Get ticket
HMC 2018, Poznań
Get ticket
Get ticket

Program

Dzień 1 (4 paź. 2018)  Wykłady
Dzień 2 (5 paź. 2018)  Warsztaty
Strategia sprzedaży i komunikacji w mediach społecznościowych - jak to zrobić?
Bartłomiej Rak, Socjomania
Strategia sprzedaży i komunikacji w mediach społecznościowych - jak to zrobić?

Moda na media społecznościowe, a w szczególności serwis Facebook, powoli się kończy. Social media stały się jednym z głównym fundamentów ekosystemu digital większość podmiotów w różnych branżach. Wydaje się, że to odpowiedni moment na zadanie kilku pytań - co nam to daje, czy sprzedaje oraz jakie są doświadczenia innych? Podczas prezentacji przedstawione zostaną najnowsze informacje dotyczące algorytmów sterujących komunikacją w SM, tutorial sprzedażowych reklam na Facebooku, przykładowy kalendarz publikacji oraz wytyczne dotyczące organizacji pracy i pomiaru efektywności działań.

Jak wykorzystać triki pośredników w sprzedaży bezpośredniej?
Karolina Antonowicz, Customer Success Director
Jak wykorzystać triki pośredników w sprzedaży bezpośredniej?

Wg szacunków, Booking.com przeznacza na reklamę online 4,3 biliona $, a Expedia 2,9 biliona $. Nic dziwnego. Za reklamę w Google'u na frazy związane z nazwą Twojego obiektu płacą wyższą stawkę niż Ty, więc nie martw się, że Twój budżet to 4,4 tys. złotych :) Możesz tę kwotę wydać jednak dużo efektywniej. Kiedy pośrednicy prześcigają się w wysyłce newsletterów z ostatnio przeglądanymi przez użytkownika ofertami, Ty wysyłasz mu dokładnię tę ofertę, którą wybrał rok temu, a do tego jeszcze świetnie pamiętasz, z jakim wyprzedzeniem dokonał rezerwacji - to wszystko działa na Twoją korzyść. No, może nie pamiętasz, ale masz technologię, która robi to za Ciebie. Masz wciąż więcej asów w rękawie. Czas je wyciągnąć!

Hotel 2028. Jak być gotowym na przyszłość?
Marcin Dragan, Managing Director
Hotel 2028. Jak być gotowym na przyszłość?

Dziesięciolecie firmy Profitroom to dobry moment na refleksję nad zmianami rynkowymi i ich wpływem na branżę hotelarską. Zaczynaliśmy w czasach kryzysu, który spektakularnie zaczął się od upadku banku Lehman Brothers 15 września 2008 r. Od tego momentu rynek hotelarski diametralnie się zmienił i dziś w 2018 roku wydaje się być na szczycie koniunktury. Wyzwania hoteli się w tym czasie zmieniały, kiedyś walczyliśmy o gości, a dziś o dostępność pracowników. A co przyniesie kolejna dekada? Jak zarządzać hotelem, by w 2028 roku wciąż dobrze prosperował? Jaka będzie rola człowieka, a jaka technologii?

Jak to robią inni? MICE i jego tajemnice
Mateusz Zieliński, New Business Director i Goście
Jak to robią inni? MICE i jego tajemnice

Jak poradzić sobie z wyzwaniem braku miejsca pod event, wycenami dla 17 agencji na raz, nakładającymi sie imprezami, zapełnieniem niskiego sezonu konferencjami, roszczeniami dzień po.... Tego i wielu innych przydatnych rzeczy dowiecie się w trakcie panelu dyskusyjnego z najbardziej doświadczonymi managerami w branży.

Jak wykreować wartość dodaną obiektu?
Maciej Straus, CEO Hotelu Afrodyta **** Business & SPA
Jak wykreować wartość dodaną obiektu?

Jak wyjść poza cenę w sprzedaży? Co trzeba zrobić, aby gość skorzystał z dodatkowych usług?

Potrzeba nie tylko atrakcyjnego produktu i innowacyjnych metod pozyskiwania gości. W kontekście ilości ofert, które docierają do gości, czynnikiem decydującym o wyborze konkretnej usługi jest niepowtarzalna wartość dodana.

To jak przekraczanie oczekiwań - wiele osób decyduje się na zakup droższego pokoju, biorąc pod uwagę fakt, że na rynku mogą znaleźć tańszy i równie dobry odpowiednik w innym obiekcie. Zainteresowanie budzi przede wszystkim przeświadczenie, że wraz z zakupem pokoju lub pakietu gość zyskuje coś jeszcze.

Hotel Number One - w drodze na szczyt
Hotel Number One - w drodze na szczyt

Hotel Number One to nowy, dynamicznie rozwijający się hotel w Gdańsku. Z jego Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Łukaszem Pawliną, rozmawiać będziemy o trudnych początkach budowania strategi Direct Booking. Opowiemy o kolejnych kamieniach milowych współpracy i wyzwaniach jakie mieliśmy okazję wspólnie pokonywać. Powiemy też o tym co jest niezbędne w drodze na szczyt i czy ta droga kiedykolwiek się kończy.

Innowacje w produktach Profitroom
Waldemar Antonowicz, Product Development Director Profitroom
Innowacje w produktach Profitroom

Branża hotelarska jest jedną z ostatnich, które nie pobierają pełnej płatności za usługę przed jej realizacją. Warto to zmienić, podobnie jak skupić się usprawnianiu działań mających na celu tworzenie indywidualnej oferty. Co nowego pojawi się w produktach Profitroom już w najbliższym czasie? W jaki sposób firma pomoże Hotelarzom odpowiadać na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów? Uczestnicy HMC jako pierwsi poznają odpowiedzi na te i wiele innych ważnych pytań.

Rozwój kadr z uwzględnieniem zmian generacyjnych
prof. zw. dr hab. Henryk Mruk
Rozwój kadr z uwzględnieniem zmian generacyjnych

Początek XXI wieku niesie za sobą wiele istotnych zmian nie tylko w technologiach, ale także w oczekiwaniach oraz systemach wartości kolejnej generacji pracowników. Różnią się one dość istotnie od tego, co było ważne dla pokolenia, które przyszło na świat w latach 1950-1975.

Rozumienie wartości oraz oczekiwań generacji młodych pracowników ułatwia budowanie dobrze funkcjonujących zespołów. Liderzy, osoby zarządzające powinni krytycznie spojrzeć na swoje przekonania i metody zarządzania. Aby być skutecznym, trzeba z dystansem podejść do stereotypu „ojciec wie lepiej”.

Wykłady
Revenue
Marketing
Interactive
Recepcja
Jak CRM wspiera automatyzację strategii sprzedaży bezpośredniej?
Justyna Urbaniak
Jak CRM wspiera automatyzację strategii sprzedaży bezpośredniej?

Pewnie zgadzasz się z tym, że sprzedaż bezpośrednia jest ważna dla każdego obiektu i jej dobra strategia prowadzi do maksymalizacji zysku w hotelu. Widzisz jednak, że proces ten nie jest łatwy i wiele podejmowanych przez Ciebie działań nie przynosi zakładanego rezultatu. Chcesz to zmienić, ale nie wiesz jak?

Podczas prezentacji dowiesz się w jaki sposób wesprzeć automatyzację strategii sprzedaży bezpośredniej w Twoim obiekcie poprzez użycie Profitroom CRM. Dowiesz się jak zoptymalizować działania, jakie codziennie podejmujesz, zmniejszyć koszty pozyskiwania rezerwacji bezpośrednich oraz zwiększyć zadowolenie Twoich gości.

Przegląd nowych funkcji Profitroom Suite
Filip Warguła
Przegląd nowych funkcji Profitroom Suite

Posiadanie Booking Engine oraz Channel Managera to pierwszy krok do sukcesu. Jednak aby w 100% wykorzystać potencjał tych produktów, warto dobrze poznać ich możliwości. W Profitroom narzędziem umożliwiającym zarządzanie cenami, dostępnością, ofertami specjalnymi, rabatami i innymi parametrami sprzedaży jest Profitroom Suite. Podczas prezentacji omówione zostaną krok po kroku tajniki najnowszych funkcji tego narzędzia. Funkcje te zostały zaprojektowane z myślą o uzyskaniu jeszcze lepszych wyników sprzedażowych. Dzięki tej prezentacji dowiesz się jak jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Booking Engine oraz jak efektywniej korzystać z Channel Managera.

Zaawansowane konfiguracje ofert w systemie Booking Engine
Sara Antoszewicz
Zaawansowane konfiguracje ofert w systemie Booking Engine

Na warsztatach pokażemy, jak można wykorzystać różne opcje systemu, aby wprowadzić nawet najbardziej złożone oferty. Omówimy m.in różnicowanie cen w zależności od długości pobytu, rabatowanie wybranych elementów, dostawki, wycenę dzieci w pakiecie oraz inne, które sprawią, że Twoja oferta pakietowa będzie maksymalnie atrakcyjna dla Gości, łatwa do zarezerwowania i jednocześnie prosta i przyjemna do wprowadzenia dla Ciebie.

Profitroom Booking Engine nie będzie już miał przed Tobą żadnych tajemnic!

Internetowa strona sprzedaży
Paulina Załęska
Internetowa strona sprzedaży

Już ponad połowa polskich internautów to e-konsumenci. Oznacza to, że coraz częściej Goście będą chcieli zarezerwować nocleg przez Internet, pomijając kontakt bezpośredni z hotelem. Podczas poszukiwań idealnego hotelu zapewne trafią na Twoją stronę internetową, strony konkurencyjnych hoteli lub na strony pośredników. Co zrobić, aby klient wybrał właśnie Twój hotel? Odpowiedź jest prosta. Zadbaj o swoją stronę internetową i spraw, aby przyciągała Twoich klientów.

Podczas warsztatów dowiesz się, jak powinna wyglądać, a także co zawierać nowoczesna i przyjazna strona internetowa oraz co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż bezpośrednią.

Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium
Izabela Jaśkowiak
Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium

Jednym z sekretów skutecznej sprzedaży bezpośredniej jest umożliwienie zakupu oferty zgodnej z aktualną potrzebą klienta (tu i teraz). Wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom, często kreowanie potrzeby rezerwacji. Czy znasz ten moment?

Na tych warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać wszystkie składowe mające wpływ na skuteczne dotarcie do klientów ze swoją ofertą. Znajomość kalendarza eventowego na nowy rok - czy to wystarczy?

Każdy z uczestników będzie miał możliwość stworzyć kalendarium dla własnego obiektu.

Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych
Sara Antoszewicz
Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych

Obiekt resortowy to skomplikowany produkt, na sukces którego składa się wiele elementów - nie tylko realizacja i jakość obsługi, ale również jego odpowiednie opakowanie, podkreślenie wyróżników, konsekwentne tworzenie wizerunku i komunikacja z Gościem.

Na warsztatach skupimy się nie tylko na tym, jak zainteresować Gościa ofertą i jak wyróżnić się na tle konkurencji. Wykorzystamy elementy UX i podpowiemy, jak wykorzystać dobre praktyki stosowane przez największych graczy rynku hotelowego, aby zmaksymalizować satysfakcję użytkownika i zachęcić go do rezerwacji bezpośrednio przez stronę hotelu. Przyjdź na warsztaty i sprawdź czy Twoja oferta jest atrakcyjna dla Gości, a przy tym przejrzysta i łatwa do zarezerwowania!

 
Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich
Izabela Jaśkowiak
Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich

Podczas warsztatów pokażemy niestandardowe podejście do optymalizacji sprzedaży w obiektach miejskich. Często samo dopracowanie oferty to za mało. Pokażemy, skąd czerpać dodatkowe dane analityczne i na co zwracać uwagę przy tworzeniu ofert. Dodatkowo wskażemy wiele rozwiązań z jakich korzystają m.in. OTA możliwych do implementacji na własnej stronie.

Daj się zainspirować i poznaj mechanizmy jakie wykorzystują obiekty miejskie, aby usprawnić sprzedaż bezpośrednią.

Google Analytics a strategia sprzedaży online
Milena Bręczewska
Google Analytics a strategia sprzedaży online

Podczas warsztatu przekonamy Cię, że Google Analytics to narzędzie niezbędne do przygotowania strategii sprzedaży. Nauczysz się oceniać skuteczność kanałów ruchu w Twojej witrynie. Dowiesz się, w które kanały powinieneś zainwestować więcej, a kiedy ograniczyć budżet. Skupimy się na kanałach o największej konwersyjności i wyciąganiu prawidłowych wniosków z analizy. Dowiesz się, jak targetować działania i gdzie znaleźć dane na ten temat. Będziemy pracować wspólnie na narzędziach, które pozwolą Ci skalkulować wysokość budżetu reklamowego, zarówno w sezonie, jak i po nim. Zaplanujemy także mikro- i makrokonwersje, które pomogą ocenić skuteczność działań po ich wdrożeniu.

Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google
Roksana Kurz i Piotr Bajerlein
Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google

Jak generować kilkaset, a nawet kilka tysięcy telefonów kwartalnie z wizytówki Google? Jak sprawdzić, czy mamy wirusy na stronie www? Jak zweryfikować, które z fraz w wyszukiwarce Google mają największy potencjał dla konkretnego hotelu? Jak bez zmian w kodzie strony i pomocy programisty skonfigurować podstawowe cele analityczne? To tylko początek cennej wiedzy, którą przekażemy podczas naszego warsztatu. Z tego panelu dowiesz się, jak wykorzystać cztery najważniejsze narzędzia od Google czyli: Google My Business, Google Tag Manager, Search Console, PageSpeed Insights i dzięki nim zwiększyć sprzedaż bezpośrednią w hotelu.

 
Jak przyciągnąć ruch na stronę www?
Katarzyna Łyjak
Jak przyciągnąć ruch na stronę www?

Jak przyciągnąć wartościowy ruch do własnej strony internetowej? Co sprawia, że jedne witryny tętnią życiem, a inne są suche jak pustkowie? W ramach warsztatu dowiesz się, na co powinieneś zwrócić uwagę, aby uzyskać więcej wizyt oraz aby użytkownicy chętnie wracali na Twoją stronę. Przekażemy Ci wiedzę, która jest niezbędna do jej właściwego prowadzenia i rozwijania. Poruszymy między innymi tematykę analityki internetowej, SEO, znaczenia źródeł ruchu, w tym ruchu płatnego z wyszukiwarek i reklam oraz inbound marketingu. Z warsztatu wyniesiesz praktyczną wiedzę, która pomoże Ci wdrożyć nowe strategie pozyskiwania ruchu do witryny Twojego hotelu.

Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego - zrób to sam
Jakub Zimny
Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego - zrób to sam

Obecność witryny w organicznych wynikach wyszukiwarki Google to w przypadku wielu witryn obiektów hotelowych główne źródło ruchu. Zwiększ widoczność swojej strony internetowej przez skuteczne pozycjonowanie. 
W trakcie warsztatów uczestnicy będą mogli zobaczyć, jak wygląda proces pozycjonowania obiektu hotelowego. Dowiedzą się, jak dobrać wartościowe słowa kluczowe, dopasować odpowiednią podstronę do wybranych fraz, zoptymalizować treść oraz przeprowadzić audyt swojej witryny oraz wizytówki Google My Business. 
Zbuduj strategię pozycjonowania strony internetowej Twojego obiektu i poznaj tajniki wiedzy SEO.

Zaawansowane ustawienia Google Analytics
Damian Mrugas
Zaawansowane ustawienia Google Analytics

Odkryj z nami zaawansowane ustawienia Google Analytics, dzięki którym lepiej poznasz użytkowników swojej strony internetowej. Podczas warsztatów pokażemy m.in. jak poprawnie segmentować dane, tworzyć cele, filtry oraz raporty niestandardowe specjalnie dostosowane do Twoich potrzeb. Za pomocą tych narzędzi zdobędziesz wiedzę, która pomoże zoptymalizować kampanie marketingowe i zwiększyć zysk z Twojej obecności w internecie.

Design Thinking - kreatywne rozwiązywanie problemów
Magdalena Gawron
Design Thinking - kreatywne rozwiązywanie problemów

Design Thinking to kreatywna metoda tworzenia produktów i usług, w której klient i jego potrzeby są punktem wyjścia całego procesu projektowego. Podczas warsztatu zachęcimy do zmiany w myśleniu biznesowym i pokażemy różnice pomiędzy myśleniem projektowym a tradycyjnym. Poza tym poznasz założenia metodologii Design Thinking, dowiesz się z jakich etapów składa się cały proces oraz w jaki sposób przy użyciu narzędzi Design Thinking można rozwiązywać problemy. Dzięki skupieniu się na empatii pozwolimy spojrzeć na Twoich gości z ich punktu widzenia. Zajęcia pozwolą pobudzić Twoją kreatywność oraz nauczą jak wiele może przynieść praca zespołowa.

Życie strony po
Joanna Bonicka
Życie strony po "live" - jak samemu ugryźć treść strony

Uruchomienie strony live wbrew pozorom to nie koniec, a dopiero początek przygody z pracą nad stroną www. Systematyczna i zaplanowana praca nad witryną jest kluczem do sukcesu. Dlatego na naszych warsztatach popracujemy nad wyglądem Twojej strony, jej treściami oraz zdjęciami. Dowiesz się jak odpowiednio opracować content, dobrać zdjęcie i ustawić kadr. Porozmawiamy o tym, co warto na stronie umieścić a z czego należy zrezygnować. Podpowiemy również, kiedy zmiany powinny zostać wprowadzone i przedstawimy przykłady dobrych praktyk.

Postaramy się, aby nasz CMS nie miał przed Tobą żadnych tajemnic, a praca nad stroną była szybka i przyjemna.

Audyt strony - jak badać, jakie narzędzia stosować?
Anna Kułaga i Szymon Królikowski
Audyt strony - jak badać, jakie narzędzia stosować?

Jak zweryfikować czy Twoja strona internetowa jest skuteczna? Jak sprawdzić kto jest jej odbiorcą? Jak zbadać, czy jest bezpieczna i responsywna? Podczas warsztatów pokażemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej. Przedstawimy praktyczne narzędzia, dzięki którym będziesz mógł przeprowadzić audyt swojej aktualnej strony i naprawić ewentualne błędy. Dzięki kilku prostym trikom dowiesz się jak sprawić, by twoja strona stała się skutecznym narzędziem sprzedażowym.

Jak przyciągać ruch na stronę www?
Katarzyna Łyjak
Jak przyciągać ruch na stronę www?

Jak przyciągnąć wartościowy ruch do własnej strony internetowej? Co sprawia, że jedne witryny tętnią życiem, a inne są suche jak pustkowie? W ramach warsztatu dowiesz się, na co powinieneś zwrócić uwagę, aby uzyskać więcej wizyt oraz aby użytkownicy chętnie wracali na Twoją stronę. Przekażemy Ci wiedzę, która jest niezbędna do jej właściwego prowadzenia i rozwijania. Poruszymy między innymi tematykę analityki internetowej, SEO, znaczenia źródeł ruchu, w tym ruchu płatnego z wyszukiwarek i reklam oraz inbound marketingu. Z warsztatu wyniesiesz praktyczną wiedzę, która pomoże Ci wdrożyć nowe strategie pozyskiwania ruchu do witryny Twojego hotelu.

Charakterystyka obiektu - jak zachęcić do przyjazdu?
Joanna Kulesza
Charakterystyka obiektu - jak zachęcić do przyjazdu?

Dzisiejszy rynek hotelowy dostarcza Gościom szerokie spektrum bazy noclegowej, tym samym stają oni przed trudnym wyborem - na który hotel/apartament się zdecydować. Wygrywa ten, kto przekona, że to wypoczynek w tym konkretnym, a nie innym hotelu/pensjonacie /apartamencie spełni oczekiwania i będzie miłym wspomnieniem.

Niezbędny w tym celu jest język korzyści, czyli przekładanie cech obiektu na wartości istotne dla Gości, które wybrany hotel zaspokoi ich potrzeby lepiej niż jakiekolwiek inne, konkurencyjne miejsce. Sztuką jest wyeksponować atuty swojego obiektu w sprzedaży bezpośredniej. Przyjdź na szkolenie i dowiedz się jakie to proste.

Komunikacja w obsłudze
Joanna Kulesza
Komunikacja w obsłudze

Komunikujemy się codziennie, z Gośćmi, Kontrahentami, Współpracownikami, używamy różnych kanałów porozumiewania. Schemat nadawca - komunikat - odbiorca każdemu jest dobrze znany, a jednak przysparza wielu trudności. Słuchamy, a nie słyszymy.

Skróty myślowe i wewnętrzny język organizacji często przenikają do informacji udzielanych Gościom, a przecież nie każdy z nich jest wytrawnym podróżującym.

Poznaj zasady dobrej komunikacji i uważnego słuchania, które pomogą znacznie usprawnić obsługę w hotelu.

Skargi i reklamacje - jak sobie poradzić?
Joanna Kulesza
Skargi i reklamacje - jak sobie poradzić?

W procesie obsługi dokładamy wszelkich starań, aby gość wyjechał zadowolony, dbamy o komfort pobytu, wzorcowe wykonanie usługi, które gość doceni i nagrodzi. Jednak częścią tego zawodu są też nieprzyjemne sytuacje, nieuzasadnione roszczenia i rozgoryczenie z którymi przychodzi nam się zmierzyć. Gościnność zobowiązuje, zatem standard obsługi obliguje nas do zachowania wysokiego poziomu kultury i profesjonalizmu również w sytuacjach trudnych. Przyjdź na warsztaty i sprawdź co możesz zrobić, żeby proces reklamacyjny zwieńczony został lojalnością gościa i przyniósł wiele korzyści.

Arytmetyka - jak dobrze kalkulować oferty?
Joanna Kulesza
Arytmetyka - jak dobrze kalkulować oferty?

Najdroższy pokój w hotelu to pusty pokój, wie o tym każdy z nas. Na wycenę usługi wpływa wiele czynników. Bardzo często musimy wskazać cenę na bardzo odległe terminy, a nie wszytko jesteśmy w stanie przewidzieć. Na warsztatach omówimy sposoby kalkulacji i ustalania strategii cenowych, aby sprzedaż nie była grą w ruletkę.

mobile nav bg
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij