rezerwuj
rezerwuj
HMC 2023, Poznań rezerwuj
rezerwuj
rezerwuj

Direct Booking
Awards

Direct Booking Awards to konkurs, którego nie można przegapić. Podczas Hotel Marketing Conference 2023 wyłonimy hotele, które w wyjątkowy sposób dbają o swoją strategię sprzedaży bezpośredniej. Poznaj marki hotelowe, które wiedzą jak wykorzystywać maksimum swojego potencjału! 

Direct Booking</br>
Kogo
Kogo szukamy?

Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie hoteli, które w tym roku osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich w sprzedaży online. Ponadto, poszukujemy najlepszych kampanii marketingowych promujących direct booking oraz najbardziej efektywnych kanałów social media wśród obiektów hotelarskich. Pracujesz w hotelu, który wyróżnia się w tych kategoriach na tle konkurencji? Zgłoś kandydaturę!

Kandyduję

Kategorie

Zgłoszone obiekty mają szansę wzięcia udziału udziału w 5  kategoriach. Hotel może być nominowany i zwyciężyć w więcej niż jednej kategorii.     
 

Direct Booking Champion Direct Booking Champion
Direct Booking Champion

Obiekt hotelarski, który w badanym okresie zanotuje najwyższy udział rezerwacji bezpośrednich w kanale online, z podziałem na 6 podkategorii: nad jeziorem, w górach, nad morzem, w mieście, poza miastem, obiekt do 50 pokoi bez względu na lokalizację

Rising Star of Direct Booking Rising Star of Direct Booking
Rising Star of Direct Booking

Najwyższy udział rezerwacji bezpośrednich w kanale online w nowootwartym obiekcie hotelarskim

Growth of The Year Growth of The Year
Growth of The Year

Najwyższy wzrost udziału rezerwacji bezpośrednich rok do roku w kanale online

Best Direct Booking Campaign Best Direct Booking Campaign
Best Direct Booking Campaign

Najbardziej efektywna kampania digitalowa Direct Booking

Best Social Media Best Social Media
Best Social Media

Najbardziej efektywne kanały social media w obiekcie hotelarskim

Współpraca
z IQS

Pieczę nad kategoriami Best Direct Booking Campaign oraz Best Social Media sprawuje IQS co dodatkowo podnosi prestiż naszego rankingu. IQS to największa, polska firma res-techowa, bazująca na własnych technologiach badawczych. W jej portfolio znajdują się takie projekty badawcze jak: Kids Power, Świat Młodych, Video Love Story, Game Story, Adults Power oraz produkty typu Need. IQS posiada własny, internetowy panel badawczy Opinie.pl, liczący 120 tys. aktywnych użytkowników, a także jest właścicielem platformy Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych. Motto „Think forward”-  jest badawczym drogowskazem agencji badawczej, która od przeszło 30 lat uczestniczy w wypracowywaniu niestandardowych rozwiązań badawczych „szytych na miarę”.

IQS jest częścią grupy MEDIACAP, do której należą także Freundschaft – największa, niezależna agencja komunikacji marketingowej w Polsce, a także LTTM – największy w Europie Środkowej gracz w branży influencerów i gaming marketingu. "

Współpraca</br> z IQS

Kapituła konkursu

Jury konkursowe Direct Booking Awards to zespół wyjątkowych specjalistów, którzy starannie ocenią zgłoszone rozwiązania w naszym konkursie. Każdy członek Kapituły to doświadczony ekspert z różnych dziedzin, związanych z branżą hotelarską i marketingiem. Dzięki swoim indywidualnym kompetencjom, nasza Kapituła jest w stanie spojrzeć na konkursowe rozwiązania z różnych perspektyw, takich jak obszar użytkownika, analiza danych, strategie marketingowe i doświadczenia klientów. Wspólnie jako jury Direct Booking Awards, dążą do nagrodzenia tych rozwiązań, które rzeczywiście przyczyniają się do rozwoju branży hotelarskiej i inspirują innych do podjęcia wysiłków na rzecz zwiększenia rezerwacji bezpośrednich. 

Joanna Banaszewska
Joanna Banaszewska
Joanna Banaszewska

Przedsiębiorczyni i influencerka, która za pośrednictwem swoich kanałów w mediach społecznościowych każdego dnia pokazuje swoją codzienność bez filtra.
W swojej wieloletniej karierze zarządzała contentem największych polskich sklepów e-commerce, gdzie współpracowała z ponad 200 influencerami bez wsparcia agencyjnego. Na swoim zawodowym koncie ma pracę zarówno po stronie klienta, jak i influencera. Poza działaniami online rozwija swoją markę odzieżową i startup z kategorii FoodTech. Życie dzieli między Warszawą, a urokliwą miejscowością Sanniki, gdzie remontuje stary dom.

 

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

Karol Weber
Karol Weber
Karol Weber

Znany jako Inspektor Hotelowy. Autor bloga enjoyyourstay.pl, na którym dzieli się swoimi przeżyciami i obserwacjami na temat świata hoteli. Jako osobie stale poszukującej nowych wrażeń w podróży, wybranie hotelu nie zawsze jest łatwym zadaniem. Stara się wybierać obiekty będące źródłem doznań. Nieważne jaki standard, ważne by miejsce miało charakter i zapewniało dobrej jakości obsługę. Zawodowo zajmuje się szkoleniami z zakresu kreowania doświadczeń gości.

Sylwia Bujak
Sylwia Bujak
Sylwia Bujak

Twórca koncepcji kreatywnych, dysponująca nie tylko pomysłowością, lecz także wyjątkową zdolnością do planowania i wdrażania content marketingu dla obiektów noclegowych i portali turystycznych. Ponad 10 lat doświadczenia zbieranego w Europie oraz w USA sprawia, że marki pod jej przewodnictwem wychodzą dynamicznie z cienia. Sylwia prowadzi również inspirujące warsztaty kreatywne.

 

Justyna Michalczyk
Justyna Michalczyk
Justyna Michalczyk

Absolwentka kierunku Zarządzanie i Marketing, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Od 15 lat realizuje strategie marketingowe dla firm z branży IT, Retail&FMCG oraz Hospitality. Swoją karierę rozpoczynałą w Comarch, gdzie odpowiadała za wprowadzenie marki oraz jej produktów dedykowanych dla klientów Retail i FMCG, na rynki zagraniczne. Zarządzała również projektem zbudowania marki iLumio, rozwiązania z obszaru Digital Guest Experience dla hoteli premium. Odpowiadała za rozwój brandu głównie w regionach Middle East i Asia Pacific.  Od 2023 roku kieruje działem marketingu w Profitroom gdzie jej głównym celem jest zbudowanie globalnej rozpoznawalności marki. 

Lidia Klebba
Lidia Klebba
Lidia Klebba

Strateg marketingowy, trener biznesu.  Pomaga właścicielom biznesów, dyrektorom i menadżerom hoteli w opracowywaniu i udoskonalaniu strategii marketingowych, które mają wyróżniać ich marki na konkurencyjnym rynku turystycznym, co przełoży się na wzrost sprzedaży. Lidia jest przewodnikiem w budowaniu nowej marki oraz odświeżaniu "starej". Wspiera to działanie podnosząc umiejętności zespołów marketingowo-sprzedażowych. Bo każdy może robić świetny marketing tylko musi wiedzieć jak.

 

Nagrody
Nagrody dla zwycięzców

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach Direct Booking Awards otrzymają wyjątkowe statuetki oraz prawo do posługiwania się w działaniach promocyjnych tytułem i znakiem graficznym konkursu wraz z kompletem materiałów graficznych do wykorzystania w swoich kanałach komunikacji z gośćmi. Dodatkową nagrodą będzie wywiad wraz z publikacją na stronie www.profitroom.com oraz w czasopismach branżowych: Hotel Management oraz Hotelarzu, a także możliwość realizacji video case study. Wyróżnieni uczestnicy otrzymają dyplomy oraz zestaw materiałów graficznych do wykorzystania w kanałach social media i mailingach. Przyznawanie nagród odbędzie się podczas Hotel Marketing Conference  2023 w dniach 26-27 października 2023 w Poznaniu.

wyjątkowa statuetka lidera w poszczególnych kategoriach
materiały graficzne do wykorzystania w komunikacji z gośćmi
świadczenia PR w tym wywiad i case study
udział w gali 2023

Jak wziąć udział w konkursie?

Konkurs jest skierowany do hoteli korzystających z narzędzi Profitroom, takich jak Booking Engine 360 oraz Channel Manager. Konkurs składa się z 3 etapów etapów.

Harmonogram
1 - 31 sierpnia etap zgłoszeń
1 - 15 września wstępna weryfikacja zgłoszeń
15 - 30 września etap pogłębionych wywiadów z nominowanymi
26 października finał konkursu i gala wręczenia nagród podczas HMC 2023

Jesteś naszym klientem i korzystasz z Profitroom Channel Manager?

Jeśli posiadasz aktywną umowę na zestaw narzędzi Profitroom: Booking Engine 360 oraz Channel Manager oznacza to  automatyczną kwalifikację do Konkursu w kategoriach: Best Direct Booking Champion, Rising Star of Direct Booking oraz Growth of the Year. 

Jesteś naszym klientem ale nie korzystasz z Profitroom Channel Manager?

Jeśli posiadasz aktywną umowę na Booking Engine 360, ale nie posiadasz umowy na Profitroom Channel Manager, możesz dołączyć do Konkursu w kategoriach: Best Direct Booking Champion, Rising Star of Direct Booking oraz Growth of the Year.  poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Chcesz zgłosić swoją kandydaturę do Best Direct Booking Campaign i/lub Best Social Media

Jeśli chcesz zgłosić swój udział do kategorii: Best Direct Booking Campaign oraz/lub Best Social Media możesz dołączyć do Konkursu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego Dla tych kategorii ocena efektywności będzie przeprowadzona przez zewnętrzną agencję badawczą IQS

Kontakt

Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszej edycji Direct Booking Awards i do rywalizacji o atrakcyjne nagrody dla najlepszych hoteli działających na terenie Polski! Jeśli masz pytania związane z konkursem, skontaktuj się z nami pod adresem: hmc@profitroom.pl.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez The Off Grid Experience Ltd, Unit 7a Haugh Lane Industrial Estate, NE46 3PU, Hexham, Northumberland Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane