Jeśli posiadasz aktywną umowę na zestaw narzędzi Profitroom: Booking Engine 360 oraz Channel Manager oznacza to automatyczną kwalifikację do Konkursu w kategoriach: Best Direct Booking Champion, Rising Star of Direct Booking oraz Growth of the Year.
Direct Booking Awards to konkurs, którego nie można przegapić. Podczas Hotel Marketing Conference 2024, ponownie wyłonimy hotele, które w wyjątkowy sposób dbają o swoją strategię sprzedaży bezpośredniej. Poznaj marki hotelowe, które wiedzą jak wykorzystywać maksimum swojego potencjału!
Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie hoteli, które od września 2023 do sierpnia 2024, osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich w sprzedaży online. Ponadto, poszukujemy najlepszych kampanii marketingowych promujących direct booking oraz najbardziej efektywnych kanałów social media wśród obiektów hotelarskich. Pracujesz w hotelu, który wyróżnia się w tych kategoriach na tle konkurencji? Zgłoś kandydaturę!
Pieczę nad kategoriami Best Direct Booking Campaign oraz Best Social Media sprawuje IQS co dodatkowo podnosi prestiż naszego rankingu. IQS to największa, polska firma res-techowa, bazująca na własnych technologiach badawczych. W jej portfolio znajdują się takie projekty badawcze jak: Kids Power, Świat Młodych, Video Love Story, Game Story, Adults Power oraz produkty typu Need. IQS posiada własny, internetowy panel badawczy Opinie.pl, liczący 120 tys. aktywnych użytkowników, a także jest właścicielem platformy Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych. Motto „Think forward”- jest badawczym drogowskazem agencji badawczej, która od przeszło 30 lat uczestniczy w wypracowywaniu niestandardowych rozwiązań badawczych „szytych na miarę”.
IQS jest częścią grupy MEDIACAP, do której należą także Freundschaft – największa, niezależna agencja komunikacji marketingowej w Polsce, a także LTTM – największy w Europie Środkowej gracz w branży influencerów i gaming marketingu. "
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach Direct Booking Awards otrzymają wyjątkowe statuetki oraz prawo do posługiwania się w działaniach promocyjnych tytułem i znakiem graficznym konkursu wraz z kompletem materiałów graficznych do wykorzystania w swoich kanałach komunikacji z gośćmi. Dodatkową nagrodą będzie wywiad wraz z publikacją na stronie www.profitroom.com oraz w czasopismach branżowych: Hotel Management oraz Hotelarzu, a także możliwość realizacji video case study. Wyróżnieni uczestnicy otrzymają dyplomy oraz zestaw materiałów graficznych do wykorzystania w kanałach social media i mailingach. Przyznawanie nagród odbędzie się podczas Hotel Marketing Conference 2024 - 29 października 2024.
Zapisz się na nasz newsletter.