rezerwuję
HMC 2019, Poznań
rezerwuję
rezerwuję

Rezerwuj

1 dzień 03-10-2019
Prezentacje 09:45 - 17:30
biorę udział
nie biorę udziału
Wieczór branżowy 20:00 - 02:00
biorę udział
nie biorę udziału
2 dzień 04-10-2019
Masz do wyboru aż 24 warsztaty:
  • bezpłatne (Open)
  • płatne - jednorazowy koszt to 700 zł, niezależnie od wybranej ilości
biorę udział
nie biorę udziału
  • Wolne
    miejsca
  • Ostatnie
    miejsca
  • Brak
    miejsc
Open Bezpłatne
Management Płatne
Revenue Płatne
Marketing-1 Płatne
Marketing-2 Płatne
Interactive Płatne
10:00 - 11:00
Rabaty w ofertach, dostawki w pokojach - co warto wiedzieć i praktykować
opis
free
Budowanie zespołu - rola lidera
opis
Revenue management w pigułce
opis
Co Ci powie Google Analytics?
opis
Facebook Ads - budowa lejka sprzedażowego w branży hotelowej
opis
User Generated Content - pozwól gościom zrobić to za Ciebie!
opis
11:20 - 12:20
Strategia komunikacji z gośćmi w celu zwiększenia liczby rezerwacji
opis
free
Jak podnieść swoje kompetencje dyrektorskie?
opis
Elastyczne strategie cenowe
opis
Marketing online – jak sprawdzić, czy jest skuteczny?
opis
Automatycznie odzyskuj porzucone rezerwacje, czyli jak efektywnie wykorzystywać remarketing
opis
5 nieoczywistych sposobów pozyskiwania ruchu na stronie hotelu
opis
12:40 - 13:40
Marketing hotelu - jak prowadzić działania, aby nie odstawać od konkurencji
opis
free
Zaangażowanie i motywacja pracownika kluczem do sukcesu hotelu
opis
Jak pozyskać gościa w niskim sezonie - najlepsze praktyki
opis
Wykorzystaj SEO do zwiększenia sprzedaży w swoim hotelu
opis
Wyzwania SEO w hotelarstwie - specyfika branży
opis
Psychologia w projektowaniu - spraw, by użytkownicy pokochali Twoją stronę
opis
14:00 - 15:00
Pokaż się z najlepszej strony - skuteczna witryna hotelu
opis
free
Wszystko o strategii hotelu 2020
opis
Sprzedaż aktywna hotelu czy OTA? Wpływ rodzajów sprzedaży na wynik finansowy
opis
Linkedin, skuteczny marketing B2B dla hotelu
opis
Kampanie newsletterowe - jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców
opis
Sztuka opowiadania. Historia Twojego obiektu.
opis
Podsumowanie
Ceny biletów

Udział w Hotel Marketing Conference jest bezpłatny dla dwóch osób pracujących w jednym obiekcie hotelarskim.
Jeśli chcesz pojawić się z większą liczbą osób, napisz wiadomość na hmc@profitroom.pl.

Koszt udziału osoby niezatrudnionej w hotelu wynosi 8000 zł netto.

Do 20.08.2019 r. możesz bezpłatnie anulować swój udział. Po tym terminie nie ma już możliwości zwrotu kosztów związanych z udziałem, ale możesz przepisać wejściówkę na inną osobę. W tym celu napisz wiadomość na: hmc@profitroom.pl.

Pamiętaj, że jedyną możliwością wzięcia udziału w konferencji jest przesłanie zgłoszenia i jego pozytywna weryfikacja.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Jak skutecznie budować i wzmacniać markę na konkurencyjnym rynku hotelarskim?
Prof. dr hab. Henryk Mruk
Jak skutecznie budować i wzmacniać markę na konkurencyjnym rynku hotelarskim?

Globalizacja i wzrost gospodarczy sprzyjają inwestowaniu na rynku hotelarskim. Rosnąca konkurencja zmusza więc do umacniania pozycji swojej marki. Warto pamiętać, że więzy między marką a klientami wzmacnia - obok narzędzi marketingowych - skuteczne zarządzanie energią osobistą i zespołu.

Dowiedz się, jak zwiększyć zaangażowanie osobiste we wspólne budowanie marki hotelu. 

Influencer marketing. Dlaczego twój hotel go dziś potrzebuje bardziej niż kiedykolwiek
Magdalena Urbaniak
Influencer marketing. Dlaczego twój hotel go dziś potrzebuje bardziej niż kiedykolwiek

Influencer marketing rośnie w siłę, wzmacniając wizerunek i sprzedaż firm w wielu branżach. Jak skutecznie wdrożyć go do działań branży hotelarskiej? Czy może to zrobić osoba zarządzająca wizerunkiem i sprzedażą w hotelu? Poznaj odpowiedzi na te pytania, a także dowiedz się, jakie są największe wyzwania w influencer marketingu, gdzie szukać odpowiednich influencerów w swojej branży, jak prowadzić z nimi współpracę oraz mierzyć jej efekty.

Hotel lifestylowy. Jak dopasować obiekt, usługi  i komunikację do nowego pokolenia gości
Karol Weber
Hotel lifestylowy. Jak dopasować obiekt, usługi i komunikację do nowego pokolenia gości

Współczesny hotel powinien być czymś więcej niż tylko miejscem do spania. Coraz częściej gość hotelowy to człowiek młody nie tylko wiekiem, ale i duchem. Ceniący autentyczność, swobodę, możliwość łatwego podróżowania. Oczekujący od obiektu wyjątkowych przeżyć, emocji i społecznej odpowiedzialności. Posłuchaj panelu z udziałem doświadczonych hotelarzy i dowiedz się, jak dopasować swój hotel i jego strategie rozwoju do zmieniających się oczekiwań klientów i ich stylu życia.

Jak zachęcić do rezerwacji bezpośredniej? 10 praktycznych wskazówek
Izabela Jaśkowiak, Senior Revenue Manager
Jak zachęcić do rezerwacji bezpośredniej? 10 praktycznych wskazówek

Na rynku noclegowym robi się coraz ciaśniej. Czy sprawdzone metody wystarczą, aby osiągać założone wzrosty? Revenue to już nie tylko analiza cyferek z Excela, to także badanie potrzeb gości. Im więcej o nich wiesz i jesteś kreatywny, tym osiągniesz wyższe konwersje. Zainspiruj się słowami znanych piosenek i dowiedz, jak zwiększać liczbę rezerwacji we własnym obiekcie.

Temat wkrótce
Temat wkrótce

Temat wkrótce

Rabaty w ofertach, dostawki w pokojach - co warto wiedzieć i praktykować
Marta Wiśniewska
Rabaty w ofertach, dostawki w pokojach - co warto wiedzieć i praktykować

Dostawki i rabaty to jedne z kluczowych elementów wpływających na wydajność Profitroom Booking Engine. Dowiedz się, o czym powinieneś pamiętać, wyceniając dostawki w ofertach oraz co możesz zrobić, by rezerwacja pokoi z dostawkami była możliwa w różnych konfiguracjach. Zyskaj również bezcenną wiedzę na temat rabatowania w Profitroom Booking Engine i najskuteczniejszych promocji.

Strategia komunikacji z gośćmi w celu zwiększenia liczby rezerwacji
Justyna Urbaniak
Strategia komunikacji z gośćmi w celu zwiększenia liczby rezerwacji

Komunikacja mailingowa to najtańsza i najskuteczniejsza forma pozyskiwania nowych rezerwacji bezpośrednich. Po wejściu w życie RODO, bazy kontaktów, które można wykorzystać do komunikacji marketingowej z gośćmi, radykalnie zmalały. Dowiedz się, w jaki sposób automatycznie możesz zwiększać bazę kontaktów (zgodną z RODO) oraz jak wykorzystywać ją do tworzenia skutecznej strategii komunikacji z gośćmi, dzięki rozwiązaniom Profitroom CRM.

Marketing hotelu - jak prowadzić działania, aby nie odstawać od konkurencji
Piotr Bajerlein
Marketing hotelu - jak prowadzić działania, aby nie odstawać od konkurencji

Dowiedz się, jakie działania powinieneś prowadzić w ramach online marketingu, by osiągać sukces w branży. Dlaczego warto, byś podpatrywał OTA i korzystał z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics i piksel Facebooka. Poznaj kampanie marketingowe, które sprawdzają się w każdym obiekcie i kanały promocji, dzięki którym zrealizujesz obrane cele.

Pokaż się z najlepszej strony - skuteczna witryna hotelu
Sławomir Wojciechowski
Pokaż się z najlepszej strony - skuteczna witryna hotelu

Dowiedz się, co sprawia, że strona internetowa pomaga Ci odnieść sukces, czyli prowadzi do rezerwacji bezpośrednich. Jakie powinna zawierać elementy? Czy duże znaczenie mają zdjęcia zawarte na WWW? Jakie są aktualne trendy? Poznaj odpowiedzi na te pytania w oparciu o analizę case studies.

Budowanie zespołu - rola lidera
Marta Orzeł
Budowanie zespołu - rola lidera

Duża rotacja, wielość zadań, niezadowolenie z poziomu wynagrodzenia... To wyzwania, przed którymi stoi wielu menedżerów odpowiedzialnych za budowanie i motywowanie zespołu. Dowiedz się, dlaczego w tym procesie tak ważny jest ich autorytet. Podczas warsztatu poznasz odpowiedzi m.in. na pytania: Od czego zacząć budowanie efektywnego zespołu? Kiedy i co mówić do zespołu, żeby poszedł za Tobą? Co buduje i co osłabia wystąpienia szefowskie?

Jak podnieść swoje kompetencje dyrektorskie?
dr Marcin Gołembski
Jak podnieść swoje kompetencje dyrektorskie?

Model kompetencji menedżerskich podlega szybkim zmianom, podobnie jak rynek pracy. Obserwujemy również znacznie szybsze obejmowanie stanowisk menedżerskich przez młodych ludzi. Poznaj kluczowe wyzwania stojące przed liderami zespołów w branży hotelarskiej. Dowiedz się, jakie kluczowe kompetencje powinni nabywać i kształtować menedżerowie, żeby skutecznie zarządzać zespołem.

Zaangażowanie i motywacja pracownika kluczem do sukcesu hotelu
Tomasz Rybaczek
Zaangażowanie i motywacja pracownika kluczem do sukcesu hotelu

Z czego wynika rotacja pracowników? Jakie czynniki decydują o wyborze obiektu jako pracodawcy? Dlaczego warto i jak poznać potrzeby i oczekiwania pracowników? Na warsztatach poznasz odpowiedzi na te pytania i dowiesz się, jakie czynniki mają wpływ na trudności w pozyskiwaniu i zatrzymywaniu pracownika.

Wszystko o strategii hotelu 2020
Prelegent wkrótce
Wszystko o strategii hotelu 2020

Marketing, sprzedaż, budżet hotelu w 2020 r. Dowiedz się, jak przygotować swój obiekt na kolejny rok. Wkrótce podamy więcej informacji.

Revenue management w pigułce
Joanna Kulesza
Revenue management w pigułce

Zarządzasz cenami i dostępnością w hotelu? Odpowiadasz za wybór kanałów dystrybucji i wynik operacyjny obiektu? Dowiedz się, czy robisz to dobrze i jak wiele czynników determinuje wycenę oferty. Zyskaj także wiedzę na temat tego skąd, poza danymi hotelowymi, warto czerpać informacje przydatne w tworzeniu i realizowaniu strategii sprzedaży.

Elastyczne strategie cenowe
Joanna Kulesza
Elastyczne strategie cenowe

Wycena usług to jedno z kluczowych zagadnień w strategii sprzedaży. Poznaj wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzje cenowe. Dowiedz się, jak zaplanować strukturę cennika, dlaczego ceny powinny być elastyczne, kiedy warto je podnosić lub zdecydować się na rabaty. Przeanalizuj, jak na zmianę cen reagują Twoi goście, a jak konkurencja, by zoptymalizować swoje przychody.

Jak pozyskać gościa w niskim sezonie - najlepsze praktyki
Izabela Jaśkowiak
Jak pozyskać gościa w niskim sezonie - najlepsze praktyki

Z roku na rok goście stają się coraz bardziej mobilni, a ich potrzeby rosną. Tak zwany niski sezon może wydawać się sporym wyzwaniem. Dowiedz się, dlaczego warto spojrzeć na sprzedaż w kontekście całego roku. Poznaj sprawdzone rozwiązania, dzięki którym niski sezon będzie dla Ciebie tylko kolejną okazją do zwiększenia sprzedaży, także usług dodatkowych.

Sprzedaż aktywna hotelu czy OTA? Wpływ rodzajów sprzedaży na wynik finansowy
Cezary Sarnecki
Sprzedaż aktywna hotelu czy OTA? Wpływ rodzajów sprzedaży na wynik finansowy

Sposób, w jaki sprzedajesz, ma wpływ na koszty, a przez to na wynik i rentowność obiektu. Dlatego nie bez znaczenia jest właściwa struktura kanałów sprzedaży. Poznaj związek między wybranymi kanałami sprzedaży a kosztami bezpośrednimi pozyskania rezerwacji. Dowiedz się, dlaczego liczenie średniej ceny (model Excel) to pułapka. Zyskaj również wiedzę na temat wpływu zmian w dystrybucji na rentowność hotelu oraz umiejętność kalkulacji tych zmian.

Co Ci powie Google Analytics?
Damian Mrugas
Co Ci powie Google Analytics?

Sprawdź, czego dowiesz się z najpopularniejszego narzędzie do analityki internetowej. Zobacz, kim są użytkownicy Twojej strony internetowej i jak możesz do nich dotrzeć. Zoptymalizuj sprzedaż oraz kampanie marketingowe. Przestań polegać wyłącznie na intuicji - zacznij podejmować decyzje w oparciu o twarde dane.

Marketing online – jak sprawdzić, czy jest skuteczny?
Marika Kachelska i Justyna Zakrzewska
Marketing online – jak sprawdzić, czy jest skuteczny?

Zyskaj cenną wiedzę na temat skuteczności działań e-marketingowych. Dowiedz się, jak określać cele działań w marketingu online oraz jak dopasowywać do nich kanały promocji. Zacznij również analizować projekty marketingowe - dzięki prelekcji nauczysz się wyciągać z raportów najistotniejsze dane i wspierać je wskaźnikami z Google Analytics.

Wykorzystaj SEO do zwiększenia sprzedaży w swoim hotelu
Roksana Kurz i Paulina Steklińska
Wykorzystaj SEO do zwiększenia sprzedaży w swoim hotelu

Jaki procent rezerwacji w Twoim hotelu dostarcza wyszukiwarka Google? Czy wiesz, że w większości pozycjonowanych obiektów to nawet 70%? Organiczne wyniki wyszukiwania są kluczowe w rozwoju każdej silnej marki. Dowiedz się, jak zadbać o dobrą widoczność strony internetowej swojego hotelu w Google i zyskać wartościowy ruch. Przekonaj się o skuteczności SEO.

Linkedin, skuteczny marketing B2B dla hotelu
Piotr Bajerlein i Marika Kachelska
Linkedin, skuteczny marketing B2B dla hotelu

Dlaczego warto, byś utworzył profil hotelowy na Linkedin? Jak możesz wykorzystać potencjał LinkedIna dla swoich celów B2B? Poznaj odpowiedzi na te pytania, a także dowiedz się, jaki content na LinkedIn jest najcenniejszy oraz jakie są możliwości reklamy w LinkedIn Ads.

Facebook Ads - budowa lejka sprzedażowego w branży hotelowej
Aleksandra Kurzawa
Facebook Ads - budowa lejka sprzedażowego w branży hotelowej

Zupełnie inaczej sprzedaje się pakiety pobytowe w hotelu niż produkty tzw. sieciówek. Poznaj szczegóły budowaia lejka sprzedażowego dla hoteli w reklamach na Facebooku. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał piksela Facebooka do tworzenia grup docelowych - docierania do nowych, ale podobnych odbiorców. Zdobądź także bezcenną wiedzę na temat planowania skutecznych kampanii.

Automatycznie odzyskuj porzucone rezerwacje, czyli jak efektywnie wykorzystywać remarketing
Katarzyna Łyjak
Automatycznie odzyskuj porzucone rezerwacje, czyli jak efektywnie wykorzystywać remarketing

Średnio 1 na 20 potencjalnych gości doprowadza proces rezerwacji do końca. Pozostali wychodzą ze strony hotelu i często już nigdy na nią nie wracają. Dowiedz się, jak odzyskać porzucone rezerwacje i mierzyć swoje działania. Poznaj strategie docierania do gości, które są skuteczne już przy minimalnym nakładzie pracy, a także zobacz, jak możesz w tym celu wykorzystać potencjał remarketingu w Google i Facebook Ads.

Wyzwania SEO w hotelarstwie - specyfika branży
Jakub Zimny
Wyzwania SEO w hotelarstwie - specyfika branży

Rozpraw się z największymi wyzwaniami, jakie stoją przed Twoim obiektem w procesie pozycjonowania. Poznaj kierunek rozwoju Google i oceń jego wpływ na branżę hotelarską. Dowiedz się, dlaczego w wynikach wyszukiwania popularnych słów kluczowych dominują pośrednicy i czy są trendy w designie stron, które nie pomagają zwiększać widoczności witryn hotelowych.

Kampanie newsletterowe - jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców
Paweł Cichocki
Kampanie newsletterowe - jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców

Dowiedz się, jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w obszarze kampanii newsletterowych, w tym obudzić nieaktywnych subskrybentów swojej bazy. Poznaj praktyczne wskazówki, dzięki którym wzrośnie Twój wskaźnik otwarć i kliknięć.

User Generated Content - pozwól gościom zrobić to za Ciebie!
Aleksander Bojanowski
User Generated Content - pozwól gościom zrobić to za Ciebie!

Każda minuta wzbogaca internet o milion postów na Facebooku, 4,5 miliona obejrzanych filmów na Youtube i 350 tysięcy scrolli na Instagramie. Właśnie tam znajdują się Twoi obecni i potencjalni goście. Tworzone przez nich treści są niezwykle ważne dla działań promocyjnych Twojego obiektu. Poznaj najciekawsze techniki i dowiesz się, jak prowadzić kampanie e-marketingowe z wykorzystaniem User Generated Content.

5 nieoczywistych sposobów pozyskiwania ruchu na stronie hotelu
Piotr Kasperczak
5 nieoczywistych sposobów pozyskiwania ruchu na stronie hotelu

Treści zawarte na stronie internetowej pełnią ogromną rolę. Kilka sekund wystarczy, by zachęcić użytkownika lub sprawić, że natychmiast opuści witrynę. Jak wycisnąć z nich maksimum ruchu pochodzącego z Google? Poznaj nieoczywiste sposoby przyciągania gości na stronę swojego hotelu oraz zasady działania wyszukiwarki. Dowiedz się, jak wykorzystać bloga w strategii content marketingowej.

Psychologia w projektowaniu - spraw, by użytkownicy pokochali Twoją stronę
Julia Zaborska
Psychologia w projektowaniu - spraw, by użytkownicy pokochali Twoją stronę

Proces tworzenia stron internetowych nie ogranicza się wyłącznie do projektowania graficznego. Niezmiernie ważne jest także to, jakie treści i w jaki sposób umieszczasz na stronie. Zmysł wzroku odpowiedzialny jest za pozyskiwanie 87% informacji o otoczeniu. Wykorzystując wiedzę na temat zmysłów człowieka, możesz modyfikować i wyznaczać kierunek działań użytkownika na stronie swojego obiektu. Poznaj zasady funkcjonowania percepcji i dowiedz się, jak je wykorzystywać na stronie w celu tworzenia użytecznego contentu i zwiększenia sprzedaży.

Sztuka opowiadania. Historia Twojego obiektu.
Joanna Bonicka
Sztuka opowiadania. Historia Twojego obiektu.

Zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji? Określenie swoich wyróżników, a następnie czytelne i zachęcające opisanie ich, nie jest łatwym zadaniem. Dowiedz się, w jaki sposób przygotować historię hotelu, na co zwrócić uwagę podczas jej tworzenia, by zapadła gościom w pamięć. Poznaj triki związane ze snuciem opowieści online, używaniem odpowiednich grafik, zdjęć i filmów.

Podsumowanie
Dzień:
Godziny*
Nazwa:
Dzień 1 03.10.2019
0945 - 1700
1930 - 200
Prezentacje
Wieczór branżowy
Dzień 2 04.10.2019

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij