Get ticket
HMC 2018, Poznań Get ticket
Get ticket

Program

Dzień 1 (4 paź. 2018)  Wykłady
Dzień 2 (5 paź. 2018)  Warsztaty
Jak wykreować wartość dodaną obiektu?
Maciej Straus, CEO Hotelu Afrodyta **** Business & SPA
Jak wykreować wartość dodaną obiektu?

Jak wyjść poza cenę w sprzedaży? Co trzeba zrobić, aby gość skorzystał z dodatkowych usług?

Potrzeba nie tylko atrakcyjnego produktu i innowacyjnych metod pozyskiwania gości. W kontekście ilości ofert, które docierają do gości, czynnikiem decydującym o wyborze konkretnej usługi jest niepowtarzalna wartość dodana.

To jak przekraczanie oczekiwań - wiele osób decyduje się na zakup droższego pokoju, biorąc pod uwagę fakt, że na rynku mogą znaleźć tańszy i równie dobry odpowiednik w innym obiekcie. Zainteresowanie budzi przede wszystkim przeświadczenie, że wraz z zakupem pokoju lub pakietu gość zyskuje coś jeszcze.

Rozwój kadr z uwzględnieniem zmian generacyjnych
prof. zw. dr hab. Henryk Mruk
Rozwój kadr z uwzględnieniem zmian generacyjnych

Początek XXI wieku niesie za sobą wiele istotnych zmian nie tylko w technologiach, ale także w oczekiwaniach oraz systemach wartości kolejnej generacji pracowników. Różnią się one dość istotnie od tego, co było ważne dla pokolenia, które przyszło na świat w latach 1950-1975.

Rozumienie wartości oraz oczekiwań generacji młodych pracowników ułatwia budowanie dobrze funkcjonujących zespołów. Liderzy, osoby zarządzające powinni krytycznie spojrzeć na swoje przekonania i metody zarządzania. Aby być skutecznym, trzeba z dystansem podejść do stereotypu „ojciec wie lepiej”.

Jak wykorzystać triki pośredników w sprzedaży bezpośredniej?
Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Jak wykorzystać triki pośredników w sprzedaży bezpośredniej?

Wg szacunków, Booking.com przeznacza na reklamę online 4,3 biliona $, a Expedia 2,9 biliona $. Nic dziwnego. Za reklamę w Google'u na frazy związane z nazwą Twojego obiektu płacą wyższą stawkę niż Ty, więc nie martw się, że Twój budżet to 4,4 tys. złotych :) Możesz tę kwotę wydać jednak dużo efektywniej. Kiedy pośrednicy prześcigają się w wysyłce newsletterów z ostatnio przeglądanymi przez użytkownika ofertami, Ty wysyłasz mu dokładnię tę ofertę, którą wybrał rok temu, a do tego jeszcze świetnie pamiętasz, z jakim wyprzedzeniem dokonał rezerwacji - to wszystko działa na Twoją korzyść. No, może nie pamiętasz, ale masz technologię, która robi to za Ciebie. Masz wciąż więcej asów w rękawie. Czas je wyciągnąć!

Prelekcja
Prelekcja

Więcej informacji wkrótce.

Prelekcja
Prelekcja

Więcej informacji wkrótce.

Prelekcja
Prelekcja

Więcej informacji wkrótce.

Prelekcja
Prelekcja

Więcej informacji wkrótce.

Prelekcja
Prelekcja

Więcej informacji wkrótce.

Open Workshop
Revenue
Marketing
Interactive
Recepcja
Warsztat Profitroom CRM
Justyna Urbaniak
Warsztat Profitroom CRM

Więcej informacji wkrótce.

Przegląd nowych funkcjonalności Profitroom Suite
Przegląd nowych funkcjonalności Profitroom Suite

Więcej informacji wkrótce.

Zaawansowane konfiguracje ofert w systemie Booking Engine
Sara Antoszewicz
Zaawansowane konfiguracje ofert w systemie Booking Engine

Na warsztatach pokażemy, jak można wykorzystać różne opcje systemu, aby wprowadzić nawet najbardziej złożone oferty. Omówimy m.in różnicowanie cen w zależności od długości pobytu, rabatowanie wybranych elementów, dostawki, wycenę dzieci w pakiecie oraz inne, które sprawią, że Twoja oferta pakietowa będzie maksymalnie atrakcyjna dla Gości, łatwa do zarezerwowania i jednocześnie prosta i przyjemna do wprowadzenia dla Ciebie.

Profitroom Booking Engine nie będzie już miał przed Tobą żadnych tajemnic!

Internetowa strona sprzedaży
Paulina Załęska
Internetowa strona sprzedaży

Więcej informacji wkrótce.

Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium
Izabela Jaśkowiak
Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium

Jednym z sekretów skutecznej sprzedaży bezpośredniej jest umożliwienie zakupu oferty zgodnej z aktualną potrzebą klienta (tu i teraz). Wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom, często kreowanie potrzeby rezerwacji. Czy znasz ten moment?

Na tych warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać wszystkie składowe mające wpływ na skuteczne dotarcie do klientów ze swoją ofertą. Znajomość kalendarza eventowego na nowy rok - czy to wystarczy?

Każdy z uczestników będzie miał możliwość stworzyć kalendarium dla własnego obiektu.

Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych
Sara Antoszewicz
Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych

Obiekt resortowy to skomplikowany produkt, na sukces którego składa się wiele elementów - nie tylko realizacja i jakość obsługi, ale również jego odpowiednie opakowanie, podkreślenie wyróżników, konsekwentne tworzenie wizerunku i komunikacja z Gościem.

Na warsztatach skupimy się nie tylko na tym, jak zainteresować Gościa ofertą i jak wyróżnić się na tle konkurencji. Wykorzystamy elementy UX i podpowiemy, jak wykorzystać dobre praktyki stosowane przez największych graczy rynku hotelowego, aby zmaksymalizować satysfakcję użytkownika i zachęcić go do rezerwacji bezpośrednio przez stronę hotelu. Przyjdź na warsztaty i sprawdź czy Twoja oferta jest atrakcyjna dla Gości, a przy tym przejrzysta i łatwa do zarezerwowania!

 
Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich
Izabela Jaśkowiak
Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich

Podczas warsztatów pokażemy niestandardowe podejście do optymalizacji sprzedaży w obiektach miejskich. Często samo dopracowanie oferty to za mało. Pokażemy, skąd czerpać dodatkowe dane analityczne i na co zwracać uwagę przy tworzeniu ofert. Dodatkowo wskażemy wiele rozwiązań z jakich korzystają m.in. OTA możliwych do implementacji na własnej stronie.

Daj się zainspirować i poznaj mechanizmy jakie wykorzystują obiekty miejskie, aby usprawnić sprzedaż bezpośrednią.

Google Analytics a strategia sprzedaży online
Milena Bręczewska
Google Analytics a strategia sprzedaży online

Więcej informacji wkrótce.

Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego - zrób to sam
Jakub Zimny
Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego - zrób to sam

Więcej informacji wkrótce.

Zaawansowane ustawienia Google Analytics
Damian Mrugas
Zaawansowane ustawienia Google Analytics

Więcej informacji wkrótce.

Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google
Roksana Kurz i Piotr Bajerlein
Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google

Więcej informacji wkrótce.

Audyt wizerunku hotelu w sieci
Marika Kachelska i Justyna Zakrzewska
Audyt wizerunku hotelu w sieci

Czym jest wizerunek w sieci i jakie są jego najistotniejsze wyróżniki? Jakie punkty styku hotelu z potencjalnym gościem mogą przesądzić o dokonanej (lub nie!) rezerwacji? W których kanałach najczęściej popełnia się błędy i jak im zaradzić? Czy i jak odpowiadać na opinie gości? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiemy podczas warsztatów. Uczestnicy samodzielnie stworzą audyt wizerunku swojego obiektu w sieci i na jego podstawie wskażą mocne oraz słabe strony komunikacji hotelu. Dowiedzą się, jak wykorzystać te dane oraz jakich narzędzi warto używać do monitoringu wizerunku online.

Design Thinking - kreatywne rozwiązywanie problemów
Magdalena Gawron
Design Thinking - kreatywne rozwiązywanie problemów

Więcej informacji wkrótce.

Życie strony po
Joanna Bonicka
Życie strony po "live" - jak samemu ugryźć treść strony

Więcej informacji wkrótce.

Audyt strony - jak badać, jakie narzędzia stosować?
Anna Kułaga i Szymon Królikowski
Audyt strony - jak badać, jakie narzędzia stosować?

Więcej informacji wkrótce.

Jak przyciągać ruch na stronę www?
Anna Kułaga i Szymon Królikowski
Jak przyciągać ruch na stronę www?

Więcej informacji wkrótce.

Charakterystyka obiektu - jak zachęcić do przyjazdu?
Joanna Kulesza
Charakterystyka obiektu - jak zachęcić do przyjazdu?

Więcej informacji wkrótce.

Komunikacja w obsłudze
Joanna Kulesza
Komunikacja w obsłudze

Więcej informacji wkrótce.

Skargi i reklamacje - jak sobie poradzić?
Joanna Kulesza
Skargi i reklamacje - jak sobie poradzić?

Więcej informacji wkrótce.

Arytmetyka - jak dobrze kalkulować oferty?
Joanna Kulesza
Arytmetyka - jak dobrze kalkulować oferty?

Więcej informacji wkrótce.

mobile nav bg
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij