnictwach akademickich. Partner w SECCo Hospitality Financial Management i konsultant w Gransier & Associates.

Marta <br/> Wiśniewska
Specjalista ds. szkoleń Marta
Wiśniewska

Przygodę z branżą hotelarską rozpoczęła w 2014 r. Pełniła funkcję recepcjonisty i zastępcy kierownika hotelu oraz wdrożeniowca systemów rezerwacji online w Profitroom. Aktualnie ogromną chęć przekazywania wiedzy realizuje przygotowując serię szkoleń e-learningowych i prowadząc webinaria dla hotelarzy. Prywatnie kolekcjonuje muszle z różnych zakątków świata i jest fanką muzyki z lat 80.

Tomasz <br/> Rybaczek
Dyrektor Hotelu Artis Loft Hotel Tomasz
Rybaczek

Absolwent Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji na kierunku Stosunki międzynarodowe. Od ponad 3 lat zarządza rozbudowanym w 2016 r. obiektem Artis Loft Hotel. Z hotelarstwem związany już od 10 lat. Swoją przygodę z gastronomią rozpoczął w trakcie studiów. Początkowo miało to być zajęcie dorywcze, jednak szybki awans na stanowisko kierownicze zatrzymał go w branży na stałe. W latach 2011-2012 pełnił funkcję dyrektora Hotelu Luxor. W 2013 r. przeniósł się do Best Western Agit Hotel, w którym pełnił funkcję dyrektora hotelu do początku 2016 r. W obu przypadkach uczestniczył w pre-openingu obiektów, wprowadzając je na rynek oraz odpowiadając za marketing i rozwój marki. W 2013 r. uczestniczył równie, w pracach zespołu odpowiedzialnego za otwarcie największej inwestycji społecznej w Polsce - Wyspa Wisła w Stężycy. Na początku 2016 r. przeniósł się do Warszawy i związał na stałe z Artis Loft Hotel w Radziejowicach. Jako Dyrektor Generalny skupił się na budowaniu marki oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych i marketingowych.

Marta <br/> Orzeł
Trenerka biznesu Marta
Orzeł

Zamienia menedżerów w mistrzów soft skills, czyli m.in. przywództwa, zarządzania i komunikacji. Wspiera liderów organizacji w tworzeniu i wdrażaniu programów rozwojowych, także w procesie komunikacji z pracownikami. Od 15 lat pracuje w branży szkoleniowej. Jest autorką setek programów rozwojowych. Ważne są dla niej efekty wdrożeń, dlatego we współpracy z klientami dba o jasne i realne cele. Na jej warsztatach dużo się dzieje. Wie, jak trudno znaleźć czas na powtórki czy eksperymentowanie, dlatego zawsze treści podaje w możliwie najprostszy sposób, bazując na przykładach z życia.

dr Marcin <br/> Gołembski
Wykładowca Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu dr Marcin
Gołembski

Współlider inicjatywy Wsparcie Decyzji, adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 15 lat trener, ekspert w obszarze HR oraz konsultant w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji funkcji HR, metod organizacji i zarządzania oraz przywództwa. Przeprowadził ponad 2500 godzin szkoleń, warsztatów, sesji coachingowych. Doradzał biznesowo kilkudziesięciu firmom z różnych branż.

Justyna <br/> Urbaniak
Product Owner Justyna
Urbaniak

Pracuje w zespole deweloperskim jako Product Manager Profitroom CRM. Wie, w jaki sposób przełożyć wizję na realne rozwiązanie, które ułatwia codzienną pracę hotelarzom. W Profitroom pracuje od 2016 roku. W wolnym czasie uwielbia podróżować i doświadczać gościnności hotelarzy.

Piotr <br/> Kasperczak
Doradca i trener hotelowy Piotr
Kasperczak

Trener i doradca z zakresu marketingu hotelowego i turystycznego. Swoją wiedzą dzieli się podczas licznych szkoleń i konferencji branżowych, a także jako wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. Pomysłodawca eventów szkoleniowych (m.in. Travel 2.0, Travel Camp). Koordynator Profitroom on Tour. Autor bloga TravelMarketing.pl. Po godzinach detektyw literacki i autor bloga Okruchy.pl (Literacki Blog Roku 2015).

Magdalena<br/> Urbaniak
Specjalistka ds. influencer marketingu, blogerka Magdalena
Urbaniak

Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Założycielka MaxTractor.agency. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu.Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Autorka bloga tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Regularnie pisze o skutecznej komunikacji w biznesie dla takich tytuów jak: Magazyn E-commerce, Sprawny Marketing, Magazyn Online Marketing. Wykładowca na DSW i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

Sławomir <br/> Wojciechowski
Interactive Director Sławomir
Wojciechowski

Absolwent Historii i Politologii UAM. Od 2010 r. związany z marketingiem - z bogatym doświadczeniem dzięki pracy w agencjach reklamowych dla największych marek w Polsce. W Profitroom zarządza Działem Interactive, który tworzy skuteczne sprzedażowo strony internetowe dla hoteli.

Julia <br/> Zaborska
Project Manager Julia
Zaborska

Project Manager w Profitroom. Psycholog i kognitywista. Zajmuje się koordynacją procesów tworzenia stron internetowych dla hoteli i apartamentów. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii projektowania i user experience. Prywatnie miłośniczka podróży i kitesurfingu.

Piotr <br/> Bajerlein
Marketing Specialist Piotr
Bajerlein

W branży hotelarskiej pracuje od 8 lat, zaczynał w jednym z poznańskich hoteli. W Profitroom jako Marketing Specialist zajmuje się planowaniem i prowadzeniem kampanii marketingowych: Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads, które generują leady i zwiększają sprzedaż bezpośrednią w hotelach. Prywatnie jego największą pasją jest koszykówka i podróże po świecie.

Paweł <br/> Cichocki
Marketing Services Manager Paweł
Cichocki

Marketing Services Manager w Profitroom z ponad 5-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji mailowej oraz mobile w sektorze klientów korporacyjnych. Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii. Wspiera i doradza firmom, jak efektywnie przeprowadzać kampanie, m.in. w sektorze travel, e-commerce, finance.

Jakub <br/> Zimny
SEO Team Leader Jakub
Zimny

Team Leader zespołu SEO w Profitroom. Swoje kilkuletnie doświadczenie w branży skutecznie wykorzystuje do zwiększania widoczności witryn hoteli i apartamentów. Pasjonuje się nie tylko SEO, lecz także innymi aspektami marketingu internetowego.

Roksana <br/> Kurz
SEO Specialist Roksana
Kurz

Zajmuje się tworzeniem strategii pozycjonowania stron internetowych hoteli i apartamentów. Każdego dnia przeprowadza szereg analiz oraz działań, które skutecznie wpływają na zwiększenie widoczności pozycjonowanych witryn. Interesuje się łączeniem SEO z innymi dziedzinami marketingu oraz rozbudowywaniem kanałów pozyskiwania ruchu na stronę WWW.

Aleksander <br/> Bojanowski
Project Manager Aleksander
Bojanowski

Już w trakcie studiów na kilku kierunkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, zawodowo związany był z designem i IT. W Profitroom odpowiedzialny jest za tworzenie serwisów internetowych dla hoteli z całej Europy. Uwielbia bezpośredni kontakt z klientem. Prywatnie pasjonat sportowych emocji, podróży oraz majsterkowania.

Katarzyna <br/> Łyjak
Marketing Specialist Katarzyna
Łyjak

Ma szerokie doświadczenie w digital marketingu. Swoją karierę 9 lat temu zaczęła od copywritingu, następnie zainteresowała się SEO i pozycjonowaniem stron, inbound marketingiem, growth hackingiem, Facebook i LinkedIn Ads. Aktualnie jest certyfikowanym specjalistą Google Ads i zajmuje się optymalizacją i automatyzacją kampanii oraz programatycznym marketingiem. Rozbudowuje też narzędzia wykorzystujące remarketing do zwiększania ROAS.

Damian <br/> Mrugas
Data Analyst Damian
Mrugas

Dba w Profitroom o wprowadzanie najnowszych rozwiązań analitycznych. Pilnuje, by zbierane dane były rzetelne i wiarygodne. Zgromadzone informacje przekuwa w użyteczne wnioski, które pozwalają na skuteczną optymalizację kampanii marketingowych i stron internetowych.

Aleksandra <br/> Kurzawa
Marketing Specialist Aleksandra
Kurzawa

Od kilku lat związana z promocją marek i ich produktów w internecie. Karierę zawodową rozpoczynała od promocji kont firmowych w social media. Następnie, dzięki zdobyciu umiejętności pracy na wielu narzędziach, od podszewki poznała świat online marketingu. Pracując w agencji interaktywnej oraz dla marki własnej, miała okazję postawić się zarówno w roli dostawcy usług marketingowych, jak i klienta agencji.

Justyna <br/> Zakrzewska
Marketing Specialist Justyna
Zakrzewska

Zdobywanie doświadczenia w branży hotelarskiej rozpoczęła od pracy w poznańskich hotelach. Z Profitroom związana jest od 2014 r., gdzie początkowo zajmowała się wdrażaniem oraz pomocą w obsłudze Profitroom Booking Engine oraz Profitroom Channel Manager. Obecnie realizuje swoją pasję do marketingu w dziale Marketing Services, gdzie prowadzi i optymalizuje kampanie online.

Karol<br/> Weber
Inspektor Hotelowy Karol
Weber

Inspektor hotelowy. Z branżą związany od blisko 20 lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywał w miedzynarodowych hotelach marek Four Seasons i InterContinental. Specjalista hoteli butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel. Pasjonat podróżowania. Autor bloga Enjoyyourstay.pl

Marika <br/> Kachelska
Marketing Team Leader Marika
Kachelska

Team Leader zespołu marketingu w Profitroom. Zaczynała od copywritingu, później była specjalistą ds. content marketingu, a następnie zajmowała się marketingiem i PR-em (online i offline) w wewnętrznym dziale firmy technologicznej. W Profitroom odpowiada za planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych hoteli. Po godzinach wędruje po sieci, Polsce i świecie.

Paulina <br/> Steklińska
SEO Specialist Paulina
Steklińska

Skutecznie łączy bogate doświadczenie w SEO z wieloletnim stażem pracy w content marketingu i mediach. Dzięki tej kombinacji dba zarówno o stronę techniczną, jak i warstwę treściową każdej pozycjonowanej strony hotelu.

Joanna <br/> Bonicka
Project Manager Joanna
Bonicka

Bogate doświadczenie w zarządzaniu treściami na stronach internetowych zdobywała w niemieckich firmach. W Profitroom początkowo współpracowała z klientami jako Content Manager, dbając o wygląd treści i zdjęć na stronach internetowych hoteli i apartamentów. Obecnie, jako Project Manager, prowadzi projekty dla hotelarzy z całego kraju, doradzając i dbając o to, by ich strony WWW odnosiły sukces na rynku. Prywatnie jest zagorzałą fanką kultury ludowej i Tatr.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij