Get ticket
HMC 2018, Poznań Get ticket
Get ticket

Get ticket

Dzień 1 (4 paź. 2018)
0945- 1700 Prezentacje
biorę udział
nie biorę udziału
1930 - 0200 Gala 10-lecia
biorę udział
nie biorę udziału
Dzień 2 (5 paź. 2018)
Masz do wyboru aż 20 warsztatów:
  • bezpłatne (Open Workshop) oraz
  • płatne - jednorazowy koszt to 900 zł, niezależnie od wybranej ilości.  
biorę udział
nie biorę udziału
Godziny
Open Workshop Bezpłatne
Revenue Płatne
Marketing Płatne
Interactive Płatne
Recepcja Płatne
1000 - 1100
Warsztat Profitroom CRM
opis
free
Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium
opis
Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego - zrób to sam
opis
Design Thinking - kreatywne rozwiązywanie problemów
opis
Charakterystyka obiektu - jak zachęcić do przyjazdu?
opis
1120 - 1220
Przegląd nowych funkcji Profitroom Suite
opis
free
Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych
opis
Zaawansowane ustawienia Google Analytics
opis
Życie strony po "live" - jak samemu ugryźć treść strony
opis
Komunikacja w obsłudze
opis
1240 - 1340
Zaawansowane konfiguracje ofert w systemie Booking Engine
opis
free
Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich
opis
Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google
opis
Audyt strony - jak badać, jakie narzędzia stosować?
opis
Skargi i reklamacje - jak sobie poradzić?
opis
1400 - 1500
Internetowa strona sprzedaży
opis
free
Google Analytics a strategia sprzedaży online
opis
Audyt wizerunku hotelu w sieci
opis
Jak przyciągać ruch na stronę www?
opis
Arytmetyka - jak dobrze kalkulować oferty?
opis
Ceny biletów

Udział w Hotel Marketing Conference jest bezpłatny dla dwóch osób pracujących w jednym obiekcie hotelarskim. Jeśli chcesz pojawić się z większą liczbą osób, napisz wiadomość na hmc@profitroom.pl.

Koszt udziału osoby niezatrudnionej w hotelu wynosi 8000 zł netto.

Pamiętaj, że jedyną możliwością wzięcia udziału w konferencji jest przesłanie zgłoszenia i jego pozytywna weryfikacja.

 
mobile nav bg
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Jak wykreować wartość dodaną obiektu?
Maciej Straus, CEO Hotelu Afrodyta **** Business & SPA
Jak wykreować wartość dodaną obiektu?

Jak wyjść poza cenę w sprzedaży? Co trzeba zrobić, aby gość skorzystał z dodatkowych usług?

Potrzeba nie tylko atrakcyjnego produktu i innowacyjnych metod pozyskiwania gości. W kontekście ilości ofert, które docierają do gości, czynnikiem decydującym o wyborze konkretnej usługi jest niepowtarzalna wartość dodana.

To jak przekraczanie oczekiwań - wiele osób decyduje się na zakup droższego pokoju, biorąc pod uwagę fakt, że na rynku mogą znaleźć tańszy i równie dobry odpowiednik w innym obiekcie. Zainteresowanie budzi przede wszystkim przeświadczenie, że wraz z zakupem pokoju lub pakietu gość zyskuje coś jeszcze.

Rozwój kadr z uwzględnieniem zmian generacyjnych
prof. zw. dr hab. Henryk Mruk
Rozwój kadr z uwzględnieniem zmian generacyjnych

Początek XXI wieku niesie za sobą wiele istotnych zmian nie tylko w technologiach, ale także w oczekiwaniach oraz systemach wartości kolejnej generacji pracowników. Różnią się one dość istotnie od tego, co było ważne dla pokolenia, które przyszło na świat w latach 1950-1975.

Rozumienie wartości oraz oczekiwań generacji młodych pracowników ułatwia budowanie dobrze funkcjonujących zespołów. Liderzy, osoby zarządzające powinni krytycznie spojrzeć na swoje przekonania i metody zarządzania. Aby być skutecznym, trzeba z dystansem podejść do stereotypu „ojciec wie lepiej”.

Jak wykorzystać triki pośredników w sprzedaży bezpośredniej?
Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Jak wykorzystać triki pośredników w sprzedaży bezpośredniej?

Wg szacunków, Booking.com przeznacza na reklamę online 4,3 biliona $, a Expedia 2,9 biliona $. Nic dziwnego. Za reklamę w Google'u na frazy związane z nazwą Twojego obiektu płacą wyższą stawkę niż Ty, więc nie martw się, że Twój budżet to 4,4 tys. złotych :) Możesz tę kwotę wydać jednak dużo efektywniej. Kiedy pośrednicy prześcigają się w wysyłce newsletterów z ostatnio przeglądanymi przez użytkownika ofertami, Ty wysyłasz mu dokładnię tę ofertę, którą wybrał rok temu, a do tego jeszcze świetnie pamiętasz, z jakim wyprzedzeniem dokonał rezerwacji - to wszystko działa na Twoją korzyść. No, może nie pamiętasz, ale masz technologię, która robi to za Ciebie. Masz wciąż więcej asów w rękawie. Czas je wyciągnąć!

Strategia sprzedaży i komunikacji w mediach społecznościowych - jak to zrobić?
Bartłomiej Rak, Socjomania
Strategia sprzedaży i komunikacji w mediach społecznościowych - jak to zrobić?

Moda na media społecznościowe, a w szczególności serwis Facebook, powoli się kończy. Social media stały się jednym z głównym fundamentów ekosystemu digital większość podmiotów w różnych branżach. Wydaje się, że to odpowiedni moment na zadanie kilku pytań - co nam to daje, czy sprzedaje oraz jakie są doświadczenia innych? Podczas prezentacji przedstawione zostaną najnowsze informacje dotyczące algorytmów sterujących komunikacją w SM, tutorial sprzedażowych reklam na Facebooku, przykładowy kalendarz publikacji oraz wytyczne dotyczące organizacji pracy i pomiaru efektywności działań.

Artis Loft - hotel, który jest zawsze po drodze: historia sukcesu
Tomasz Rybaczek, Dyrektor Generalny Artis Loft i Bartosz Sułecki, Sales Director Profitroom
Artis Loft - hotel, który jest zawsze po drodze: historia sukcesu

Hotel Artis Loft to obiekt, który zbudował przewagę sprzedaży bezpośredniej nad pośrednikami OTA. Tomasz Rybaczek z Bartoszem Sułeckim podczas prezentacji opowiedzą o tym jak dzięki ścisłej współpracy i ukierunkowaniu na biznes można osiągnąć sukces. Poznaj historię sukcesu obiektu oddalonego od centrum Warszawy o 40 km i wykorzystaj jego doświadczenia do generowania wyższych przychodów w Twoim hotelu.

Prelekcja
Prelekcja

Więcej informacji wkrótce.

Prelekcja
Prelekcja

Więcej informacji wkrótce.

Prelekcja
Prelekcja

Więcej informacji wkrótce.

Warsztat Profitroom CRM
Justyna Urbaniak
Warsztat Profitroom CRM

Więcej informacji wkrótce.

Przegląd nowych funkcji Profitroom Suite
Filip Warguła
Przegląd nowych funkcji Profitroom Suite

Posiadanie Booking Engine oraz Channel Managera to pierwszy krok do sukcesu. Jednak aby w 100% wykorzystać potencjał tych produktów, warto dobrze poznać ich możliwości. W Profitroom narzędziem umożliwiającym zarządzanie cenami, dostępnością, ofertami specjalnymi, rabatami i innymi parametrami sprzedaży jest Profitroom Suite. Podczas prezentacji omówione zostaną krok po kroku tajniki najnowszych funkcji tego narzędzia. Funkcje te zostały zaprojektowane z myślą o uzyskaniu jeszcze lepszych wyników sprzedażowych. Dzięki tej prezentacji dowiesz się jak jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Booking Engine oraz jak efektywniej korzystać z Channel Managera.

Zaawansowane konfiguracje ofert w systemie Booking Engine
Sara Antoszewicz
Zaawansowane konfiguracje ofert w systemie Booking Engine

Na warsztatach pokażemy, jak można wykorzystać różne opcje systemu, aby wprowadzić nawet najbardziej złożone oferty. Omówimy m.in różnicowanie cen w zależności od długości pobytu, rabatowanie wybranych elementów, dostawki, wycenę dzieci w pakiecie oraz inne, które sprawią, że Twoja oferta pakietowa będzie maksymalnie atrakcyjna dla Gości, łatwa do zarezerwowania i jednocześnie prosta i przyjemna do wprowadzenia dla Ciebie.

Profitroom Booking Engine nie będzie już miał przed Tobą żadnych tajemnic!

Internetowa strona sprzedaży
Paulina Załęska
Internetowa strona sprzedaży

Już ponad połowa polskich internautów to e-konsumenci. Oznacza to, że coraz częściej Goście będą chcieli zarezerwować nocleg przez Internet, pomijając kontakt bezpośredni z hotelem. Podczas poszukiwań idealnego hotelu zapewne trafią na Twoją stronę internetową, strony konkurencyjnych hoteli lub na strony pośredników. Co zrobić, aby klient wybrał właśnie Twój hotel? Odpowiedź jest prosta. Zadbaj o swoją stronę internetową i spraw, aby przyciągała Twoich klientów.

Podczas warsztatów dowiesz się, jak powinna wyglądać, a także co zawierać nowoczesna i przyjazna strona internetowa oraz co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż bezpośrednią.

Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium
Izabela Jaśkowiak
Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium

Jednym z sekretów skutecznej sprzedaży bezpośredniej jest umożliwienie zakupu oferty zgodnej z aktualną potrzebą klienta (tu i teraz). Wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom, często kreowanie potrzeby rezerwacji. Czy znasz ten moment?

Na tych warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać wszystkie składowe mające wpływ na skuteczne dotarcie do klientów ze swoją ofertą. Znajomość kalendarza eventowego na nowy rok - czy to wystarczy?

Każdy z uczestników będzie miał możliwość stworzyć kalendarium dla własnego obiektu.

Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych
Sara Antoszewicz
Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych

Obiekt resortowy to skomplikowany produkt, na sukces którego składa się wiele elementów - nie tylko realizacja i jakość obsługi, ale również jego odpowiednie opakowanie, podkreślenie wyróżników, konsekwentne tworzenie wizerunku i komunikacja z Gościem.

Na warsztatach skupimy się nie tylko na tym, jak zainteresować Gościa ofertą i jak wyróżnić się na tle konkurencji. Wykorzystamy elementy UX i podpowiemy, jak wykorzystać dobre praktyki stosowane przez największych graczy rynku hotelowego, aby zmaksymalizować satysfakcję użytkownika i zachęcić go do rezerwacji bezpośrednio przez stronę hotelu. Przyjdź na warsztaty i sprawdź czy Twoja oferta jest atrakcyjna dla Gości, a przy tym przejrzysta i łatwa do zarezerwowania!

 
Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich
Izabela Jaśkowiak
Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich

Podczas warsztatów pokażemy niestandardowe podejście do optymalizacji sprzedaży w obiektach miejskich. Często samo dopracowanie oferty to za mało. Pokażemy, skąd czerpać dodatkowe dane analityczne i na co zwracać uwagę przy tworzeniu ofert. Dodatkowo wskażemy wiele rozwiązań z jakich korzystają m.in. OTA możliwych do implementacji na własnej stronie.

Daj się zainspirować i poznaj mechanizmy jakie wykorzystują obiekty miejskie, aby usprawnić sprzedaż bezpośrednią.

Google Analytics a strategia sprzedaży online
Milena Bręczewska
Google Analytics a strategia sprzedaży online

Podczas warsztatu przekonamy Cię, że Google Analytics to narzędzie niezbędne do przygotowania strategii sprzedaży. Nauczysz się oceniać skuteczność kanałów ruchu w Twojej witrynie. Dowiesz się, w które kanały powinieneś zainwestować więcej, a kiedy ograniczyć budżet. Skupimy się na kanałach o największej konwersyjności i wyciąganiu prawidłowych wniosków z analizy. Dowiesz się, jak targetować działania i gdzie znaleźć dane na ten temat. Będziemy pracować wspólnie na narzędziach, które pozwolą Ci skalkulować wysokość budżetu reklamowego, zarówno w sezonie, jak i po nim. Zaplanujemy także mikro- i makrokonwersje, które pomogą ocenić skuteczność działań po ich wdrożeniu.

Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego - zrób to sam
Jakub Zimny
Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego - zrób to sam

Obecność witryny w organicznych wynikach wyszukiwarki Google to w przypadku wielu witryn obiektów hotelowych główne źródło ruchu. Zwiększ widoczność swojej strony internetowej przez skuteczne pozycjonowanie. 
W trakcie warsztatów uczestnicy będą mogli zobaczyć, jak wygląda proces pozycjonowania obiektu hotelowego. Dowiedzą się, jak dobrać wartościowe słowa kluczowe, dopasować odpowiednią podstronę do wybranych fraz, zoptymalizować treść oraz przeprowadzić audyt swojej witryny oraz wizytówki Google My Business. 
Zbuduj strategię pozycjonowania strony internetowej Twojego obiektu i poznaj tajniki wiedzy SEO.

Zaawansowane ustawienia Google Analytics
Damian Mrugas
Zaawansowane ustawienia Google Analytics

Odkryj z nami zaawansowane ustawienia Google Analytics, dzięki którym lepiej poznasz użytkowników swojej strony internetowej. Podczas warsztatów pokażemy m.in. jak poprawnie segmentować dane, tworzyć cele, filtry oraz raporty niestandardowe specjalnie dostosowane do Twoich potrzeb. Za pomocą tych narzędzi zdobędziesz wiedzę, która pomoże zoptymalizować kampanie marketingowe i zwiększyć zysk z Twojej obecności w internecie.

Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google
Roksana Kurz i Piotr Bajerlein
Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google

Jak generować kilkaset, a nawet kilka tysięcy telefonów kwartalnie z wizytówki Google? Jak sprawdzić, czy mamy wirusy na stronie www? Jak zweryfikować, które z fraz w wyszukiwarce Google mają największy potencjał dla konkretnego hotelu? Jak bez zmian w kodzie strony i pomocy programisty skonfigurować podstawowe cele analityczne? To tylko początek cennej wiedzy, którą przekażemy podczas naszego warsztatu. Z tego panelu dowiesz się, jak wykorzystać cztery najważniejsze narzędzia od Google czyli: Google My Business, Google Tag Manager, Search Console, PageSpeed Insights i dzięki nim zwiększyć sprzedaż bezpośrednią w hotelu.

 
Audyt wizerunku hotelu w sieci
Marika Kachelska i Justyna Zakrzewska
Audyt wizerunku hotelu w sieci

Czym jest wizerunek w sieci i jakie są jego najistotniejsze wyróżniki? Jakie punkty styku hotelu z potencjalnym gościem mogą przesądzić o dokonanej (lub nie!) rezerwacji? W których kanałach najczęściej popełnia się błędy i jak im zaradzić? Czy i jak odpowiadać na opinie gości? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiemy podczas warsztatów. Uczestnicy samodzielnie stworzą audyt wizerunku swojego obiektu w sieci i na jego podstawie wskażą mocne oraz słabe strony komunikacji hotelu. Dowiedzą się, jak wykorzystać te dane oraz jakich narzędzi warto używać do monitoringu wizerunku online.

Design Thinking - kreatywne rozwiązywanie problemów
Magdalena Gawron
Design Thinking - kreatywne rozwiązywanie problemów

Design Thinking to kreatywna metoda tworzenia produktów i usług, w której klient i jego potrzeby są punktem wyjścia całego procesu projektowego. Podczas warsztatu zachęcimy do zmiany w myśleniu biznesowym i pokażemy różnice pomiędzy myśleniem projektowym a tradycyjnym. Poza tym poznasz założenia metodologii Design Thinking, dowiesz się z jakich etapów składa się cały proces oraz w jaki sposób przy użyciu narzędzi Design Thinking można rozwiązywać problemy. Dzięki skupieniu się na empatii pozwolimy spojrzeć na Twoich gości z ich punktu widzenia. Zajęcia pozwolą pobudzić Twoją kreatywność oraz nauczą jak wiele może przynieść praca zespołowa.

Życie strony po
Joanna Bonicka
Życie strony po "live" - jak samemu ugryźć treść strony

Uruchomienie strony live wbrew pozorom to nie koniec, a dopiero początek przygody z pracą nad stroną www. Systematyczna i zaplanowana praca nad witryną jest kluczem do sukcesu. Dlatego na naszych warsztatach popracujemy nad wyglądem Twojej strony, jej treściami oraz zdjęciami. Dowiesz się jak odpowiednio opracować content, dobrać zdjęcie i ustawić kadr. Porozmawiamy o tym, co warto na stronie umieścić a z czego należy zrezygnować. Podpowiemy również, kiedy zmiany powinny zostać wprowadzone i przedstawimy przykłady dobrych praktyk.

Postaramy się, aby nasz CMS nie miał przed Tobą żadnych tajemnic, a praca nad stroną była szybka i przyjemna.

Audyt strony - jak badać, jakie narzędzia stosować?
Anna Kułaga i Szymon Królikowski
Audyt strony - jak badać, jakie narzędzia stosować?

Jak zweryfikować czy Twoja strona internetowa jest skuteczna? Jak sprawdzić kto jest jej odbiorcą? Jak zbadać, czy jest bezpieczna i responsywna? Podczas warsztatów pokażemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej. Przedstawimy praktyczne narzędzia, dzięki którym będziesz mógł przeprowadzić audyt swojej aktualnej strony i naprawić ewentualne błędy. Dzięki kilku prostym trikom dowiesz się jak sprawić, by twoja strona stała się skutecznym narzędziem sprzedażowym.

Jak przyciągać ruch na stronę www?
Katarzyna Łyjak
Jak przyciągać ruch na stronę www?

Jak przyciągnąć wartościowy ruch do własnej strony internetowej? Co sprawia, że jedne witryny tętnią życiem, a inne są suche jak pustkowie? W ramach warsztatu dowiesz się, na co powinieneś zwrócić uwagę, aby uzyskać więcej wizyt oraz aby użytkownicy chętnie wracali na Twoją stronę. Przekażemy Ci wiedzę, która jest niezbędna do jej właściwego prowadzenia i rozwijania. Poruszymy między innymi tematykę analityki internetowej, SEO, znaczenia źródeł ruchu, w tym ruchu płatnego z wyszukiwarek i reklam oraz inbound marketingu. Z warsztatu wyniesiesz praktyczną wiedzę, która pomoże Ci wdrożyć nowe strategie pozyskiwania ruchu do witryny Twojego hotelu.

Charakterystyka obiektu - jak zachęcić do przyjazdu?
Joanna Kulesza
Charakterystyka obiektu - jak zachęcić do przyjazdu?

Dzisiejszy rynek hotelowy dostarcza Gościom szerokie spektrum bazy noclegowej, tym samym stają oni przed trudnym wyborem - na który hotel/apartament się zdecydować. Wygrywa ten, kto przekona, że to wypoczynek w tym konkretnym, a nie innym hotelu/pensjonacie /apartamencie spełni oczekiwania i będzie miłym wspomnieniem.

Niezbędny w tym celu jest język korzyści, czyli przekładanie cech obiektu na wartości istotne dla Gości, które wybrany hotel zaspokoi ich potrzeby lepiej niż jakiekolwiek inne, konkurencyjne miejsce. Sztuką jest wyeksponować atuty swojego obiektu w sprzedaży bezpośredniej. Przyjdź na szkolenie i dowiedz się jakie to proste.

Komunikacja w obsłudze
Joanna Kulesza
Komunikacja w obsłudze

Komunikujemy się codziennie, z Gośćmi, Kontrahentami, Współpracownikami, używamy różnych kanałów porozumiewania. Schemat nadawca - komunikat - odbiorca każdemu jest dobrze znany, a jednak przysparza wielu trudności. Słuchamy, a nie słyszymy.

Skróty myślowe i wewnętrzny język organizacji często przenikają do informacji udzielanych Gościom, a przecież nie każdy z nich jest wytrawnym podróżującym.

Poznaj zasady dobrej komunikacji i uważnego słuchania, które pomogą znacznie usprawnić obsługę w hotelu.

Skargi i reklamacje - jak sobie poradzić?
Joanna Kulesza
Skargi i reklamacje - jak sobie poradzić?

W procesie obsługi dokładamy wszelkich starań, aby gość wyjechał zadowolony, dbamy o komfort pobytu, wzorcowe wykonanie usługi, które gość doceni i nagrodzi. Jednak częścią tego zawodu są też nieprzyjemne sytuacje, nieuzasadnione roszczenia i rozgoryczenie z którymi przychodzi nam się zmierzyć. Gościnność zobowiązuje, zatem standard obsługi obliguje nas do zachowania wysokiego poziomu kultury i profesjonalizmu również w sytuacjach trudnych. Przyjdź na warsztaty i sprawdź co możesz zrobić, żeby proces reklamacyjny zwieńczony został lojalnością gościa i przyniósł wiele korzyści.

Arytmetyka - jak dobrze kalkulować oferty?
Joanna Kulesza
Arytmetyka - jak dobrze kalkulować oferty?

Więcej informacji wkrótce.

Podsumowanie
Dzień:
Godziny*
Nazwa:
Koszt netto:
Dzień 1 04.10.2018
0945 - 1700
1930 - 200
Prezentacje
Gala 10-lecia
0zł
Dzień 2 05.10.2018

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij