Udział w Hotel Marketing Conference jest bezpłatny dla dwóch osób pracujących w jednym obiekcie hotelarskim.
Jeśli chcesz pojawić się z większą liczbą osób, napisz wiadomość na hmc@profitroom.pl.
Koszt udziału osoby niezatrudnionej w hotelu wynosi 8000 zł netto.
Do 20.08.2019 r. możesz bezpłatnie anulować swój udział. Po tym terminie nie ma już możliwości zwrotu kosztów związanych z udziałem, ale możesz przepisać wejściówkę na inną osobę. W tym celu napisz wiadomość na: hmc@profitroom.pl.
Pamiętaj, że jedyną możliwością wzięcia udziału w konferencji jest przesłanie zgłoszenia i jego pozytywna weryfikacja.
Zapisz się na nasz newsletter.
Influencer marketing rośnie w siłę, wzmacniając wizerunek i sprzedaż firm w wielu branżach. Jak skutecznie wdrożyć go do działań branży hotelarskiej? Czy może to zrobić osoba zarządzająca wizerunkiem i sprzedażą w hotelu? Poznaj odpowiedzi na te pytania, a także dowiedz się, jakie są największe wyzwania w influencer marketingu, gdzie szukać odpowiednich influencerów w swojej branży, jak prowadzić z nimi współpracę oraz mierzyć jej efekty.
Powiększanie bazy subskrybentów to klucz do budowania trwałej bazy odbiorców. Dowiedz się, jak sprowadzić ruch na stronę swojego hotelu i przekonać potencjalnego gościa do zapisu do newslettera. Zyskaj wiedzę na temat welcome maili, naucz się przygotowywać angażujący scenariusz wiadomości powitalnych, aby zbudować trwałą więź ze swoimi subskrybentami.
Współczesny hotel powinien być czymś więcej niż tylko miejscem do spania. Coraz częściej gość hotelowy to człowiek młody nie tylko wiekiem, ale i duchem. Ceniący autentyczność, swobodę, możliwość łatwego podróżowania. Oczekujący od obiektu wyjątkowych przeżyć, emocji i społecznej odpowiedzialności. Posłuchaj panelu z udziałem doświadczonych hotelarzy i dowiedz się, jak dopasować swój hotel i jego strategie rozwoju do zmieniających się oczekiwań klientów i ich stylu życia.
Zmieniające się oczekiwania gości czy sytuacja na rynku pracy wymagają od hotelarzy ciągłego rozwoju i otwartości na zmiany. To, co dziś wydaje się nieosiągalne, jutro może się okazać koniecznością. Dlatego nieustannie szukamy rozwiązań ułatwiających Ci codzienną pracę i dbających o Twój biznes. Dowiedz się, co planujemy wdrożyć w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy - spójrz z nami w przyszłość, by zawsze być na bieżąco.
Skuteczna sprzedaż to dziś sztuka, która wymaga od hotelarza dobrania odpowiednich kanałów sprzedaży, synergii działań sprzedażowo-marketingowych i optymalizacji kosztów procesu. Dowiedz się, jak odnieść sukces na współczesnym rynku hotelarskim.
Prawie 70% konsumentów preferuje chatboty (wirtualnych doradców, asystentów) do szybkiej komunikacji z markami. Dowiedz się, jakie możliwości daje wykorzystanie ich w branży HORECA. Poznaj praktyczne narzędzia oraz zestaw wskazówek, które pomogą Ci wdrożyć własnego bota.
Na rynku noclegowym robi się coraz ciaśniej. Czy sprawdzone metody wystarczą, aby osiągać założone wzrosty? Revenue to już nie tylko analiza cyferek z Excela, to także badanie potrzeb gości. Im lepiej je znasz i jesteś kreatywny, tym osiągniesz wyższe konwersje. Zainspiruj się słowami znanych piosenek i dowiedz, jak zwiększać liczbę rezerwacji we własnym obiekcie.
Globalizacja i wzrost gospodarczy sprzyjają inwestowaniu na rynku hotelarskim. Rosnąca konkurencja zmusza więc do umacniania pozycji swojej marki. Warto pamiętać, że więzy między marką a klientami wzmacnia - obok narzędzi marketingowych - skuteczne zarządzanie energią osobistą i zespołu.
Dowiedz się, jak zwiększyć zaangażowanie osobiste we wspólne budowanie marki hotelu.
Dostawki i rabaty to jedne z kluczowych elementów wpływających na wydajność Profitroom Booking Engine. Dowiedz się, o czym powinieneś pamiętać, wyceniając dostawki w ofertach oraz co możesz zrobić, by rezerwacja pokoi z dostawkami była możliwa w różnych konfiguracjach. Zyskaj również bezcenną wiedzę na temat rabatowania w Profitroom Booking Engine i najskuteczniejszych promocji.
Komunikacja mailingowa to najtańsza i najskuteczniejsza forma pozyskiwania nowych rezerwacji bezpośrednich. Po wejściu w życie RODO, bazy kontaktów, które można wykorzystać do komunikacji marketingowej z gośćmi, radykalnie zmalały. Dowiedz się, w jaki sposób automatycznie możesz zwiększać bazę kontaktów (zgodną z RODO) oraz jak wykorzystywać ją do tworzenia skutecznej strategii komunikacji z gośćmi, dzięki rozwiązaniom Profitroom CRM.
Dowiedz się, jakie działania powinieneś prowadzić w ramach online marketingu, by osiągać sukces w branży. Dlaczego warto, byś podpatrywał OTA i korzystał z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics i piksel Facebooka. Poznaj kampanie marketingowe, które sprawdzają się w każdym obiekcie i kanały promocji, dzięki którym zrealizujesz obrane cele.
Dowiedz się, co sprawia, że strona internetowa pomaga Ci odnieść sukces, czyli prowadzi do rezerwacji bezpośrednich. Jakie powinna zawierać elementy? Czy duże znaczenie mają zdjęcia zawarte na WWW? Jakie są aktualne trendy? Poznaj odpowiedzi na te pytania w oparciu o analizę case studies.
Duża rotacja, wielość zadań, niezadowolenie z poziomu wynagrodzenia... To wyzwania, przed którymi stoi wielu menedżerów odpowiedzialnych za budowanie i motywowanie zespołu. Dowiedz się, dlaczego w tym procesie tak ważny jest ich autorytet. Podczas warsztatu poznasz odpowiedzi m.in. na pytania: Od czego zacząć budowanie efektywnego zespołu? Kiedy i co mówić do zespołu, żeby poszedł za Tobą? Co buduje i co osłabia wystąpienia szefowskie?
Model kompetencji menedżerskich podlega szybkim zmianom, podobnie jak rynek pracy. Obserwujemy również znacznie szybsze obejmowanie stanowisk menedżerskich przez młodych ludzi. Poznaj kluczowe wyzwania stojące przed liderami zespołów w branży hotelarskiej. Dowiedz się, jakie kluczowe kompetencje powinni nabywać i kształtować menedżerowie, żeby skutecznie zarządzać zespołem.
Z czego wynika rotacja pracowników? Jakie czynniki decydują o wyborze obiektu jako pracodawcy? Dlaczego warto i jak poznać potrzeby i oczekiwania pracowników? Na warsztatach poznasz odpowiedzi na te pytania i dowiesz się, jakie czynniki mają wpływ na trudności w pozyskiwaniu i zatrzymywaniu pracownika.
Marketing, sprzedaż, budżet hotelu w 2020 r. Dowiedz się, jak przygotować swój obiekt na kolejny rok. Wkrótce podamy więcej informacji.
Z roku na rok goście stają się coraz bardziej mobilni, a ich potrzeby rosną. Tak zwany niski sezon może wydawać się sporym wyzwaniem. Dowiedz się, dlaczego warto spojrzeć na sprzedaż w kontekście całego roku. Poznaj sprawdzone rozwiązania, dzięki którym niski sezon będzie dla Ciebie tylko kolejną okazją do zwiększenia sprzedaży, także usług dodatkowych.
Marketing, sprzedaż, budżet hotelu w 2020 r. Dowiedz się, jak przygotować swój obiekt na kolejny rok.
Zarządzasz cenami i dostępnością w hotelu? Odpowiadasz za wybór kanałów dystrybucji i wynik operacyjny obiektu? Dowiedz się, czy robisz to dobrze i jak wiele czynników determinuje wycenę oferty. Zyskaj także wiedzę na temat tego skąd, poza danymi hotelowymi, warto czerpać informacje przydatne w tworzeniu i realizowaniu strategii sprzedaży.
Wycena usług to jedno z kluczowych zagadnień w strategii sprzedaży. Poznaj wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzje cenowe. Dowiedz się, jak zaplanować strukturę cennika, dlaczego ceny powinny być elastyczne, kiedy warto je podnosić lub zdecydować się na rabaty. Przeanalizuj, jak na zmianę cen reagują Twoi goście, a jak konkurencja, by zoptymalizować swoje przychody.
Sprawdź, czego dowiesz się z najpopularniejszego narzędzie do analityki internetowej. Zobacz, kim są użytkownicy Twojej strony internetowej i jak możesz do nich dotrzeć. Zoptymalizuj sprzedaż oraz kampanie marketingowe. Przestań polegać wyłącznie na intuicji - zacznij podejmować decyzje w oparciu o twarde dane.
Zyskaj cenną wiedzę na temat skuteczności działań e-marketingowych. Dowiedz się, jak określać cele działań w marketingu online oraz jak dopasowywać do nich kanały promocji. Zacznij również analizować projekty marketingowe - dzięki prelekcji nauczysz się wyciągać z raportów najistotniejsze dane i wspierać je wskaźnikami z Google Analytics.
Jaki procent rezerwacji w Twoim hotelu dostarcza wyszukiwarka Google? Czy wiesz, że w większości pozycjonowanych obiektów to nawet 70%? Organiczne wyniki wyszukiwania są kluczowe w rozwoju każdej silnej marki. Dowiedz się, jak zadbać o dobrą widoczność strony internetowej swojego hotelu w Google i zyskać wartościowy ruch. Przekonaj się o skuteczności SEO.
Dlaczego warto, byś utworzył profil hotelowy na Linkedin? Jak możesz wykorzystać potencjał LinkedIna dla swoich celów B2B? Poznaj odpowiedzi na te pytania, a także dowiedz się, jaki content na LinkedIn jest najcenniejszy oraz jakie są możliwości reklamy w LinkedIn Ads.
Zupełnie inaczej sprzedaje się pakiety pobytowe w hotelu niż produkty tzw. sieciówek. Poznaj szczegóły budowania lejka sprzedażowego dla hoteli w reklamach na Facebooku. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał piksela Facebooka do tworzenia grup docelowych - docierania do nowych, ale podobnych odbiorców. Zdobądź także bezcenną wiedzę na temat planowania skutecznych kampanii.
Średnio 1 na 20 potencjalnych gości doprowadza proces rezerwacji do końca. Pozostali wychodzą ze strony hotelu i często już nigdy na nią nie wracają. Dowiedz się, jak odzyskać porzucone rezerwacje i mierzyć swoje działania. Poznaj strategie docierania do gości, które są skuteczne już przy minimalnym nakładzie pracy, a także zobacz, jak możesz w tym celu wykorzystać potencjał remarketingu w Google i Facebook Ads.
Rozpraw się z największymi wyzwaniami, jakie stoją przed Twoim obiektem w procesie pozycjonowania. Poznaj kierunek rozwoju Google i oceń jego wpływ na branżę hotelarską. Dowiedz się, dlaczego w wynikach wyszukiwania popularnych słów kluczowych dominują pośrednicy i czy są trendy w designie stron, które nie pomagają zwiększać widoczności witryn hotelowych.
Dowiedz się, jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w obszarze kampanii newsletterowych, w tym obudzić nieaktywnych subskrybentów swojej bazy. Poznaj praktyczne wskazówki, dzięki którym wzrośnie Twój wskaźnik otwarć i kliknięć.
Każda minuta wzbogaca internet o milion postów na Facebooku, 4,5 miliona obejrzanych filmów na Youtube i 350 tysięcy scrolli na Instagramie. Właśnie tam znajdują się Twoi obecni i potencjalni goście. Tworzone przez nich treści są niezwykle ważne dla działań promocyjnych Twojego obiektu. Poznaj najciekawsze techniki i dowiesz się, jak prowadzić kampanie e-marketingowe z wykorzystaniem User Generated Content.
Treści zawarte na stronie internetowej pełnią ogromną rolę. Kilka sekund wystarczy, by zachęcić użytkownika lub sprawić, że natychmiast opuści witrynę. Jak wycisnąć z nich maksimum ruchu pochodzącego z Google? Poznaj nieoczywiste sposoby przyciągania gości na stronę swojego hotelu oraz zasady działania wyszukiwarki. Dowiedz się, jak wykorzystać bloga w strategii content marketingowej.
Proces tworzenia stron internetowych nie ogranicza się wyłącznie do projektowania graficznego. Niezmiernie ważne jest także to, jakie treści i w jaki sposób umieszczasz na stronie. Zmysł wzroku odpowiedzialny jest za pozyskiwanie 87% informacji o otoczeniu. Wykorzystując wiedzę na temat zmysłów człowieka, możesz modyfikować i wyznaczać kierunek działań użytkownika na stronie swojego obiektu. Poznaj zasady funkcjonowania percepcji i dowiedz się, jak je wykorzystywać na stronie w celu tworzenia użytecznego contentu i zwiększenia sprzedaży.
Zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji? Określenie swoich wyróżników, a następnie czytelne i zachęcające opisanie ich, nie jest łatwym zadaniem. Dowiedz się, w jaki sposób przygotować historię hotelu, na co zwrócić uwagę podczas jej tworzenia, by zapadła gościom w pamięć. Poznaj triki związane ze snuciem opowieści online, używaniem odpowiednich grafik, zdjęć i filmów.