Jeśli posiadasz aktywną umowę na zestaw narzędzi Profitroom: Booking Engine 360 oraz Channel Manager oznacza to automatyczną kwalifikację do Konkursu w kategoriach: Best Direct Booking Champion, Rising Star of Direct Booking oraz Growth of the Year.
Direct Booking Awards to konkurs, którego nie można przegapić. Podczas Hotel Marketing Conference 2023 wyłonimy hotele, które w wyjątkowy sposób dbają o swoją strategię sprzedaży bezpośredniej. Poznaj marki hotelowe, które wiedzą jak wykorzystywać maksimum swojego potencjału!
Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie hoteli, które w tym roku osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich w sprzedaży online. Ponadto, poszukujemy najlepszych kampanii marketingowych promujących direct booking oraz najbardziej efektywnych kanałów social media wśród obiektów hotelarskich. Pracujesz w hotelu, który wyróżnia się w tych kategoriach na tle konkurencji? Zgłoś kandydaturę!
Pieczę nad kategoriami Best Direct Booking Campaign oraz Best Social Media sprawuje IQS co dodatkowo podnosi prestiż naszego rankingu. IQS to największa, polska firma res-techowa, bazująca na własnych technologiach badawczych. W jej portfolio znajdują się takie projekty badawcze jak: Kids Power, Świat Młodych, Video Love Story, Game Story, Adults Power oraz produkty typu Need. IQS posiada własny, internetowy panel badawczy Opinie.pl, liczący 120 tys. aktywnych użytkowników, a także jest właścicielem platformy Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych. Motto „Think forward”- jest badawczym drogowskazem agencji badawczej, która od przeszło 30 lat uczestniczy w wypracowywaniu niestandardowych rozwiązań badawczych „szytych na miarę”.
IQS jest częścią grupy MEDIACAP, do której należą także Freundschaft – największa, niezależna agencja komunikacji marketingowej w Polsce, a także LTTM – największy w Europie Środkowej gracz w branży influencerów i gaming marketingu. "
Jury konkursowe Direct Booking Awards to zespół wyjątkowych specjalistów, którzy starannie ocenią zgłoszone rozwiązania w naszym konkursie. Każdy członek Kapituły to doświadczony ekspert z różnych dziedzin, związanych z branżą hotelarską i marketingiem. Dzięki swoim indywidualnym kompetencjom, nasza Kapituła jest w stanie spojrzeć na konkursowe rozwiązania z różnych perspektyw, takich jak obszar użytkownika, analiza danych, strategie marketingowe i doświadczenia klientów. Wspólnie jako jury Direct Booking Awards, dążą do nagrodzenia tych rozwiązań, które rzeczywiście przyczyniają się do rozwoju branży hotelarskiej i inspirują innych do podjęcia wysiłków na rzecz zwiększenia rezerwacji bezpośrednich.
Przedsiębiorczyni i influencerka, która za pośrednictwem swoich kanałów w mediach społecznościowych każdego dnia pokazuje swoją codzienność bez filtra.
W swojej wieloletniej karierze zarządzała contentem największych polskich sklepów e-commerce, gdzie współpracowała z ponad 200 influencerami bez wsparcia agencyjnego. Na swoim zawodowym koncie ma pracę zarówno po stronie klienta, jak i influencera. Poza działaniami online rozwija swoją markę odzieżową i startup z kategorii FoodTech. Życie dzieli między Warszawą, a urokliwą miejscowością Sanniki, gdzie remontuje stary dom.
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Znany jako Inspektor Hotelowy. Autor bloga enjoyyourstay.pl, na którym dzieli się swoimi przeżyciami i obserwacjami na temat świata hoteli. Jako osobie stale poszukującej nowych wrażeń w podróży, wybranie hotelu nie zawsze jest łatwym zadaniem. Stara się wybierać obiekty będące źródłem doznań. Nieważne jaki standard, ważne by miejsce miało charakter i zapewniało dobrej jakości obsługę. Zawodowo zajmuje się szkoleniami z zakresu kreowania doświadczeń gości.
Twórca koncepcji kreatywnych, dysponująca nie tylko pomysłowością, lecz także wyjątkową zdolnością do planowania i wdrażania content marketingu dla obiektów noclegowych i portali turystycznych. Ponad 10 lat doświadczenia zbieranego w Europie oraz w USA sprawia, że marki pod jej przewodnictwem wychodzą dynamicznie z cienia. Sylwia prowadzi również inspirujące warsztaty kreatywne.
Absolwentka kierunku Zarządzanie i Marketing, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Od 15 lat realizuje strategie marketingowe dla firm z branży IT, Retail&FMCG oraz Hospitality. Swoją karierę rozpoczynałą w Comarch, gdzie odpowiadała za wprowadzenie marki oraz jej produktów dedykowanych dla klientów Retail i FMCG, na rynki zagraniczne. Zarządzała również projektem zbudowania marki iLumio, rozwiązania z obszaru Digital Guest Experience dla hoteli premium. Odpowiadała za rozwój brandu głównie w regionach Middle East i Asia Pacific. Od 2023 roku kieruje działem marketingu w Profitroom gdzie jej głównym celem jest zbudowanie globalnej rozpoznawalności marki.
Strateg marketingowy, trener biznesu. Pomaga właścicielom biznesów, dyrektorom i menadżerom hoteli w opracowywaniu i udoskonalaniu strategii marketingowych, które mają wyróżniać ich marki na konkurencyjnym rynku turystycznym, co przełoży się na wzrost sprzedaży. Lidia jest przewodnikiem w budowaniu nowej marki oraz odświeżaniu "starej". Wspiera to działanie podnosząc umiejętności zespołów marketingowo-sprzedażowych. Bo każdy może robić świetny marketing tylko musi wiedzieć jak.
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach Direct Booking Awards otrzymają wyjątkowe statuetki oraz prawo do posługiwania się w działaniach promocyjnych tytułem i znakiem graficznym konkursu wraz z kompletem materiałów graficznych do wykorzystania w swoich kanałach komunikacji z gośćmi. Dodatkową nagrodą będzie wywiad wraz z publikacją na stronie www.profitroom.com oraz w czasopismach branżowych: Hotel Management oraz Hotelarzu, a także możliwość realizacji video case study. Wyróżnieni uczestnicy otrzymają dyplomy oraz zestaw materiałów graficznych do wykorzystania w kanałach social media i mailingach. Przyznawanie nagród odbędzie się podczas Hotel Marketing Conference 2023 w dniach 26-27 października 2023 w Poznaniu.
Zapisz się na nasz newsletter.